Newsletter

INPRO SA (22/2016) Zmiana liczby zawartych umów przedwstępnych sprzedaży lokali.

07.07.2016, 16:09aktualizacja: 07.07.2016, 16:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 22/2016

Zarząd INPRO S.A. z siedzibą w Gdańsku ("Spółka"), w nawiązaniu do uchwalonego przez Spółkę Indywidualnego Standardu Raportowania, w którym Spółka przyjęła, iż będzie informować o zmianie liczby zawartych umów przedwstępnych sprzedaży lokali o co najmniej 30 % względem analogicznego okresu roku poprzedniego, informuje, iż w drugim kwartale 2016 r. Grupa Kapitałowa INPRO S.A. zrealizowała przedsprzedaż (w rozumieniu zawartych umów przedwstępnych netto) na poziomie 76 umów, co stanowi o 45 % mniej niż w porównywalnym okresie roku poprzedniego, obejmującym okres kwiecień - czerwiec.

Spadek poziomu przedsprzedaży związany jest z przedłużającymi się procedurami związanymi z otwarciem rachunku powierniczego dla przedsięwzięcia deweloperskiego Optima etap I, z segmentu mieszkań popularnych. Popyt na lokale z tego segmentu jest bardzo duży, a w Spółce INPRO na koniec czerwca br. w ofercie pozostało tylko 9 jednostek z przedmiotowego segmentu. Spodziewany termin podpisania umowy rachunku powierniczego, warunkujący uruchomienie sprzedaży na osiedlu Optima, to połowa lipca br.

Szczegółowa podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (zwane też MAR) )

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.07.2016, 16:09
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ