Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Pozytywny wpływ na marżę miał fakt, iż w I kwartale br. sieć INTERSPORT Polska nie przeprowadzała pogłębionych wyprzedaży odzieży i sprzętu narciarsko-snowboardowego. Na dzień 31 marca 2015 roku Spółka zmniejszyła r/r zapas magazynowy towarów zimowych. Jednocześnie w grupach towarów całorocznych utrzymano wzrostowy trend sprzedaży.
Sukcesem Spółki jest podwojenie zysku brutto pomimo niższych o 6,3% przychodów w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Mniejsze obroty związane są z niższą sprzedażą towarów zimowych. W I kwartale 2015 roku sieć INTERSPORT Polska osiągnęła łączną wartość przychodów netto ze sprzedaży towarów i usług w wysokości 56 012 tys. zł, podczas gdy w I kwartale 2014 roku obroty Spółki były na poziomie 59 771 tys. zł.
Narastająco, od stycznia do marca 2015 roku, wartość EBITDA wyniosła 2 972 tys. zł, czyli o 12,5 % więcej, w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 2 641 tys. zł).
INTERSPORT Polska S.A.
Spółka INTERSPORT Polska S.A., zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w 2006 roku. Spółka należy do międzynarodowej Grupy INTERSPORT i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem INTERSPORT na terenie Polski. Dzięki pozyskaniu silnego partnera biznesowego ma dostęp do najlepszych cen zakupowych produktów oraz dostęp do międzynarodowych kampanii marketingowych ekskluzywnych marek takich jak Adidas, Nike, Asics, Reebok itd. Obecnie INTERSPORT Polska S.A. prowadzi działalność handlową w 36 salonach własnych, które zlokalizowane są w 23 największych miastach Polski.
KONTAKT:
Iwona Książek
Kierownik Działu Komunikacji i RI
tel. (012) 44 48 104
tel. kom. +48 600 401 271
e-mail: iwona.ksiazek@intersport.pl;
www.inwestor.intersport.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.05.2015, 12:15 |
Źródło informacji | INTERSPORT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Truskawki to ulubione owoce Polaków
Rusza sezon na truskawki, najbardziej wyczekiwany gatunek w Polsce. Truskawki to ulubiony owoc Polaków. Ostatnie lata to wielki wzrost ich popularności. Dowiedz się dlaczego pierwsze owoce nie są droższe niż w ubiegłym roku? Dlaczego truskawki to polskie superowoce? I dlaczego owoce krajowe są zawsze smaczniejsze i zdrowsze od swoich importowanych odpowiedników?- 30.04.2024, 11:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
BioMaxima SA zaprasza inwestorów na konferencję wynikową
Zarząd BioMaxima, polskiego producenta wyrobów do laboratoryjnej diagnostyki medycznej i mikrobiologii przemysłowej zaprasza inwestorów na konferencję, podczas której zaprezentowany zostanie raport finansowy za I kwartał 2024. Konferencja odbędzie się 29 maja 2024 roku o godzinie 9.00. W trakcie spotkania omówiona zostanie realizacja strategii, bieżąca sytuacja spółki, zarząd podsumuje ubiegły rok a także odpowie na pytania inwestorów.- 30.04.2024, 09:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BioMaxima S.A.