Newsletter

INTERSPORT oficjalnym sponsorem i sprzedawcą licencjonowanych produktów Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn

18.06.2015, 18:50aktualizacja: 18.06.2015, 18:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

INTERSPORT logo
INTERSPORT logo
Każdy kibic może już dziś poczuć przedsmak Mistrzostw EHF EURO 2016TM w Piłce Ręcznej Mężczyzn, które odbywać się będą w Polsce od 15 do 31 stycznia 2016 roku. Od piątku 19 czerwca br., zaraz po oficjalnym losowaniu grup, będzie można nabyć pierwsze pamiątkowe koszulki w sprzedaży on-line INTERSPORT!

Sieć INTERSPORT została oficjalnym sponsorem oraz sprzedawcą oficjalnych produktów z logo Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn i specjalnie na tą imprezę produkuje pamiątkowe koszulki, czapki, torby i inne gadżety. Pierwsze egzemplarze koszulek damskich, męskich i juniorskich z 16 flagami uczestników rozgrywek, będą dostępne w sprzedaży on-line na: www.esklep.intersport.pl zaraz po zakończeniu losowania grup, czyli 19 czerwca po godz. 16:30.

Natomiast w grudniu 2015 roku w sklepach INTERSPORT powstaną specjalne strefy kibica. Wówczas oferta sprzedaży zostanie poszerzona o oficjalne piłki marki Adidas, koszulki reprezentacji i inne gadżety specjalnie przygotowane dla fanów.

Sieć INTERSPORT otrzymała również wyłączne prawo do sprzedaży licencjonowanych produktów na stadionach we Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Gdańsku podczas rozgrywek, które odbędą się w Polsce od 15 - 31 stycznia 2016 roku.

"W przyszłym roku mamy okazję być partnerem dużej imprezy sportowej z mocną polską drużyną. Kibice kochają naszą reprezentację szczypiornistów, więc sądzę, że zainteresowanie pamiątkowymi gadżetami Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn będzie duże. Przygotowujemy w salonach specjalne strefy dla kibiców i będziemy jako jedyni prowadzić sprzedaż na stadionach. Taka perspektywa nastraja nas optymistycznie" - mówi Artur Mikołajko prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.

Wszystko na to wskazuje, że impreza i emocje kibiców w 2016 roku będą wielkie. Ubiegłoroczny sukces polskich piłkarzy ręcznych w Katarze, pokazał, że mamy świetną reprezentację i wiernych kibiców gotowych pojechać za swoją drużyną daleko w świat. W 2016 roku, gdy Polska została gospodarzem Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn, polscy kibice z pewnością pokażą swoje przywiązanie do drużyny zaopatrując się masowo w pamiątkowe gadżety.

INTERSPORT Polska S.A. - to sieć wyspecjalizowanych sklepów sportowych, prowadząca działalność handlową w 36 salonach własnych, które zlokalizowane są w 23 największych miastach Polski. Spółka należy do międzynarodowej Grupy INTERSPORT i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem INTERSPORT na terenie Polski. Sieć INTERSPORT realizuje również wspólne międzynarodowe kampanie marketingowe z ekskluzywnymi markami takimi jak Adidas, Nike, Asics, Reebok.

KONTAKT:

Iwona Książek - kierownik Działu Komunikacji i RI

tel. (012) 44 48 104, 600 401 271

e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl

www.inwestor.intersport.pl

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 18.06.2015, 18:50
Źródło informacji INTERSPORT Polska S.A.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ