Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że według wstępnych szacunków Spółka osiągnęła w III kwartale 2016 roku łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 50.810 tys. zł, czyli
o 4,6% niższe w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, w którym Spółka odnotowała obroty
w wysokości 53.263 tys. zł (sieć INTERSPORT Polska w marcu br. zamknęła dwa sklepy).
Przychody netto ze sprzedaży towarów i usług w poszczególnych miesiącach kształtowały się następująco:
• Lipiec 2016 roku: 18.534 tys. zł (-5,4 % r/r),
• Sierpień 2016 roku: 17.919 tys. zł (-4,1 % r/r),
• Wrzesień 2016 roku: 14.358 tys. zł (-4,2 % r/r).
Pomimo niższych przychodów ze sprzedaży, ale dzięki obniżeniu kosztów prowadzonej działalności oraz poprawie marży procentowej, sieć INTERSPORT Polska S.A. odnotowała w III kwartale br. stratę brutto w wysokości 689 tys. zł, czyli na porównywalnym poziomie jak w III kwartale 2015 r. (było: strata brutto w wysokości 647 tys. zł.).
Narastająco, po trzech kwartałach 2016 roku, Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 158.080 tys. zł, czyli o 3,9% mniej w porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku (było: 164.526 tys. zł).
Według wstępnych szacunków po trzech kwartałach br. Spółka osiągnęła:
- stratę brutto w wysokości 1.144 tys. zł (było: zysk brutto 688 tys. zł)
- EBITDA na poziomie 4.929 tys. zł (było: 6.912 tys. zł).
Szczegółowe dane finansowe zostaną opublikowane w raporcie okresowym za III kwartał 2016 roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.10.2016, 12:46 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |