Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Okładka](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2017-11/20171121/29012901_okladka.jpg?itok=Kbo_GxIx)
Sklep internetowy etuo.pl oferujący akcesoria do smartfonów i tabletów przygotował raport na podstawie analizy kilkudziesięciu tysięcy transakcji przeprowadzonych w 2017 roku przez swoich klientów, w którym przedstawił w jaki sposób użytkownicy zabezpieczają swoje urządzania.
Z raportu można dowiedzieć się jaki rodzaj etui na telefon jest najczęściej kupowany, w jaki sposób użytkownicy chronią ekran oraz, że istnieją 3 najważniejsze powody jakimi kierują się Polacy w trakcie zakupu akcesoriów ochronnych:
- Ochrona obudowy urządzenia. Polacy najczęściej kupują etui nakładane na tył urządzenia, gdyż są jednocześnie bardzo skuteczne i wygodne w użytkowaniu. Istnieje wiele różnych rodzajów pokrowców, ale są zdecydowanie mniej chętnie wybierane.
- Ochrona wyświetlacza. W komplecie z etui kupowane są szkła hartowane zabezpieczające wyświetlacz LCD, które to cieszą się większą popularnością, aniżeli zwykłe folie ochronne, gdyż zapewniają lepszą ochronę przed stłuczeniem w razie upadku.
- Wygląd. Polacy starają się dopasować wygląd smartfona do swojego gustu, ubioru czy okazji, dlatego wybierają etui z kolorowymi nadrukami.
Najważniejsze dane zebrane na infografice: https://www.etuo.pl/infografika-raport-jak-polacy-zabezpieczajasmartfony
Pełen raport dostępny tutaj: https://www.etuo.pl/blog/jak-polacy-zabezpieczaja-swoje-smartfony-raport-2017-infografika/443
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 20.11.2017, 16:35 |
Źródło informacji | etuo.pl |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Xsolla Boosts Payment Presence in Asia Through New Partnerships, Focusing on Local Gamer Markets
Expanding game reach and boosting sales through localized payment channels in the Philippines, Singapore, Hong Kong, and Pakistan.- 17.07.2024, 14:11
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Prawo.pl: ulga podatkowa przysługuje rodzicowi, który bardziej się angażuje w wychowanie dziecka PAP
Jeśli matka i ojciec nie mają ograniczonej władzy rodzicielskiej i oboje zajmują się dzieckiem, to samotnie wychowującym rodzicem jest ten, który w większym stopniu uczestniczy w procesie wychowawczym. Taki rodzic może korzystać z preferencyjnego rozliczenia podatków - podaje Prawo.pl.- 17.07.2024, 11:57
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Kolmar Korea mianuje na stanowiska światowej klasy ekspertów, by zintensyfikować swoją działalność na rynku północnoamerykańskim
Spółka tworzy triadę obejmującą produkcję, sprzedaż oraz badania i rozwój w celu przyspieszenia przez producenta oryginalnych kosmetyków jego ekspansji rynkowej za oceanem.- 17.07.2024, 11:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire