Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sieć INTERSPORT została oficjalnym sponsorem oraz sprzedawcą oficjalnych produktów z logo Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn i specjalnie na tą imprezę produkuje pamiątkowe koszulki, czapki, torby i inne gadżety. Pierwsze egzemplarze koszulek damskich, męskich i juniorskich z 16 flagami uczestników rozgrywek, będą dostępne w sprzedaży on-line na: www.esklep.intersport.pl zaraz po zakończeniu losowania grup, czyli 19 czerwca po godz. 16:30.
Natomiast w grudniu 2015 roku w sklepach INTERSPORT powstaną specjalne strefy kibica. Wówczas oferta sprzedaży zostanie poszerzona o oficjalne piłki marki Adidas, koszulki reprezentacji i inne gadżety specjalnie przygotowane dla fanów.
Sieć INTERSPORT otrzymała również wyłączne prawo do sprzedaży licencjonowanych produktów na stadionach we Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Gdańsku podczas rozgrywek, które odbędą się w Polsce od 15 - 31 stycznia 2016 roku.
"W przyszłym roku mamy okazję być partnerem dużej imprezy sportowej z mocną polską drużyną. Kibice kochają naszą reprezentację szczypiornistów, więc sądzę, że zainteresowanie pamiątkowymi gadżetami Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn będzie duże. Przygotowujemy w salonach specjalne strefy dla kibiców i będziemy jako jedyni prowadzić sprzedaż na stadionach. Taka perspektywa nastraja nas optymistycznie" - mówi Artur Mikołajko prezes Zarządu INTERSPORT Polska S.A.
Wszystko na to wskazuje, że impreza i emocje kibiców w 2016 roku będą wielkie. Ubiegłoroczny sukces polskich piłkarzy ręcznych w Katarze, pokazał, że mamy świetną reprezentację i wiernych kibiców gotowych pojechać za swoją drużyną daleko w świat. W 2016 roku, gdy Polska została gospodarzem Mistrzostw EHF EURO 2016 (TM) w Piłce Ręcznej Mężczyzn, polscy kibice z pewnością pokażą swoje przywiązanie do drużyny zaopatrując się masowo w pamiątkowe gadżety.
INTERSPORT Polska S.A. - to sieć wyspecjalizowanych sklepów sportowych, prowadząca działalność handlową w 36 salonach własnych, które zlokalizowane są w 23 największych miastach Polski. Spółka należy do międzynarodowej Grupy INTERSPORT i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem INTERSPORT na terenie Polski. Sieć INTERSPORT realizuje również wspólne międzynarodowe kampanie marketingowe z ekskluzywnymi markami takimi jak Adidas, Nike, Asics, Reebok.
KONTAKT:
Iwona Książek - kierownik Działu Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104, 600 401 271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl
www.inwestor.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 18.06.2015, 18:50 |
| Źródło informacji | INTERSPORT Polska S.A. |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
80 lat tradycji zobowiązuje – Polimex Mostostal staje do wyścigu po wielomiliardowe projekty infrastrukturalne
Polimex Mostostal S.A., największa firma budowlano-inżynieryjna z polskim kapitałem, zaprezentowała strategię rozwoju całej Grupy Kapitałowej na najbliższe lata. Tylko w perspektywie 2028 roku przychody operacyjne Grupy mają sięgnąć 10 mld zł, zaś rentowność EBIT – ponad 4 proc. To jednak dopiero początek, bowiem nakłady inwestycyjne w polskiej energetyce na najbliższą dekadę są szacowane na ponad 630 miliardów zł, zaś Polimex Mostostal ma ambicję zrealizować wiele z planowanych projektów.- 31.10.2025, 12:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
80 lat tradycji zobowiązuje – Polimex Mostostal staje do wyścigu po wielomiliardowe projekty infrastrukturalne
Polimex Mostostal S.A., największa firma budowlano-inżynieryjna z polskim kapitałem, zaprezentowała strategię rozwoju całej Grupy Kapitałowej na najbliższe lata. Tylko w perspektywie 2028 roku przychody operacyjne Grupy mają sięgnąć 10 mld zł, zaś rentowność EBIT – ponad 4 proc. To jednak dopiero początek, bowiem nakłady inwestycyjne w polskiej energetyce na najbliższą dekadę są szacowane na ponad 630 miliardów zł, zaś Polimex Mostostal ma ambicję zrealizować wiele z planowanych projektów.- 31.10.2025, 12:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Krynica Forum 2025: ambitne cele klimatyczne UE grożą osłabieniem pozycji Polski i Europy w globalnej gospodarce PAP
Bez unijnych podatków od emisji CO2 w Polsce cena 1 MW energii z węgla brunatnego wyniosłaby 130 zł, a z węgla kamiennego 180 zł. O tym, jak realizacja planów redukcji emisji do 2040 r. wpływa na ceny energii w Polsce i jakie zmiany w Europejskim Zielonym Ładzie są potrzebne, by wspierał, a nie podkopywał konkurencyjność UE, dyskutowali eksperci podczas debaty „Unijna polityka klimatyczna: czy zmierzamy ku katastrofie?” podczas Krynica Forum 2025.- 31.10.2025, 12:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ