Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Forum Rynku Spożywczego i Handlu to prestiżowe wydarzenie, które w jednym miejscu gromadzi czołowych producentów, dostawców oraz liderów branży handlowej, spożywczej i HoReCa, a także ważnych przedstawicieli organizacji branżowych i otoczenia biznesowego tego sektora. Podczas tegorocznej 16. edycji forum organizowanej pod hasłem „TrendsTalks” uczestnicy skupią się na analizie kluczowych trendów oraz zmian społecznych, ekonomicznych i technologicznych, które mają wpływ na funkcjonowanie i rozwój biznesów.
W programie forum znajdą się między innymi zagadnienia dotyczące ekonomicznych i strategicznych decyzji w perspektywie inflacji i kryzysu surowców; dynamicznych zmian zachowań i nowych potrzeb konsumentów; wpływu sztucznej inteligencji, zmian klimatycznych i regulacji prawnych na szeroko pojęty biznes, a zwłaszcza sektory związane z produkcją i handlem. Cała debata potrwa dwa dni, a agenda rozpisana została na osiemnaście specjalistycznych paneli z udziałem ekspertów.
Swój udział w roli prelegentów potwierdzili już m.in. Andrea Camastra, szef restauracji Nuta; Małgorzata Cebelińska, wiceprezes SM Mlekpol; Andrzej Gantner, wiceprezes i dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców; Sławomir Leszczyński, członek zarządu i dyrektor pionu handlowego Makro Cash And Carry Polska; Grzegorz Łapanowski, kucharz, aktywista i przedsiębiorca, dziennikarz kulinarny; Jacek Palec, prezes Frisco.pl; Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex; Monika Piątkowska, prezes Izby Zbożowo-Paszowej; Piotr Rajewski, dyrektor handlowy Żabka Polska; Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju Zakładów Mięsnych Silesia; Rafał Wróblewski, członek zarządu, dyrektor sprzedaży Nestlé Polska; Ryszard Wysokiński, Head Of Department Investor Relationship Management Kaufland Polska Markety; Marek Zagórski, prezes Krajowej Grupy Spożywczej.
Sesja inauguracyjna będzie poświęcona strategicznym trendom i decyzjom na przyszłość w rzeczywistości, w której dynamiczne zmiany muszą być traktowane jako nowa norma. Postawione zostaną pytania: co z żywnością, produkcją i konsumpcją w chwili, gdy biznes szuka coraz łatwiejszych odpowiedzi na coraz trudniejsze pytania? Otwarta zostanie także dyskusja na temat zielonej ekonomii w branży żywnościowej - przed nami bowiem wiele zmian, które wymagają przede wszystkim zaangażowania od pracowników, organizacji i konsumentów.
Drugi dzień obrad zainauguruje dyskusja o konsumentach 2030 z zagadnieniami takimi, jak ultrakomfort, wellbeing i cyfrowe życie. Rozmówcy skupią także na preselekcji trendów: co dla wszystkich, co dla zetki, co dla silvera?
Ważnym punktem agendy będą tematy związane z ESG (Environmental, Social and Governance), czyli aspektami związanymi z odpowiedzialnością społeczną i ekologiczną. Eksperci odpowiedzą na pytania, czy ESG to tylko obowiązki, co ESG oznacza w praktyce dla nabywców i jak branża spożywcza może wpłynąć́ na zdrowie konsumentów bez utraty zysków? W trakcie rozmów podjęty zostanie również wątek digitalizacji dla przyszłości handlu i branży HoReCa. Szeroko omawiany będzie również temat strategii cyfrowych oraz wpływu nowych technologii na doświadczenia klientów i prowadzenie biznesu w epoce cyfrowej transformacji.
Forum towarzyszyć będą także wydarzenia specjalne: podczas wieczornej gali przyznane zostaną nagrody Food&Retail Awards, których laureatami są firmy wspierające przemiany zachodzące w przemyśle i handlu spożywczym oraz w gastronomii. Poznamy także laureatów konkursu Dobry Produkt. To plebiscyt, podczas którego grono uznanych ekspertów, szefów kuchni, influencerów kulinarnych oraz dziennikarzy zajmujących się tematyką spożywczą i kulinarną wybiera 15 nagrodzonych firm i produktów, przyznając certyfikaty Dobry Produkt.
„Świat wokół nas zmienia się dynamicznie, a to, co dzieje się na globalnej scenie, znajduje odzwierciedlenie także w przemyśle spożywczym i handlu. Branża musi być gotowa na te zmiany i odpowiednio na nie reagować, aby sprostać ewoluującym zwyczajom i nawykom konsumentów. To duże wyzwanie, ale jednocześnie ogromna szansa. Forum Rynku Spożywczego i Handlu jest okazją do inspirowania i dzielenia się wiedzą, dlatego bardzo zachęcam do rejestracji na to wydarzenie wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z trendami i prognozami“ - mówi Edyta Kochlewska, redaktor naczelna dlahandlu.pl, współautorka programu Forum Rynku Spożywczego i Handlu.
Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2023
6-7 listopada 2023 r.
Warszawa, hotel Sheraton Grand Warsaw
Pełna agenda Forum Rynku Spożywczego i Handlu dostępna tutaj:
https://www.frsih.pl/2023/pl/sesje/
Rejestracja na wydarzenie:
https://www.frsih.pl/2023/pl/rejestracja-2023,367.html
Informacje o Grupie PTWP
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości jest firmą działającą w obszarze zintegrowanych rozwiązań w zakresie komunikacji i nowych mediów, jej aktywność skupia się na rynku internetowym. Wydawca branżowych portali m.in.: wnp.pl, propertynews.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, dlahandlu.pl, portalsamorzadowy.pl, pulsHR.pl, farmer.pl oraz czasopism jak np. „Magazyn Gospodarczy Nowy Przemysł“.
Grupa PTWP zajmuje się organizacją kongresów, konferencji, seminariów i wydarzeń specjalnych na czele z Europejskim Kongresem Gospodarczym - European Economic Congress (EEC) - jedną z najbardziej prestiżowych imprez odbywających się w Europie Centralnej.
W skład Grupy PTWP wchodzi także spółka PTWP Event Center zarządzająca Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Halą Widowiskowo-Sportową Spodek w Katowicach.
W kwietniu 2013 r. Grupa PTWP zadebiutowała na rynku NewConnect.
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości powstało w Katowicach w 1995 r.
Warto odwiedzić: www.ptwp.pl
KONTAKT:
Joanna Durkalec
Imago Public Relations
tel. 32 608 29 85
tel. 603 712 201
e.mail: j.durkalec@imagopr.pl
Źródło informacji: Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.10.2023, 10:44 |
Źródło informacji | Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |