Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że w październiku 2017 roku Spółka
pierwszy raz w tym roku odnotowała wzrost sprzedaży o 3,7% w ujęciu LFL, czyli na bazie porównywalnych sklepów. Jest to pozytywny symptom wdrażania I fazy "nowego modelu biznesowego", o którym Spółka informowała w raporcie bieżącym nr 25 z dnia 22 marca 2017 r.
Łączne przychody netto ze sprzedaży w październiku 2017 roku wyniosły 12 778 tys. zł, czyli o 6,4% mniej w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku (było: 13.646 tys. zł). Przy czym wg stanu na dzień 31.10.2017 roku powierzchnia handlowa sieci INTERSPORT Polska była mniejsza rok do roku o 13,9%.
Narastająco od stycznia do października 2017 roku Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży w wysokości 145 636 tys. zł, czyli o 15,2% niższe, niż w analogicznym okresie 2016 roku (było: 171 729 tys. zł).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.11.2017, 14:55 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |