Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że w I kwartale 2018 roku Spółka osiągnęła rok do roku wzrost sprzedaży o 7,8% w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów. Przy czym, sieć INTERSPORT Polska w I kwartale br. prowadziła sprzedaż w 30 sklepach, a powierzchnia handlowa Spółki była mniejsza rok do roku o 9%.
Łączne przychody netto ze sprzedaży w I kwartale 2018 roku wyniosły 48 468 tys. zł, czyli o 0,3% więcej
w stosunku do analogicznego okresu 2017 roku (było: 48.331 tys. zł). W tym okresie największe wzrosty sprzedaży odnotowano w grupach towarowych: turystyka, narciarstwo (tekstylia i sprzęt) oraz team sport (piłka nożna).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.04.2018, 13:42 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |