Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zmiana szaty graficznej to najszybciej widoczny element transformacji, ale wcale nie najważniejszy. pkt.pl przede wszystkim zmienił swój charakter, przekształcając się z katalogu firm z cenioną przez Polaków wyszukiwarką w obszerny, nowoczesny serwis. Poza prezentacjami firm, w pkt.pl znajdziemy teraz również poradnikowe artykuły poświęcone konkretnym branżom i zagadnieniom.
Zmiany w funkcjonowaniu ludzi, wykorzystywanie nowych narzędzi oraz rodzaj poszukiwanych informacji wskazują kierunek rozwoju Internetu, który zespół pkt.pl z uwagą śledzi. Stąd zgodna z aktualnymi trendami zmiana layoutu serwisu i przekształcenie całego systemu jego funkcjonowania. Zmienił się algorytm wyszukiwania, rozbudowano sposób prezentowania danych, nawigację wizytówek oraz mapy. Wersja RWD serwisu pozwala na wygodne korzystanie z niego na urządzeniach mobilnych, co jest ukłonem pkt.pl w stronę najszybciej rozwijającego się segmentu rynku internetowego.
"To naturalny krok w naszym rozwoju. Działamy w Internecie od ponad 16 lat i cały czas uważnie przyglądamy się jak z naszych zasobów korzystają użytkownicy serwisu. Obserwujemy również z uwagą trendy jakie panują w internetowym świecie. Wprowadzone w serwisie zmiany są odpowiedzią na mobilność, tempo i zmianę stylu życia, w którym szybkość pozyskania informacji ma naprawdę ogromne znaczenie" - mówi Piotr Dębski, dyrektor marketingu pkt.pl.
Co z tych zmian wynika dla firmy, której prezentacja znajduje się w pkt.pl?
Serwis pkt.pl to obecnie bardzo atrakcyjna propozycja dla polskich przedsiębiorców: oferuje konkretną formę promocji firmy i sposób na dotarcie do finalnego odbiorcy, który w jednym miejscu ma do dyspozycji cały szereg narzędzi i informacji: kontaktów, opinii, porad i wygodną mapę, które ułatwiają mu codzienne funkcjonowanie. Dzięki wprowadzonym zmianom serwis pkt.pl tworzy naturalne miejsce spotkania dla firmy i jej klienta - również na smartfonie i tablecie.
Więcej informacji: www.pkt.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.09.2015, 12:35 |
Źródło informacji | pkt.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Niemal 30 proc. polskich firm zamierza powiększyć floty pojazdów PAP
W ciągu trzech lat prawie 30 proc. firm w Polsce ma plany powiększenia floty. 39 proc. przedsiębiorstw korzystających z samochodów dostawczych ma zamiar zwiększyć ich liczbę, natomiast 34 proc. polskich firm chce wprowadzić do flot elektryczne samochody osobowe - wynika z 20. edycji „Barometru Flotowego” tworzonego przez Arval Mobility Observatory na podstawie badań przeprowadzonych w 30 krajach, w tym w Polsce.- 24.05.2024, 15:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Firma Pylontech otworzyła międzynarodową siedzibę główną w Szanghaju
- 23.05.2024, 17:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire