Pobierz materiał i Publikuj za darmo

LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Jam City, lider w branży rozrywki mobilnej, ogłosił dziś nawiązanie wieloletniej współpracy z firmą Disney, w ramach której ma tworzyć gry na urządzenia mobilne oraz przejąć popularną grę wydawaną dotychczas przez studio – Disney Emoji Blitz. Członkowie należącego do Disney Glendale Games Studio dołączą do Jam City, aby dalej prowadzić i rozwijać Disney Emoji Blitz wraz z zespołem Jam City. Spółka Jam City otrzyma także prawo do tworzenia nowych gier mobilnych opartych o kultowe postaci i bajki stworzone przez studia animacji Pixar i Walt Disney. Pierwszą z gier jakie Jam City i Disney planują razem stworzyć będzie gra mobilna bazująca na kontynuacji filmu animowanego „Frozen”.
Komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja dostępna pod adresem: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51897726&lang=en
„Jesteśmy dumni w Jam City, że możemy połączyć siły z firmą Disney - stwierdził Chris DeWolfe, współzałożyciel i dyrektor generalny Jam City. - Disney to światowy lider jeśli chodzi o tworzenie lubianych postaci i marek, w których już od dziesięcioleci zakochują się kolejne pokolenia. Czołowa pozycja Jam City w branży rozrywki mobilnej bazującej na kultowych postaciach ze świata rozrywki czyni naszą spółkę idealnym partnerem do opracowania serii nowych gier mobilnych z użyciem najpopularniejszych produktów studia Disney” – dodał.
„Nasza działalność licencyjna dotycząca gier związanych z Disney Animation i Pixar rozwijała się co prawda na przestrzeni ostatniego roku i kilku czołowych programistów jest zaangażowanych w tworzenie gier dla studia Disney, umowa z Jam City stanowić będzie jednak ważny krok dla naszej długofalowej działalności w branży gier oraz dla przyszłości gier ze studia Disney i Pixar - powiedział Kyle Laughlin, starszy wiceprezes ds. gier i rozwiązań interaktywnych studia Disney. - Z niecierpliwością czekamy na wyniki współpracy Jam City i niezwykle utalentowanych członków zespołu odpowiedzialnego za stworzenie Disney Emoji Blitz. Jesteśmy ciekawi jak uda im się dalej poprowadzić tę grę, która już i tak osiągnęła znaczący sukces oraz jak Jam City będzie wykorzystywać swój globalny zasięg i specjalistyczną wiedzę przy opracowywaniu gier bazujących na kolejnych animacjach, aby zapewnić fanom rozrywkę na lata” – podsumował.
W grze Disney Emoji Blitz gracze zbierają i dopasowują setki emotikonów ze studia Disney Animation i Pixar oraz świata Star Wars. Gracze mogą również wygrywać nagrody, realizować misje i odkrywać nowe emotikony m.in. z takich produkcji studia Disney Animation jak „Ralph Demolka”, „Myszka Miki i Przyjaciele”, „Disney Villains” (czarne charaktery) czy „Toy Story” ze studia Pixar. Disney Emoji Blitz wzbudza zainteresowanie graczy łącząc w sobie niepowtarzalną formułę szybkiego łączenia 3 elementów i duży zbiór emotikonów.
Gra Disney Emoji Blitz jest aktualnie dostępna w sklepach App Store i Google Play. Inne darmowe tytuły na urządzenia mobilne opracowane w ramach umowy między Jam City i Disney także będą dostępne na całym świecie w sklepach App Store i Google Play.
Jam City
Jam City jest liderem w branży rozrywki mobilnej, tworząc niepowtarzalne i niezwykle grywalne tytuły trafiające w gusta szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Spółka została założona w roku 2009 przez współtwórcę i dyrektora generalnego MySpace - Chrisa DeWolfe oraz byłego pracownika szczebla kierowniczego w 20th Century Fox - Josha Yguado. Jam City to agencja artystyczna odpowiedzialna za jedne z najbardziej opłacalnych i cieszących się najdłuższą popularnością produktów społecznościowych na urządzenia mobilne, takich jak Cookie Jam (zwycięzca w kategorii „Gra Roku” portalu Facebook) czy Panda Pop. Jam City to najchętniej wybierane przez Hollywood studio, które ma na swoim koncie wciągające gry mobilne o bogatej fabule, bazujące na kultowych postaciach ze świata rozrywki, w tym m.in. Harry Potter, Family Guy i Marvel Avengers. Jam City posiada oddziały w Los Angeles (siedziba), San Francisco, San Diego, Bogocie i Buenos Aires. Zespół Jam City znany jest z wybitnego talentu twórczego i innowacyjności technologicznej w kluczowych obszarach takich jak tworzenie fabuły, analityka danych i analiza odbiorcy.
Disney Parks, Experiences and Consumer Products
Disney Parks, Experiences and Consumer Products (szeroko rozumiana oferta studia Disney obejmująca m.in. parki rozrywki i inne produkty) to część działalności firmy The Walt Disney Company (NYSE:DIS) zajmująca się przenoszeniem magii kryjącej się w bajkach, postaciach i produktach studia Disney do codziennego życia rodzin i fanów z całego świata, tworząc wspomnienia na całe życie. Do kultowych pozycji w ofercie rekreacyjnej spółki zaliczyć można sześć kurortów w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji; wysokiej klasy statek wycieczkowy; luksusowy kurort rodzinny na plaży na Hawajach; popularny program wakacyjny; oraz wielokrotnie nagradzaną działalność w branży wycieczek rodzinnych z przewodnikiem. Wśród pozostałych produktów spółki dostępnych dla klientów z całego świata wymienić można działalność licencyjną; największe na świecie wydawnictwo zajmujące się publikacją książek dla dzieci; sklepy Disney Store na całym świecie; oraz platformę e-commerce. Za tworzenie oferty odpowiedzialny jest Walt Disney Imagineering - innowacyjny zespół nadzorujący światowej klasy produkty i usługi w tym sektorze - od atrakcyjnych lokalizacji po zabawki interaktywne i cały szereg innych atrakcji.
Wersja źródłowa dostępna w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51897726&lang=en
Źródło: Jam City
KONTAKT:
Jam City
Sarah Ross
tel. 310-924-1404
e-mail: sarahr@jamcity.com
-
Disney
Amanda Gonzalez
tel. 415-623-1159
e-mail: amanda.gonzalez@disney.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.11.2018, 12:52 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Tegoroczni maturzyści kończą szkołę i chcą zacząć pracę - raport OLX
Tegoroczni maturzyści są ambitni i pragmatyczni - planują łączyć naukę z pracą. Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie OLX, plany takie ma prawie 84% ankietowanych. Decydują się na ten model, aby zdobywać doświadczenie zawodowe oraz uniezależnić się od rodziców.- 20.05.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ