Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że łączne przychody netto ze sprzedaży w IV kwartale 2018 roku wyniosły 47 882 tys. zł, czyli o 6,3% mniej niż w IV kwartale 2017 roku (było: 51 076 tys. zł) - z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 58%. Jednocześnie, w związku z restrukturyzacją sieci handlowej, powierzchnia sprzedaży w IV kwartale 2018 roku była mniejsza rok do roku o 5,4%.
Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: fitness damski, buty sportowe, rowery i running, zaś największe spadki sprzedaży w kategoriach: turystyka i narciarstwo - głównie ze względu na wysokie temperatury utrzymujące się w październiku i listopadzie.
Narastająco, od stycznia do grudnia 2018 roku, Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 181 975 tys. zł, czyli o 1,1% mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 183 934 tys. zł) - z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 57%. Jednocześnie rok do roku Spółka odnotowała wzrost marży wartościowej o 4,3% oraz wzrost obrotów o 0,4% w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów. Wg stanu na dzień 31.12.2018 roku powierzchnia handlowa sieci INTERSPORT Polska S.A. była mniejsza rok do roku o 5,4%.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.01.2019, 16:15 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |