Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sieć INTERSPORT została oficjalnym sponsorem oraz sprzedawcą oficjalnych produktów z logo Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn i specjalnie na tą imprezę produkuje pamiątkowe koszulki, czapki, torby i inne gadżety. Pierwsze egzemplarze koszulek damskich, męskich i juniorskich z 16 flagami uczestników rozgrywek, będą dostępne w sprzedaży on-line na: www.esklep.intersport.pl zaraz po zakończeniu losowania grup, czyli 19 czerwca po godz. 16:30.
Natomiast w grudniu 2015 roku w sklepach INTERSPORT powstaną specjalne strefy kibica. Wówczas oferta sprzedaży zostanie poszerzona o oficjalne piłki marki Adidas, koszulki reprezentacji i inne gadżety specjalnie przygotowane dla fanów.
Sieć INTERSPORT otrzymała również wyłączne prawo do sprzedaży licencjonowanych produktów na stadionach we Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Gdańsku podczas rozgrywek, które odbędą się w Polsce od 15 - 31 stycznia 2016 roku.
"W przyszłym roku mamy okazję być partnerem dużej imprezy sportowej z mocną polską drużyną. Kibice kochają naszą reprezentację szczypiornistów, więc sądzę, że zainteresowanie pamiątkowymi gadżetami Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn będzie duże. Przygotowujemy w salonach specjalne strefy dla kibiców i będziemy jako jedyni prowadzić sprzedaż na stadionach. Taka perspektywa nastraja nas optymistycznie" - mówi Artur Mikołajko prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Wszystko na to wskazuje, że impreza i emocje kibiców w 2016 roku będą wielkie. Ubiegłoroczny sukces polskich piłkarzy ręcznych w Katarze, pokazał, że mamy świetną reprezentację i wiernych kibiców gotowych pojechać za swoją drużyną daleko w świat. W 2016 roku, gdy Polska została gospodarzem Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn, polscy kibice z pewnością pokażą swoje przywiązanie do drużyny zaopatrując się masowo w pamiątkowe gadżety.
INTERSPORT Polska S.A. - to sieć wyspecjalizowanych sklepów sportowych, prowadząca działalność handlową w 36 salonach własnych, które zlokalizowane są w 23 największych miastach Polski. Spółka należy do międzynarodowej Grupy INTERSPORT i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem INTERSPORT na terenie Polski. Sieć INTERSPORT realizuje również wspólne międzynarodowe kampanie marketingowe z ekskluzywnymi markami takimi jak Adidas, Nike, Asics, Reebok.
KONTAKT:
Iwona Książek - kierownik Działu Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104, 600 401 271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
www.inwestor.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.06.2015, 18:50 |
Źródło informacji | INTERSPORT Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu
-
Image
Offshore Wind Poland 2024: od słów do czynów - będą nowe obszary pod rozwój następnej fazy offshore PAP
Zimą pierwsze spółki wychodzą z budową na morze, a rząd zapowiada wytyczenie kolejnych obszarów na Bałtyku pod następną fazę rozwoju morskiej energetyki wiatrowej, poza dwiema już realizowanymi. „Powstaje raport o stanie zagospodarowanie obszarów morskich, który da nam podstawy do merytorycznej decyzji o wyznaczeniu nowych obszarów dla rozwoju morskich farm wiatrowych na Bałtyku” - zadeklarował Arkadiusz Marchewka, wiceminister infrastruktury na Konferencji Offshore Wind Poland.- 22.11.2024, 12:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom