Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że w III kwartale 2018 roku Spółka odnotowała rok do roku wzrost sprzedaży o 1,8% w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów, z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 85,0%.
Łączne przychody netto ze sprzedaży w III kwartale 2018 roku wyniosły 42 221 tys. zł, czyli o 2,6% mniej niż w III kwartale 2017 roku (było: 41 142 tys. zł). Jednocześnie w związku z restrukturyzacją sieci handlowej powierzchnia sprzedaży wg stanu na dzień 30.09.2018 r. była mniejsza rok do roku o 5,4%.
Główne wzrosty sprzedaży odnotowano w kategoriach: buty sportowe, running, rowery, zaś spadek sprzedaży odnotowano w kategorii turystyka, ze względu na utrzymujące się wysokie temperatury niesprzyjające sprzedaży kurtek.
Narastająco od stycznia do września 2018 roku Spółka osiągnęła łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 132 857 tys. zł, tj. wzrost o 0,9% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, przy czym w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów odnotowano wzrost obrotów o 4,7% rok do roku, z czego dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wzrosła w tym okresie o 57,0%.
Szczegółowy raport finansowy za III kwartał 2018 roku zostanie opublikowany w dniu 26 października br.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.10.2018, 16:37 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |