Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jak powiedział w czwartek Francois Nuyts, prezes Allegro, 9 na 100 zakupów w Polsce to zakupy w sieci, podczas gdy w Wielkiej Brytanii jest ich już 20 na 100 i ten wskaźnik stale wzrasta. „By przekonać Polaków do robienia zakupów online, musimy wprowadzać innowacyjne rozwiązania. Jednym z nich jest Allegro Smart” – powiedział Francois Nuyts.
„Allegro Smart jest naszą najważniejszą innowacją i zamierzamy ją rozwijać. Za 49 zł rocznie klienci mają nieograniczone darmowe dostawy przez cały rok, przewidywalne i szybkie. Kiedy 7 miesięcy temu wprowadzaliśmy ten projekt, usługą objęte było 29 mln produktów; obecnie jest to 46 mln. Pokazuje to, jak szybko Allegro Smart przyciągnął zarówno sprzedawców, jak i klientów” – podkreślił. Od startu projektu klienci zaoszczędzili na kosztach przesyłek ponad 100 mln zł.
„Na Allegro działa ponad 125 tys. polskich firm, które sprzedają swoje produkty na naszej platformie. Robią świetną robotę i naszym zadaniem jest pomagać im w tym” – powiedział prezes Allegro.
Nowym narzędziem dla sprzedawców będzie wprowadzony jeszcze w tym roku panel do analizy prowadzonej sprzedaży „Jakość mojej sprzedaży”. Pozwoli sprzedawcom porównywać się z konkurencją i poprawiać jakość obsługi.
„Allegro oferuje im ogromny wybór. Mamy 102 mln ofert, a każdego dnia ta liczba się zwiększa o 90 tys. nowych produktów” – mówił Francois Nuyts.
Poinformował on również, że Allegro planuje w tym roku wprowadzenie innych innowacji, m.in. wyszukiwania wizualnego, które pozwoli wyszukać produkt na podstawie zdjęcia, które zrobimy telefonem komórkowym. Pojawią się także dalsze oferty kredytowe, zarówno dla sprzedających – na rozwijanie działalności - jak i dla kupujących, w tym płatności odroczone nawet o 30 dni. Obecnie Allegro oferuje już produkty finansowe tj. leasing czy kredyt odnawialny. Inne nowości to pełne śledzenie przesyłki z gwarantowanym czasem dostawy, dostawa tego samego dnia lub następnego (w wybranych lokalizacjach), a także kontakt telefoniczny z konsultantem.
„Rok 2018 był udany dla całego polskiego handlu detalicznego, również dla branży e-commerce. Szacuje się, że sprzedaż detaliczna w 2019 zwiększy się o 5,7%, a sprzedaż na rynku e-commerce – o 13,3%. W ciągu roku liczba nowych firm sprzedających produkty za pośrednictwem platformy Allegro wzrosła o 16 tys. do 125 tys. Spowodowało to imponujący wzrost liczby dostępnych ofert – z 70 mln do 102 mln (styczeń 2018 r. w porównaniu z lutym 2019 r.).Był to ekscytujący rok, ale 2019 będzie jeszcze lepszy” – oświadczył w rozmowie z PAP prezes Allegro.
Allegro to jedna z największych firm handlowych w Europie. W serwisie zarejestrowanych jest 21 mln kont, codziennie klienci kupują na platformie ponad 1,2 mln produktów.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.03.2019, 17:48 |
Źródło informacji | Centrum Prasowe PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Amazon Web Services na EKF Ubezpieczenia: średnio co dwie minuty kolejna polska firma zaczyna korzystać z technologii GenAI PAP
„Nasze najnowsze badania pokazują dynamiczny, bo aż 56-procentowy rok do roku, wzrost liczby instytucji w Polsce, które wykorzystują GenAI w swojej codziennej działalności. Plasuje to nasz kraj na pozycji lidera w Unii Europejskiej” - zaznacza Karol Staroń, FSI Account Manager, Amazon Web Services.- 01.10.2025, 15:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PZU SA na EKF Ubezpieczenia: ostre wyhamowanie segmentu korporacyjnego naszej branży mogą powstrzymać zapowiadane wielkie inwestycje PAP
„Rozwój rynku ubezpieczeń przedsiębiorstw w Polsce przeżywa obecnie gwałtowne wyhamowanie: mówimy o spadku z wartości dwucyfrowych w latach 2022-2023 do 2 proc. obecnie. Aby ponownie móc >>rozbujać<< ten rynek, z pewnością potrzebne będą wielkie inwestycje (m.in. ze wsparcia KPO), na które bardzo czekamy” - tłumaczy Jakub Sajkowski, dyrektor zarządzający ds. biznesu korporacyjnego, PZU SA.- 01.10.2025, 15:08
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Ekoenergetyka na KNM 2025: jesteśmy gotowi na wyzwania, które są przed elektromobilnością w najbliższych latach PAP
Rynek elektromobilności w Polsce rozwija się, widać duże zainteresowanie wielu podmiotów, i myślę, że w najbliższych miesiącach i latach będzie to dużo bardziej widoczne na ulicach polskich miast - powiedział Marcin Krawczyk, dyrektor sprzedaży na Europę Południową w Ekoenergetyka-Polska S.A. podczas VI Kongresu Nowej Mobilności w Katowicach.- 01.10.2025, 14:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ