Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Sieć INTERSPORT została oficjalnym sponsorem oraz sprzedawcą oficjalnych produktów z logo Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn i specjalnie na tą imprezę produkuje pamiątkowe koszulki, czapki, torby i inne gadżety. Pierwsze egzemplarze koszulek damskich, męskich i juniorskich z 16 flagami uczestników rozgrywek, będą dostępne w sprzedaży on-line na: www.esklep.intersport.pl zaraz po zakończeniu losowania grup, czyli 19 czerwca po godz. 16:30.
Natomiast w grudniu 2015 roku w sklepach INTERSPORT powstaną specjalne strefy kibica. Wówczas oferta sprzedaży zostanie poszerzona o oficjalne piłki marki Adidas, koszulki reprezentacji i inne gadżety specjalnie przygotowane dla fanów.
Sieć INTERSPORT otrzymała również wyłączne prawo do sprzedaży licencjonowanych produktów na stadionach we Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Gdańsku podczas rozgrywek, które odbędą się w Polsce od 15 - 31 stycznia 2016 roku.
"W przyszłym roku mamy okazję być partnerem dużej imprezy sportowej z mocną polską drużyną. Kibice kochają naszą reprezentację szczypiornistów, więc sądzę, że zainteresowanie pamiątkowymi gadżetami Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn będzie duże. Przygotowujemy w salonach specjalne strefy dla kibiców i będziemy jako jedyni prowadzić sprzedaż na stadionach. Taka perspektywa nastraja nas optymistycznie" - mówi Artur Mikołajko prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Wszystko na to wskazuje, że impreza i emocje kibiców w 2016 roku będą wielkie. Ubiegłoroczny sukces polskich piłkarzy ręcznych w Katarze, pokazał, że mamy świetną reprezentację i wiernych kibiców gotowych pojechać za swoją drużyną daleko w świat. W 2016 roku, gdy Polska została gospodarzem Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn, polscy kibice z pewnością pokażą swoje przywiązanie do drużyny zaopatrując się masowo w pamiątkowe gadżety.
INTERSPORT Polska S.A. - to sieć wyspecjalizowanych sklepów sportowych, prowadząca działalność handlową w 36 salonach własnych, które zlokalizowane są w 23 największych miastach Polski. Spółka należy do międzynarodowej Grupy INTERSPORT i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem INTERSPORT na terenie Polski. Sieć INTERSPORT realizuje również wspólne międzynarodowe kampanie marketingowe z ekskluzywnymi markami takimi jak Adidas, Nike, Asics, Reebok.
KONTAKT:
Iwona Książek - kierownik Działu Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104, 600 401 271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
www.inwestor.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.06.2015, 18:50 |
Źródło informacji | INTERSPORT Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Syracuse Lemon PGI: 102 million consumers reached in Italy, Poland and Romania
Good results for the first year of the LemOn campaign, the project for promoting the Syracuse IGP Lemon, co-financed by the Consortium for the Protection of Syracuse IGP Lemon and the European Union.- 28.03.2025, 15:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
-
Image
Nowa strategia EXATEL S.A.: spółka chce stać się głównym partnerem technologicznym polskich firm i instytucji publicznych PAP
Cyberbezpieczeństwo i wzmacnianie odporności cyfrowej, technologiczne wsparcie biznesu oraz sektora publicznego, rozwój sieci 5G i infrastruktury telekomunikacyjnej, zrównoważony rozwój: to tylko niektóre z elementów nowej strategii spółki EXATEL na lata 2025-2027. Firma chce również wykorzystać swój globalny zasięg, autorskie systemy informatyczne i unikalne kompetencje, aby jeszcze skuteczniej angażować się m.in. w walkę z dezinformacją czy ochronę infrastruktury krytycznej.- 28.03.2025, 15:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Bezpieczeństwo i konkurencyjność gospodarki w dobie geopolitycznych zawirowań - już wkrótce na XVII Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach
Uznane autorytety, decyzyjni politycy, menedżerowie dużych firm i przedsiębiorcy, wyraziste osobowości, eksperci, naukowcy i ludzie mediów - już za miesiąc, w terminie 23-25 kwietnia br., to opiniotwórcze grono spotka się w Katowicach na XVII Europejskim Kongresie Gospodarczym (EEC - European Economic Congress). Co znaczy działać razem dla bezpiecznej przyszłości i w jaki sposób podnieść konkurencyjność i niezależność europejskiej gospodarki - te kwestie będą myślami przewodnimi tegorocznej debaty, organizowanej pod patronatem polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.- 28.03.2025, 13:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Grupa PTWP, organizator Europejskiego Kongresu Gospodarczego
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ