Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Sklep internetowy etuo.pl oferujący akcesoria do smartfonów i tabletów przygotował raport na podstawie analizy kilkudziesięciu tysięcy transakcji przeprowadzonych w 2017 roku przez swoich klientów, w którym przedstawił w jaki sposób użytkownicy zabezpieczają swoje urządzania.
Z raportu można dowiedzieć się jaki rodzaj etui na telefon jest najczęściej kupowany, w jaki sposób użytkownicy chronią ekran oraz, że istnieją 3 najważniejsze powody jakimi kierują się Polacy w trakcie zakupu akcesoriów ochronnych:
- Ochrona obudowy urządzenia. Polacy najczęściej kupują etui nakładane na tył urządzenia, gdyż są jednocześnie bardzo skuteczne i wygodne w użytkowaniu. Istnieje wiele różnych rodzajów pokrowców, ale są zdecydowanie mniej chętnie wybierane.
- Ochrona wyświetlacza. W komplecie z etui kupowane są szkła hartowane zabezpieczające wyświetlacz LCD, które to cieszą się większą popularnością, aniżeli zwykłe folie ochronne, gdyż zapewniają lepszą ochronę przed stłuczeniem w razie upadku.
- Wygląd. Polacy starają się dopasować wygląd smartfona do swojego gustu, ubioru czy okazji, dlatego wybierają etui z kolorowymi nadrukami.
Najważniejsze dane zebrane na infografice: https://www.etuo.pl/infografika-raport-jak-polacy-zabezpieczajasmartfony
Pełen raport dostępny tutaj: https://www.etuo.pl/blog/jak-polacy-zabezpieczaja-swoje-smartfony-raport-2017-infografika/443
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.11.2017, 16:35 |
Źródło informacji | etuo.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Główny analityk Grupy BIK: tylko w październiku banki udzieliły kredytów hipotecznych na kwotę prawie 7,4 mld zł PAP
- 28.11.2024, 13:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Konsumenci robią mądrzejsze zakupy w tegoroczny Black Friday: 38% już użyło lub planuje użyć GenAI do polowania na promocje
- 28.11.2024, 13:41
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BCG
-
Image
50% Polaków wsparło zbiórki charytatywne online w ciągu ostatniego roku. Większość z nas uważa, że to wygodna forma pomocy
- 6 na 10 osób twierdzi, że internet ułatwia zaangażowanie w akcje charytatywne, a wśród zalet działalności dobroczynnej online respondenci wskazują głównie wygodną formę (54%) oraz szybkie przekazanie wsparcia (50%).
- Główne powody pomagania to satysfakcja (58%), współczucie (56%) oraz nadzieja na uzyskanie pomocy w trudnej sytuacji (51%).
- Allegro Charytatywni obchodzi 10-lecie swojego istnienia - w tym czasie klienci przekazali ponad 265 mln na cele dobroczynne.
- 28.11.2024, 13:00
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Allegro