Pobierz materiał i Publikuj za darmo
DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Poniżej publikujemy stanowisko Deborah Gibbins, dyrektor operacyjnej Mary Kay Inc., z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet 2023.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20230308005705/pl/
37% kobiet na całym świecie nie ma dostępu do internetu. Tak, wiem – sama musiałam to zdanie przeczytać dwa razy.1
Ta liczba zdumiewa. Wydaje się nieprawdopodobna. Jak to możliwe, że w dzisiejszym świecie stałej i powszechnej łączności ponad jedna trzecia wszystkich kobiet na świecie jest tej łączności pozbawiona? Te szokujące realia i związane z tym konsekwencje leżą u podstaw motta przyświecającego tegorocznym obchodom Międzynarodowego Dnia Kobiet: „DigitALL – innowacje i technologie w służbie równości płci”.
Jako dyrektor operacyjna Mary Kay, wiem, jaką rolę odgrywają technologie we wszystkich aspektach działalności gospodarczej – zwłaszcza w działalności przedsiębiorstw. Aby maksymalnie wykorzystać możliwości płynące z technologii, umiejętności korzystania z rozwiązań cyfrowych stanowią „wymóg niezbędny”, bez którego przedsiębiorcze kobiety nie są w stanie w pełni uczestniczyć w światowej gospodarce. Jest to również konieczność dla udziału w życiu obywatelskim i społecznym.
Fundamenty czwartej rewolucji przemysłowej mają charakter cyfrowy i są kształtowane właśnie teraz. Dla nas wszystkich rewolucja ta oznacza ogromne możliwości pod względem wykorzystania technologii i innowacji w celu wsparcia przedsiębiorczości kobiet oraz równości. Właśnie teraz powinniśmy podjąć działania w celu zapewnienia, aby kobiety mogły czerpać korzyści z tej cyfrowej transformacji.
Gospodarka cyfrowa nie będzie czekać na nikogo. W ciągu ostatniego dziesięciolecia wykluczenie kobiet ze świata cyfrowego ograniczyło wysokość produktu krajowego brutto krajów o niskim i średnim dochodzie o 1 bilion USD.2 Powtórzę zatem: tempo zmian dla świata kobiet nie jest wystarczające.
Możemy jednak temu zaradzić. Musimy temu zaradzić.
Aby wykorzystać pełnię swojego potencjału, właścicielki firm na całym świecie muszą nie tylko mieć dostęp do narzędzi cyfrowych, które uznajemy za oczywiste, ale również muszą posiadać odpowiednie umiejętności i przeszkolenie, aby potrafiły je skutecznie wykorzystać.
To dlatego wyeliminowanie przepaści cyfrowej między kobietami a mężczyznami ma tak osobiste znaczenie dla nas w Mary Kay, firmie założonej przez kobietę dla kobiet.
Założycielka firmy, Mary Kay Ash, pragnęła zapewnić kobietom niezrównane możliwości biznesowe w celu wsparcia ich rozwoju i osobistych sukcesów. Oznacza to dziś coś innego niż w latach 60. ubiegłego wieku, lecz idea pozostała ta sama. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości, koncentrujemy się na wzmacnianiu pozycji przedsiębiorczych kobiet i eliminowaniu barier, których doświadczają podczas zakładania i rozwoju działalności. Jedną z takich barier jest cyfryzacja.
W Mary Kay jesteśmy zaangażowani na rzecz umieszczenia kobiet w samym sercu cyfrowej transformacji.
Zintensyfikowaliśmy wysiłki na rzecz innowacji cyfrowych, między innymi poprzez zrewolucjonizowanie zdolności Niezależnych Konsultantek Kosmetycznych Mary Kay w celu uwolnienia ich pełnego potencjału dzięki podnoszeniu kwalifikacji cyfrowych oraz opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi cyfrowych, od nagradzanych aplikacji wykorzystujących rzeczywistość rozszerzoną po skuteczniejsze i uproszczone sposoby komunikacji z klientami. Doskonalimy nie tylko doświadczenia naszych niezależnych przedstawicielek handlowych, ale również ich klientów na całym świecie.
Oto kilka najnowszych przykładów zaangażowania Mary Kay na rzecz wzmacniania pozycji niezależnych przedstawicielek handlowych firmy w celu wykorzystania możliwości płynących z rozwiązań cyfrowych:
- W Europie nasze uhonorowane nagrodami rozwiązanie „Link & Learn” stanowi zintegrowaną platformę edukacyjną obejmującą solidny zestaw szkoleń, z których Niezależne Konsultantki Kosmetyczne mogą skorzystać w dowolnym momencie, niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Ten interaktywny system szkoleń realizowanych we własnym tempie pomaga konsultantkom przekuwać marzenia w rzeczywistość dzięki zapewnieniu programów opartych na kompetencjach, obejmujących specjalistyczne treści, a jednocześnie umożliwiających łączność ze społecznością konsultantek o podobnym nastawieniu. Platforma zawiera materiały skoncentrowane na kluczowych obszarach kompetencji, niezbędnych dla osiągnięcia sukcesu na każdym etapie kariery zawodowej. Dzięki tym materiałom konsultantki strategicznie koncentrują się na kluczowych zagadnieniach i zdobywają umiejętności między innymi w zakresie sprzedaży, biznesu, znajomości produktów i sposobu prowadzenia działalności w stylu Mary Kay („Mary Kay Way”). Firma Mary Kay została uhonorowana licznymi nagrodami w dowód uznania platformy edukacyjnej, w tym pożądaną złotą klasyfikacją w kategorii „Edukacja” plebiscytu „2019 Spring Omni Awards”. W 2021 r. Mary Kay Polska otrzymała nagrodę „Innowacyjna firma” czasopisma „Home & Market” w dowód uznania programu, a w 2018 r. otrzymała nagrodę „Technology Excellence Award” od Brandon Hall Group.
- Platforma InTouch® to kompleksowa mobilna platforma zapewniająca milionom Niezależnych Konsultantek Kosmetycznych z całego świata całodobowy dostęp do informacji i usług w celu efektywnego zarządzania działalnością prowadzoną na rzecz Mary Kay. Platforma obejmuje wiele funkcji umożliwiających zwiększenie wiedzy na temat branży kosmetycznej poprzez poznawanie produktów, podnoszących podstawowe umiejętności biznesowe za pomocą narzędzi marketingowych i handlowych oraz zapewniających sieć kontaktów zawodowych. Za pomocą tej aplikacji Niezależne Konsultantki Kosmetyczne mają dostęp do informacji o składzie produktów i materiałów, które mogą przedstawiać swoim klientom lub do których mogą zaglądać w razie potrzeby.
- Platforma Salesforce.com została również niedawno wdrożona na rynkach Mary Kay za pośrednictwem serwisu Mary Kay InTouch, usprawniając korzystanie z technologii cyfrowych w codziennej działalności, w tym podczas składania zamówień. Niezależne Konsultantki Kosmetyczne mogą liczyć na całodobowe wsparcie lokalnych zespołów Mary Kay we wszystkie dni tygodnia i oszczędzić czas, aby skoncentrować się na czynnościach istotniejszych dla prowadzonej przez nie działalności.
- Mary Kay Mirror Me™ to nasza aplikacja do metamorfoz w czasie rzeczywistym, która przy wykorzystaniu rzeczywistości rozszerzonej umożliwia zastosowanie trendów w świecie makijażu i kosmetyków kolorowych w prawdziwych kontekstach świata rzeczywistego. Po znalezieniu idealnej stylizacji klientki mogą dodać produkty do koszyka i nawiązać kontakt z Niezależną Konsultantką Kosmetyczną. Mirror Me™ jest dostępna w Ameryce Północnej, Europie i Ameryce Łacińskiej.
- Mary Kay® Skin Analyzer to narzędzie, dzięki któremu pielęgnacja skóry i technologia spotykają się w jednym, łatwo dostępnym miejscu. Rozwiązanie pomaga klientom zrozumieć wyjątkowe cechy swojej cery i opracować spersonalizowaną rutynę pielęgnacyjną. Jest dostępne w Ameryce Północnej, regionie Azji i Pacyfiku oraz Ameryce Łacińskiej.
- Wreszcie Interaktywny Katalog Mary Kay zapewnia dynamikę podczas korzystania z katalogów Mary Kay, ułatwiając zamawianie produktów, dostarczając animacje i materiały wideo, umożliwiając tworzenie list życzeń z możliwością ich udostępnienia innym osobom, zapewniając funkcję błyskawicznych metamorfoz z wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej i nie tylko. Katalog jest dostępny w Ameryce Północnej, Europie i Ameryce Łacińskiej.
Wierzymy również we współpracę w sferze cyfrowej jako sposób wsparcia przedsiębiorczych kobiet w wykorzystaniu możliwości płynących z rozwiązań cyfrowych na całym świecie. W tym celu połączyliśmy siły z następującymi podmiotami:
- Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny (ITU). We współpracy z Akceleratorem Przedsiębiorczości Kobiet (WEA) oraz Mary Kay Global, ITU zapoczątkował Konkurs Innowacyjności Cyfrowej WEA w celu stworzenia ekosystemów sprzyjających przedsiębiorczym kobietom. Konkurs wspiera zobowiązanie WEA do wzmocnienia pozycji 5 milionów przedsiębiorczych kobiet do 2030 r. WEA to inicjatywa łącząca wielu partnerów działających na rzecz przedsiębiorczości kobiet, w której skład wchodzi następujących 6 agencji ONZ: Międzynarodowy Związek Telekomunikacyjny (ITU), Międzynarodowa Organizacja Pracy (MOP), Międzynarodowe Centrum Handlu (ITC), Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), UN Global Compact (UNGC) oraz UN WomenKomisji ds. Statusu Kobiet (CSW67). Panel ekspertów wybierze 10 najlepszych praktyk i rozwiązań cyfrowych przyczyniających się do stworzenia bardziej integracyjnego ekosystemu pod względem płci dla przedsiębiorstw typu start-to i scale-up, aby wyeliminować bariery dla przedsiębiorczych kobiet w branży rozwoju technologii. Laureaci zyskają dostęp do Programu Ekosystemu Innowacji Cyfrowych od ITU, który zapewni im szkolenia w dziedzinie budowania zdolności oraz specjalistyczny mentoring. Rejestracja udziału w wydarzeniu jest możliwa tutaj.
- Wspierając działalność WEA, ITU dokłada również starań w celu wyeliminowania przepaści cyfrowej między kobietami a mężczyznami, zapewniając przedsiębiorczym kobietom dostęp do bezpłatnych modułów szkoleniowych wysokiej jakości, niezbędnych do ich rozwoju w ramach gospodarki cyfrowej. Wdrażana na przestrzeni 2023 r. inicjatywa zostanie przetłumaczona na kilka języków. Wspierane przez Mary Kay przedsięwzięcie obejmuje 17 modułów online, w tym ogólne szkolenie w zakresie umiejętności cyfrowych dla aspirujących i doświadczonych kobiet-przedsiębiorców; szkolenie w zakresie umiejętności cyfrowych dla kobiet-przedsiębiorców z branży tekstylnej i odzieżowej oraz szkolenie w zakresie umiejętności kierowniczych dla kobiet-przedsiębiorców w branży technologicznej. Moduły szkoleniowe zapewniają kompleksowe szkolenie zawodowe wszystkim przedsiębiorczym kobietom, niezależnie od ich lokalizacji lub specyfiki prowadzonej przez nie działalności.
- Jako produkt działalności WEA, Międzynarodowe Centrum Handlu (ITC) zapoczątkowało w 2022 r. pierwszy bezpłatny internetowy program Entrepreneurship Certificate Programme w ramach inicjatywy SheTrades. Wspierany przez Mary Kay elektroniczny program szkoleniowy składający się z 27 modułów, wzbogacony 200 materiałami wideo, omawia 7 kluczowych etapów procesu przedsiębiorczego. Program jest dostępny w języku angielskim, hiszpańskim i francuskim, a wkrótce zostanie udostępniony również w języku arabskim i chińskim.
- Mary Kay z dumą podejmuje również zobowiązania w ramach Koalicji na rzecz Akcji w zakresie Technologii i Innowacji, ponieważ wierzymy w moc partnerstw wielu zainteresowanych stron, które mogą stanowić siłę napędową dla równiejszej i bardziej różnorodnej cyfrowej transformacji.
A to dopiero początek. Rewolucja cyfrowa ma już miejsce. Nie przegapmy tej wspaniałej okazji do umożliwienia kobietom i dziewczętom objęcia wiodącej roli w przedsiębiorczości w erze cyfrowej.
Informacje o Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, założyła swoją wymarzoną firmę kosmetyczną w 1963 r. w jednym celu: aby wzbogacać życie kobiet. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Jako firma nastawiona na rozwój przedsiębiorczości, Mary Kay działa na rzecz wzmocnienia pozycji kobiet poprzez edukację, mentoring, wsparcie, networking i innowacje. Firma Mary Kay inwestuje w badania naukowe, które pozwalają na opracowywanie i produkcję nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Mary Kay wierzy, że wzbogacając życie kobiet dzisiaj, można kreować zrównoważone jutro. W tym celu współpracuje z organizacjami z całego świata, skupiając się na dążeniach do doskonałości w biznesie, wspieraniu badań nad nowotworami, promowaniu równości płci, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Więcej informacji można znaleźć na stronie marykayglobal.com oraz śledząc profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn oraz Twitterze.
1 ITU (2022). Facts and Figures 2022 – The gender digital divide (itu.int)
2 UN Women. Postępy w realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Raport „The Gender Snapshot 2022”.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230308005705/pl/
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Mary Kay Inc.
e-mail: media@mkcorp.com
tel.: +1-972-687-5332
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.03.2023, 10:56 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |