Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA (27/2020) Trend sprzedaży po re-otwarciu sklepów - utrzymujące się skutki COVID-19.

11.05.2020, 19:16aktualizacja: 11.05.2020, 19:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 27/2020

Zgodnie z zaleceniami Europejskiego Urzędu Nadzoru Giełd i Papierów Wartościowych (ESMA), oraz Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) w sprawie ujawniania wszelkich istotnych informacji o wpływie koronawirusa COVID-19 na fundamentalne parametry Emitentów, Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka", "INTERSPORT") informuje, że w pierwszym tygodniu po re-otwarciu sklepów w galeriach handlowych tj. w okresie od 4 do 9 maja br. Spółka odnotowała rok do roku w sklepach porównywalnych 46% spadek obrotów oraz o 45% mniejszy traffic. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wyniosła w tym okresie 107%, dzięki czemu łączne obroty Spółki odnotowane w pierwszym tygodniu wznowienia działalności spadły o 31% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Powyższe wyniki wskazują, że pomimo szybkiej próby odbudowania sprzedaży w salonach, działalność INTERSPORT prowadzona w centrach handlowych nie powróciła do pełnej normalności. Nadal widoczny jest trend przekierowania tradycyjnej sprzedaży w sklepach, na sprzedaż ecommerce prowadzoną za pośrednictwem Internetu.

Szczegółowa podstawa prawna:

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku oraz uchylającego dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywę Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (Dz. Urz. UE L 173 z 12.06.2014 r. str. 1 z późn. zm.)

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 11.05.2020, 19:16
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ