Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sieć INTERSPORT Polska S.A. była tegorocznym partnerem rozgrywanych w siedmiu największych miastach Polski biegów "Poland Business Run" połączonych z dobroczynną akcją charytatywną "Wsparcie po starcie", organizowaną przez Fundację Poland Business Run.
Każdy z uczestników biegów otrzymał w pakiecie startowym od sieci INTERSPORT Polska S.A. kod rabatowy w wysokości 25% na zakup odzieży i obuwia biegowego. Akcja promocyjna trwa od 1 do 30 września 2016 roku i obowiązuje w sklepie internetowym oraz wszystkich sklepach stacjonarnych INTERSPORT.
Sieć INTERSPORT nie tylko zaangażowała się w akcję dobroczynną przeznaczając 5% wartości zakupów wykonanych z użyciem kodu rabatowego na rzecz Fundacji, ale również wystawiła swoje drużynowe reprezentacje w trzech miastach: w Krakowie, w Warszawie i Gdańsku. Teamy INTERSPORT składające się z pracowników sklepów, plasowały się w czołówce wszystkich startujących drużyn, zaś w Gdańsku drużyna INTERSPORT zdobyła I miejsce w biegu sztafetowym deklasując pozostałych uczestników.
"Pracownicy INTERSPORT uprawiają czynnie różne dyscypliny sportu, dzięki czemu mogą w sposób profesjonalny doradzać naszym klientom. Liczę, że swoją pasją do sportu będą 'zarażać' kolejne osoby do aktywności. Mam nadzieję, że zyskają na tym wszyscy" - skomentował Artur Mikołajko, prezes zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Warto dodać, że dodatkowo podczas edycji Poland Business Run w Krakowie i Wrocławiu sieć INTERSPORT zorganizowała stoiska "badania stopy", które cieszyły się ogromnym powodzeniem wśród uczestników imprezy. Do pomiaru i analizy stopy ustawiały się do późnego popołudnia kolejki biegaczy.
KONTAKT:
Iwona Książek
Kierownik Działu Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104
tel. kom. +48 600 401 271
www.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.09.2016, 18:47 |
Źródło informacji | INTERSPORT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Andersen Consulting rozszerza platformę, nawiązując współpracę z HTP Group
- 17.07.2025, 09:31
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Konsumenci w krajach UE chcą mieć lepszy dostęp do danych zawartych na etykietach energetycznych
Badanie konsumenckie przeprowadzone w okresie listopad 2024 r. - styczeń 2025 r. wśród ponad 2 500 interesariuszy w 10 krajach UE wskazuje, że jest zapotrzebowanie na bardziej wiarygodne informacje na temat produktów zużywających energię oraz lepszy dostęp do takich informacji. Wkrótce pojawią się nowe rozwiązania cyfrowe.- 17.07.2025, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Krajowa Agencja Poszanowania Energii
-
Image
Energia przyszłości potrzebuje inwestycji
Jednymi z głównych wyzwań europejskiego przyszłego systemu elektroenergetycznego będą jego elastyczność, zapewnienie wystarczających mocy i dookreślenie roli wytwórczych jednostek sterowalnych. Warszawski Stoen Operator przeznacza setki milionów złotych na rozwój sieci, by sprostać rosnącym potrzebom aglomeracji. Prowadzi w stolicy innowacyjne projekty, które mają na celu sukcesywną modernizację infrastruktury energetycznej i wsparcie rozwoju elektromobilności.- 17.07.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stoen Operator
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ