Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie informuje, że według wstępnych szacunków Spółka osiągnęła w II kwartale 2015 roku łączne przychody netto ze sprzedaży w wysokości 55.252 tys. zł, czyli porównywalne w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku (było: 55.368 tys. zł).
Przychody netto ze sprzedaży towarów i usług w poszczególnych miesiącach kształtowały się następująco:
• kwiecień 2015 roku: 16.928 tys. zł (-5,1% r/r),
• maj 2015 roku: 19.064 tys. zł (+1,5% r/r),
• czerwiec 2015 roku: 19.260 tys. zł (+2,7% r/r).
Dzięki optymalizacji kosztów oraz poprawie marży, Spółka odnotowała w II kwartale br.
oraz w całym I półroczu 2015 roku dodatnie wyniki finansowe.
Według wstępnych szacunków, w II kwartale 2015 roku sieć INTERSPORT Polska S.A. wypracowała zysk brutto w wysokości 259 tys. zł podczas gdy w analogicznych okresach ubiegłych lat
- z wyłączeniem efektu EURO w roku 2012 - Spółka zawsze odnotowywała stratę brutto (w II kwartale 2014 roku strata wyniosła 421 tys. zł).
Zarząd szacuje, że pomimo niższych o 3,4% obrotów w I półroczu 2015 roku, Spółka osiągnie zysk brutto na poziomie około 1.335 tys. zł, natomiast EBITDA będzie się kształtowała na poziomie około 5.587 tys. zł. Są to najlepsze w historii Spółki wyniki finansowe I półrocza, wypracowane z działalności podstawowej z pominięciem zdarzeń jednorazowych.
Jednocześnie informujemy, że szczegółowy raport finansowy za I półrocze 2015 roku zostanie opublikowany w dniu 28 sierpnia 2015 roku, po zweryfikowaniu wszystkich danych przez biegłego rewidenta.
Podstawa prawna:
Zgodnie z § 5pkt 1 ppkt. 25 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku
w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych w związku z § 31 ww. rozporządzenia.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 17.07.2015, 13:42 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |