Newsletter

INTER GROCLIN AUTO SA korekta prognozy na rok 2014.

15.05.2014, 10:05aktualizacja: 15.05.2014, 10:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 18/2014

Zarząd Inter Groclin Auto S.A. z siedzibą w Karpicku ("Spółka", "Emitent") publikuje korektę prognozy skonsolidowanych wyników Grupy Kapitałowej na rok 2014. Opublikowana wcześniej prognoza zakładała osiągnięcie następujących skonsolidowanych wyników finansowych:

• Skonsolidowane przychody ze sprzedaży 450-500 mln PLN,

• EBITDA 39-45 mln PLN.

Po korekcie Spółka prognozuje:

• Skonsolidowane przychody ze sprzedaży 450-500 mln PLN (bez zmiany),

• EBITDA 30-32 mln PLN (spadek o 18%).

Zarząd podtrzymuje prognozę przychodów ze sprzedaży i jednocześnie koryguje prognozę w odniesieniu do planowanego poziomu EBITDA. Grupa z sukcesem realizuje działania w obszarze sprzedaży. Główną przyczyną zmiany prognozy są koszty jednorazowe związane z transferem produkcji wiązek elektrycznych z fabryki w Czaplinku do fabryki w Grodzisku Wielkopolski, które Spółka spodziewa się ponieść w 2014 roku oraz koszty związane z realizowanym wzrostem sprzedaży, które były zakładane na niższym poziomie niż obecnie ponoszone. Wcześniejsza prognoza zakładała między innymi krótszy termin zakończenia transferu produkcji (obecnie czwarty kwartał 2014 r.), szybsze osiągnięcie pełnej wydajności produkcyjnej na projektach już realizowanych oraz osiągnięcie optymalnego poziomu i struktury zatrudnienia w fabryce w Grodzisku Wielkopolskim. Przewidywany poziom kosztów jednorazowych, które poniesione zostaną w 2014 w związku z realizacją transferu produkcji i zmian organizacyjnych to kwota około 8 mln PLN.

Zarząd Spółki informuje, iż będzie dokonywał oceny możliwości realizacji prognozy w okresach kwartalnych.

Więcej na: biznes.pap.pl

kom espi abs/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.05.2014, 10:05
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ