Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że według wstępnych szacunków, w II kwartale 2016 roku Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 52.043 tys. zł, co stanowi spadek o 5,8% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 55.252 tys. zł).
Przychody netto ze sprzedaży towarów i usług w poszczególnych miesiącach kształtowały się następująco:
• w kwietniu 2016 roku wyniosły 17.280 tys. zł ( + 2,1% r/r),
• w maju 2016 roku wyniosły 17.738 tys. zł (-7,0% r/r),
• w czerwcu 2016 roku wyniosły 17.025 tys. zł (-11,6 % r/r).
W II kwartale 2016 roku Spółka odnotowała EBITDA na poziomie 418 tys. zł (w II kwartale 2015 roku była na poziomie 2.615 tys. zł); natomiast strata brutto wyniosła 1.541 tys. zł. (w II kwartale 2015 r. Spółka osiągnęła zysk brutto na poziomie 259 tys. zł).
Narastająco, od stycznia do czerwca 2016 roku, łączna wartość przychodów netto ze sprzedaży wyniosła 107.269 tys. zł, czyli o 3,6% mniej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (było: 111.264 tys. zł).
Zarząd szacuje, że po I półroczu 2016 roku Spółka osiągnie EBIT na poziomie 436 tys. zł; EBITDA będzie się kształtowała na poziomie około 3.780 tys. zł ; natomiast strata brutto wyniesie około 456 tys. zł.
Koszty działalności operacyjnej w I półroczu 2016 roku były niższe o ok 1% tj. 335 tys. zł mniej r/r.
Jednocześnie informujemy, że szczegółowy raport finansowy za I półrocze 2016 roku zostanie opublikowany w dniu 30 sierpnia 2016 roku, po zweryfikowaniu wszystkich danych przez biegłego rewidenta.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 20.07.2016, 13:50 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |