Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka") informuje, że według wstępnych szacunków łączne przychody netto ze sprzedaży w I kwartale roku obrotowego Spółki, trwającego od 1 kwietnia do 30 czerwca 2019 r., wyniosły 49 265 tys. zł, czyli o 10,7% więcej niż w analogicznym okresie (było: 44 484 tys. zł), z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce - stanowiącego w tym okresie 6,0% udziału w ogólnej sprzedaży - wzrosła o 87,8%.
Od 1 kwietnia do 30 czerwca br. sprzedaż w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów wyniosła 39 990 tys. zł i była o 1,0% niższa w stosunku do analogicznego okresu (było: 40 409 tys. zł). Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: turystyka tekstylia, odzież sportowa dziecięca, fitness damski, trening męski, bieganie zaś największe spadki sprzedaży w kategoriach: piłka nożna i rowery.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.07.2019, 16:34 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |