Newsletter

INPRO SA (22/2016) Zmiana liczby zawartych umów przedwstępnych sprzedaży lokali.

07.07.2016, 16:09aktualizacja: 07.07.2016, 16:09

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 22/2016

Zarząd INPRO S.A. z siedzibą w Gdańsku ("Spółka"), w nawiązaniu do uchwalonego przez Spółkę Indywidualnego Standardu Raportowania, w którym Spółka przyjęła, iż będzie informować o zmianie liczby zawartych umów przedwstępnych sprzedaży lokali o co najmniej 30 % względem analogicznego okresu roku poprzedniego, informuje, iż w drugim kwartale 2016 r. Grupa Kapitałowa INPRO S.A. zrealizowała przedsprzedaż (w rozumieniu zawartych umów przedwstępnych netto) na poziomie 76 umów, co stanowi o 45 % mniej niż w porównywalnym okresie roku poprzedniego, obejmującym okres kwiecień - czerwiec.

Spadek poziomu przedsprzedaży związany jest z przedłużającymi się procedurami związanymi z otwarciem rachunku powierniczego dla przedsięwzięcia deweloperskiego Optima etap I, z segmentu mieszkań popularnych. Popyt na lokale z tego segmentu jest bardzo duży, a w Spółce INPRO na koniec czerwca br. w ofercie pozostało tylko 9 jednostek z przedmiotowego segmentu. Spodziewany termin podpisania umowy rachunku powierniczego, warunkujący uruchomienie sprzedaży na osiedlu Optima, to połowa lipca br.

Szczegółowa podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku (rozporządzenie w sprawie nadużyć na rynku) oraz uchylające dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywy Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (zwane też MAR) )

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.07.2016, 16:09
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ