Newsletter

Jak świąteczny dobry duch to Allegro. Ponad 61% Polaków planuje zakup prezentów z wyprzedzeniem

03.12.2024, 11:00aktualizacja: 03.12.2024, 13:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Allegro
Allegro
- Boże Narodzenie znajduje się w czołówce najważniejszych świąt, jeśli chodzi o kupowanie prezentów [1].
- Allegro przygotowało dla swoich klientów szeroką ofertę prezentów świątecznych, a także kalendarz adwentowy, w którym każdego dnia będą czekały na nich wyjątkowe promocje.
- W grudniu Allegro świętuje 25 lat działalności, niezmiennie wspierając Polaków w codziennych zakupach. 2 grudnia ruszyła kampania świąteczna Allegro. W reklamie zatytułowanej „Dobry duch” marka podkreśla istotę relacji międzyludzkich oraz wpływ technologii na życie codzienne.

Przygotowania do świąt to przede wszystkim szukanie ozdób, akcesoriów do pakowania i oczywiście prezentów. Pragmatyczne podejście i zaplanowanie z góry określonego budżetu to strategia, którą stosuje ponad połowa Polaków (52%), pozostali zaś są w stanie wybrać drogi prezent, jeśli mają pewność, że jest to wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju rzecz, która na pewno spodoba się obdarowanej osobie. Co ciekawe, ponad 61% przyznaje, że zdecydowanie wybiera praktyczne prezenty, a zaledwie 16% ankietowanych sprawdza cenę prezentu, który otrzymali. Jak pokazują dane, Boże Narodzenie znajduje się w czołówce najważniejszych świąt w roku. Jest to również czas, w którym wybieramy droższe prezenty. Z badania wynika również, że to mężczyźni wydają na prezenty znacznie więcej niż panie.

Jak świąteczne zakupy, to Allegro

Ponad 61% Polaków deklaruje, że kupuje prezenty z wyprzedzeniem, blisko połowa osób w wieku powyżej 45 lat przyznaje, że odkłada to na ostatnią chwilę. Niezależnie od strategii zakupowej odpowiedzią na świąteczną gorączkę jest Allegro. Klienci mogą znaleźć wiele prezentowych inspiracji: https://allegro.pl/swieta/prezenty w najlepszych cenach i z darmową dostawą dzięki Allegro Smart. Ponadto, wiele ofert otrzyma oznaczenie z informacją, że dostawa zostanie zrealizowana przed świętami, co pozwoli kupującym lepiej zaplanować zakupy i zwiększy szansę na dostarczenie prezentów przed Wigilią. Allegro przygotowało także kalendarz adwentowy - codziennie od 8.00 na klientów posiadających aktywny Allegro Smart! czekają specjalne oferty tylko w aplikacji. Jest doskonała okazja, aby znaleźć trafione upominki dla bliskich.

Co w zeszłym roku cieszyło się największą popularnością na Allegro? W czołówce znalazły się następujące produkty: konsola Sony PlayStation 5, odkurzacz pionowy Dyson, pistolet do masażu ciała, smartfon Apple iPhone i telewizor LED Samsung. W tym roku warto zwrócić uwagę na premiery, na które wszyscy czekają. Jeśli wśród osób do obdarowania masz amatorów fantastyki, to najnowsza książka z sagi o Wiedźminie na pewno okaże się trafionym prezentem.

Od 25 lat najważniejsi są dla nas ludzie

Reklamy Allegro od lat opowiadają o bliskości i więziach w rodzinie. W tym roku marka przygląda się relacjom tworzonym przez niewielkie społeczności oraz wpływie technologii na życie codziennie w reklamie pt. „Dobry duch”. Świąteczna reklama pokazuje, że małe gesty mają ogromny wpływ - w tym przypadku gesty starszej pani, której miejsce pracy zostaje zastąpione przez nowe technologie. Ale nie na długo.

Przekaz tego spotu doskonale odzwierciedla misję, jaką wyznaczyło sobie Allegro – od 25 lat marka wspiera swoich klientów w ich codziennych wyzwaniach, by mogli skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. A przecież nie ma nic istotniejszego niż drugi człowiek. I tym przekazem marka Allegro pragnie się podzielić w nadchodzące święta. Pełna wersja spotu dostępna jest https://youtu.be/60fdpSXfE50 

[1] Raport Danae “Trendy zakupowe 2024”, badanie przeprowadzone w czerwcu 2024 metodą wywiadów CAWI na reprezentatywnej grupie 500 osób (n=500) robiących zakupy w internecie.

Źródło informacji: Allegro

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 03.12.2024, 11:00
Źródło informacji Allegro
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ