Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES--(BUSINESS WIRE)-- Jam City, lider w branży rozrywki mobilnej, ogłosił dziś nawiązanie wieloletniej współpracy z firmą Disney, w ramach której ma tworzyć gry na urządzenia mobilne oraz przejąć popularną grę wydawaną dotychczas przez studio – Disney Emoji Blitz. Członkowie należącego do Disney Glendale Games Studio dołączą do Jam City, aby dalej prowadzić i rozwijać Disney Emoji Blitz wraz z zespołem Jam City. Spółka Jam City otrzyma także prawo do tworzenia nowych gier mobilnych opartych o kultowe postaci i bajki stworzone przez studia animacji Pixar i Walt Disney. Pierwszą z gier jakie Jam City i Disney planują razem stworzyć będzie gra mobilna bazująca na kontynuacji filmu animowanego „Frozen”.
Komunikat prasowy zawiera multimedia. Pełna wersja dostępna pod adresem: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51897726&lang=en
„Jesteśmy dumni w Jam City, że możemy połączyć siły z firmą Disney - stwierdził Chris DeWolfe, współzałożyciel i dyrektor generalny Jam City. - Disney to światowy lider jeśli chodzi o tworzenie lubianych postaci i marek, w których już od dziesięcioleci zakochują się kolejne pokolenia. Czołowa pozycja Jam City w branży rozrywki mobilnej bazującej na kultowych postaciach ze świata rozrywki czyni naszą spółkę idealnym partnerem do opracowania serii nowych gier mobilnych z użyciem najpopularniejszych produktów studia Disney” – dodał.
„Nasza działalność licencyjna dotycząca gier związanych z Disney Animation i Pixar rozwijała się co prawda na przestrzeni ostatniego roku i kilku czołowych programistów jest zaangażowanych w tworzenie gier dla studia Disney, umowa z Jam City stanowić będzie jednak ważny krok dla naszej długofalowej działalności w branży gier oraz dla przyszłości gier ze studia Disney i Pixar - powiedział Kyle Laughlin, starszy wiceprezes ds. gier i rozwiązań interaktywnych studia Disney. - Z niecierpliwością czekamy na wyniki współpracy Jam City i niezwykle utalentowanych członków zespołu odpowiedzialnego za stworzenie Disney Emoji Blitz. Jesteśmy ciekawi jak uda im się dalej poprowadzić tę grę, która już i tak osiągnęła znaczący sukces oraz jak Jam City będzie wykorzystywać swój globalny zasięg i specjalistyczną wiedzę przy opracowywaniu gier bazujących na kolejnych animacjach, aby zapewnić fanom rozrywkę na lata” – podsumował.
W grze Disney Emoji Blitz gracze zbierają i dopasowują setki emotikonów ze studia Disney Animation i Pixar oraz świata Star Wars. Gracze mogą również wygrywać nagrody, realizować misje i odkrywać nowe emotikony m.in. z takich produkcji studia Disney Animation jak „Ralph Demolka”, „Myszka Miki i Przyjaciele”, „Disney Villains” (czarne charaktery) czy „Toy Story” ze studia Pixar. Disney Emoji Blitz wzbudza zainteresowanie graczy łącząc w sobie niepowtarzalną formułę szybkiego łączenia 3 elementów i duży zbiór emotikonów.
Gra Disney Emoji Blitz jest aktualnie dostępna w sklepach App Store i Google Play. Inne darmowe tytuły na urządzenia mobilne opracowane w ramach umowy między Jam City i Disney także będą dostępne na całym świecie w sklepach App Store i Google Play.
Jam City
Jam City jest liderem w branży rozrywki mobilnej, tworząc niepowtarzalne i niezwykle grywalne tytuły trafiające w gusta szerokiego grona odbiorców na całym świecie. Spółka została założona w roku 2009 przez współtwórcę i dyrektora generalnego MySpace - Chrisa DeWolfe oraz byłego pracownika szczebla kierowniczego w 20th Century Fox - Josha Yguado. Jam City to agencja artystyczna odpowiedzialna za jedne z najbardziej opłacalnych i cieszących się najdłuższą popularnością produktów społecznościowych na urządzenia mobilne, takich jak Cookie Jam (zwycięzca w kategorii „Gra Roku” portalu Facebook) czy Panda Pop. Jam City to najchętniej wybierane przez Hollywood studio, które ma na swoim koncie wciągające gry mobilne o bogatej fabule, bazujące na kultowych postaciach ze świata rozrywki, w tym m.in. Harry Potter, Family Guy i Marvel Avengers. Jam City posiada oddziały w Los Angeles (siedziba), San Francisco, San Diego, Bogocie i Buenos Aires. Zespół Jam City znany jest z wybitnego talentu twórczego i innowacyjności technologicznej w kluczowych obszarach takich jak tworzenie fabuły, analityka danych i analiza odbiorcy.
Disney Parks, Experiences and Consumer Products
Disney Parks, Experiences and Consumer Products (szeroko rozumiana oferta studia Disney obejmująca m.in. parki rozrywki i inne produkty) to część działalności firmy The Walt Disney Company (NYSE:DIS) zajmująca się przenoszeniem magii kryjącej się w bajkach, postaciach i produktach studia Disney do codziennego życia rodzin i fanów z całego świata, tworząc wspomnienia na całe życie. Do kultowych pozycji w ofercie rekreacyjnej spółki zaliczyć można sześć kurortów w Stanach Zjednoczonych, Europie i Azji; wysokiej klasy statek wycieczkowy; luksusowy kurort rodzinny na plaży na Hawajach; popularny program wakacyjny; oraz wielokrotnie nagradzaną działalność w branży wycieczek rodzinnych z przewodnikiem. Wśród pozostałych produktów spółki dostępnych dla klientów z całego świata wymienić można działalność licencyjną; największe na świecie wydawnictwo zajmujące się publikacją książek dla dzieci; sklepy Disney Store na całym świecie; oraz platformę e-commerce. Za tworzenie oferty odpowiedzialny jest Walt Disney Imagineering - innowacyjny zespół nadzorujący światowej klasy produkty i usługi w tym sektorze - od atrakcyjnych lokalizacji po zabawki interaktywne i cały szereg innych atrakcji.
Wersja źródłowa dostępna w serwisie businesswire.com: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51897726&lang=en
Źródło: Jam City
KONTAKT:
Jam City
Sarah Ross
tel. 310-924-1404
e-mail: sarahr@jamcity.com
-
Disney
Amanda Gonzalez
tel. 415-623-1159
e-mail: amanda.gonzalez@disney.com
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.11.2018, 12:52 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Majówkowa promocja na stacjach ORLEN pozwoli zaoszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa PAP
Ruszyła właśnie majówkowa promocja na stacjach paliw ORLEN, w ramach której nowi i obecni uczestnicy programu lojalnościowego ORLEN VITAY mogą zatankować paliwo taniej o 30 groszy za litr, a posiadacze Karty Dużej Rodziny - aż o 40 groszy. Klienci wszystkich stacji ORLEN w całej Polsce będą mogli kupić w promocyjnej cenie nawet 100 litrów paliwa. Ze specjalnych rabatów skorzystać będą mogli również użytkownicy pojazdów elektrycznych, zarejestrowani w aplikacji ORLEN Charge.- 26.04.2024, 15:22
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Za nami XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
W dniach 23-24 kwietnia br. w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się XII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG. Podczas spotkania działów HR poruszone zostały tematy dotyczące: wykorzystania sztucznej inteligencji w codziennej pracy, zarządzania underperformancem, ochrony sygnalistów, dyrektywy Equal Pay, wymogów sprawozdawczych dot. pracowników i łańcucha wartości wynikających z ESRS oraz, pracowników pokolenia Z oraz pokolenia silver na rynku, systemowego podejścia do wellbeingu w organizacji, nowoczesnych benefitów łączących potrzeby Gen Z i silversów.- 26.04.2024, 14:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych
-
Image
H2POLAND: wodór jest wielką szansą, ale też zagadką PAP
„Wodór jest wielką szansą, ale też zagadką. Zaletą tego rodzaju technologii jest bowiem zeroemisyjność, z drugiej strony nie wiadomo, jak się one wpiszą w światowy rynek, czy będzie to paliwo konkurencyjne” - wskazywał Marek Woźniak, marszałek województwa wielkopolskiego, uczestniczący w H2POLAND & NetZero Forum. Jego zdaniem, jeśli wodór będzie zbyt drogi, to trudno mu będzie się przebić na światowym rynku, ale gdy jego cena będzie konkurencyjna - zyska przewagę nad innymi paliwami, dzięki swoim ekologicznym walorom.
- 26.04.2024, 14:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom