Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pierwsze logowanie jeszcze przed migracją
Bank rekomenduje, aby klienci T-Mobile Usługi Bankowe, którzy dotychczas nie zapoznali się z instrukcją logowania do bankowości elektronicznej Alior Banku, dokonali tej czynności do soboty 28.11.2020 r. do godz. 23:00. Instrukcja jest wyświetlana w dotychczasowej bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe na ekranie widocznym po zalogowaniu.
Dostępne płatności kartami oraz wypłaty i wpłaty w bankomatach
Podczas planowanej integracji systemów informatycznych, klienci, zarówno T-Mobile Usługi Bankowe, jak i Alior Banku będą mogli realizować transakcje kartami w sklepach, punktach usługowych, internecie oraz wypłacać lub wpłacać gotówkę z bankomatów.
Wyłączona bankowość elektroniczna
Wszystkie systemy bankowości internetowej i mobilnej – zarówno dla klientów Alior Banku (Alior Online, Alior Mobile, Kantor Walutowy, BusinessPro, Alior Giełda), jak i T-Mobile Usługi Bankowe będą niedostępne.
Wcześniejsze zlecenie istotnych przelewów
Bank zaleca, by klienci planujący zakupy w sklepach internetowych z wykorzystaniem usługi „Płacę z T-Mobile Usługi Bankowe” lub „Płacę z Alior Bankiem” dokonali ich wcześniej (przed przerwą techniczną). W przypadku planów zakupowych podczas przerwy technicznej, bank rekomenduje dokonywanie płatności kartami lub gotówką. Bank zaleca również, aby wszystkie ważne przelewy klienci zlecili – w miarę możliwości – z wyprzedzeniem.
Powrót do pełnej aktywności
Przywrócenie dostępu do systemów bankowych zaplanowane jest na niedzielę 29.11.2020 r. na godz. 19:00. Od tej chwili klienci byłego oddziału T-Mobile Usługi Bankowe będą mogli korzystać z bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku (system bankowości elektronicznej T-Mobile Usługi Bankowe nie zostanie przywrócony).
Do bankowości Alior Online i Alior Mobile przeniesione zostaną między innymi: historia operacji, zlecenia stałe, szablony płatności, polecenia zapłaty, przelewy odroczone, limity i kody PIN kart płatniczych, statusy kart, powiadomienia o zdarzeniach na rachunkach, wyciągi, historia wiadomości.
Po ujednoliceniu systemów do dyspozycji klientów byłego oddziału T-Mobile Usługi Bankowe – oprócz bankowości elektronicznej Alior Banku – będzie też infolinia 19 502, a od poniedziałku 30.11.2020 r. ponad 700 placówek Alior Banku w całej Polsce.
Szczegółowe informacje dotyczące klientów T-Mobile Usługi Bankowe oraz klientów Alior Banku w związku z planowaną integracją systemów znajdują się na stronach internetowych dostępnych pod adresem:
T-Mobile Usługi Bankowe – https://www.t-mobilebankowe.pl/integracja-przerwa-techniczna
Alior Bank – https://www.aliorbank.pl/aktualnosci/2020-11-18-przerwa-w-dostepie-do-banku-integrujemy-systemy.html
Źródło informacji: Alior Bank
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.11.2020, 09:22 |
Źródło informacji | Alior Bank |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hisense wprowadza nowy 116-calowy telewizor UX TV z technologią RGB-MiniLED z oszałamiającą precyzją kolorów
- 09.07.2025, 11:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kantar Polska: rośnie liczba konsumentów jabłek
Wiosna przyniosła znaczące wzrosty ilości konsumentów jabłek. Realizowany przez Kantar Polska monitoring konsumpcji owoców i warzyw, pokazuje, że coraz więcej Polaków je jabłka. Pierwsze oznaki poprawy koniunktury odnotowano zimą, porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy od lat ilość konsumentów nie spadła. Wiosna przyniosła pierwsze od 5 lat, od kiedy prowadzone są comiesięczne badania, znaczące wzrosty ilości konsumentów. Wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 11:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ