Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że w II kwartale 2018 roku Spółka osiągnęła w ujęciu LFL (na bazie porównywalnych sklepów) wzrost obrotów o 4,1%, z czego w kanale e-commerce wzrost sprzedaży wyniósł 73,0% - w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Łączne przychody netto ze sprzedaży w II kwartale 2018 roku wyniosły 44 484 tys. zł, czyli o 5,2% więcej w stosunku do analogicznego okresu 2017 roku (było: 42 305 tys. zł). Największe wzrosty sprzedaży odnotowano w grupach towarowych: piłka nożna i rowery.
Narastająco od stycznia do czerwca 2018 roku Spółka odnotowała przychody netto w wysokości 92 952 tys. zł, czyli o 2,6% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - z czego w kanale e-commerce obroty wzrosły o 46,8% rok do roku. Jednocześnie w ujęciu LFL - na bazie porównywalnych sklepów - sprzedaż wzrosła o 6,0% rok do roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.07.2018, 17:04 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |