Newsletter

INTERSPORT POLSKA SA (30/2018) Korekta raportu - Przychody w III kwartale 2018 roku

02.10.2018, 17:07aktualizacja: 02.10.2018, 17:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 30/2018

Spółka INTERSPORT Polska S.A. koryguje podany dzisiaj raport bieżący ze względu na mylne wpisanie danych. Poprawna treść raportu poniżej:

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że w III kwartale 2018 roku Spółka odnotowała rok do roku wzrost sprzedaży o 1,8% w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów, z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 85,0%.

Łączne przychody netto ze sprzedaży w III kwartale 2018 roku wyniosły 41 142 tys. zł, czyli o 2,6% mniej niż w III kwartale 2017 roku (było: 42 221 tys. zł). Jednocześnie w związku z restrukturyzacją sieci handlowej powierzchnia sprzedaży wg stanu na dzień 30.09.2018 r. była mniejsza rok do roku o 5,4%.

Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: buty sportowe, running, rowery, zaś spadek sprzedaży odnotowano w kategorii turystyka, ze względu na utrzymujące się wysokie temperatury niesprzyjające sprzedaży kurtek.

Narastająco od stycznia do września 2018 roku Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 134 094 tys. zł, tj. wzrost o 0,9% (było: 132 857 tys. zł) w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, przy czym w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów odnotowano wzrost obrotów o 4,7% rok do roku, z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 57,0%.

Szczegółowy raport finansowy za III kwartał 2018 roku zostanie opublikowany w dniu 26 października br.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.10.2018, 17:07
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii