Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Nowa wystawa w całości poświęcona gamie Jeepa® została otwarta w samym sercu Paryża. Jeep Adventure, zajmująca do połowy lata wszystkie pięć pięter MotorVillage Champs-Elysées, opowiada historię i ewolucję marki legendarnych SUV-ów i prezentuje najnowszą linię jej produktów. Po raz pierwszy cały kompleks MotorVillage został całkowicie przejęty przez Jeepa.
Gwiazdami wystawy są: nowy Jeep Wrangler, czwarta generacja najbardziej kultowego Jeepa wszech czasów, nowy Jeep Cherokee, oferujący wszystkie możliwości, z których słynie marka Jeep® oraz Jeep Grand Cherokee Trackhawk, najmocniejszy SUV Jeepa w historii. Wszystkie trzy modele są prezentowane we Francji po raz pierwszy, zaledwie dwa miesiące po premierze podczas Salonu Samochodowego w Genewie.
Odwiedzający paryską ekspozycję Jeepa znajdującą się w głębi Pól Elizejskich, będą mogli poznać bliżej całą gamę samochodów Jeep, a jednocześnie dowiedzieć się, w jaki sposób amerykańska marka zyskała swój legendarny status.
Na parterze salonu ekspozycyjnego znajdują się najnowsze modele Jeepa, a motywem przewodnim tej części wystawy jest surfingowy klimat inspirowany współpracą marki z World Surf League (WSL).
Na tle przywołującym na myśl surfingowe klimaty nowy, pięciodrzwiowy Jeep Wrangler Rubicon o żółtym nadwoziu w konfiguracji bez drzwi wygląda oszałamiająco. Kultowy model Jeepa będzie wkrótce głównym bohaterem Camp Jeep, corocznego zlotu miłośników jazdy terenowej, który odbędzie się w Austrii w dniach 13-15 lipca.
Na parterze prezentowany jest również nowy Cherokee, najlepszy samochód terenowy SUV klasy średniej, który debiutuje w Paryżu, zanim pojawi się, jeszcze w tym roku, w Salonach Dealerów Jeepa w Europie. Nowy Jeep Cherokee z eleganckim szarym nadwoziem w kolorze Crystal Granite jest prezentowany w części wystawy dedykowanej business urban, idealnie pasującej do jego wyjątkowego charakteru Premium. Naprzeciwko, na tle wiejskiego krajobrazu, można podziwiać nowego Jeepa Compassa w wersji wyposażenia Trailhawk, najbardziej terenowej odmianie w gamie.
Na pierwszym piętrze zaś, nowy Jeep Compass jest prezentowany na tle miejskim, dzięki czemu odwiedzający będą mogli lepiej docenić jego współczesny, nowoczesny wygląd.
Na poziomie -1 natomiast, model Renegade, ostatnio odświeżony dzięki nowemu wnętrzu i nowemu systemowi infotainment, jest eksponowany w scenerii górskiej, która zainspirowała model w specjalnej edycji przeznaczonej na rynek francuski o nazwie „Aspen".
Zagorzali fani marki, ale i nie tylko, szczególnie polubią drugie piętro poświęcone w całości Willysowi, pierwszemu samochodowi Jeepa i modelowi, który jest powszechnie uznawany za protoplastę legendy Jeepa.
Aby podkreślić nawiązaną ostatnio współpracę pomiędzy National Basketball League (LNB) a marką Jeep, dwa oficjalne modele Jeep®ELITE - Renegade i Compass - nazwane tak na cześć Mistrzostw Francji w Koszykówce Mężczyzn - są prezentowane na tle inspirowanym sportem.
Na koniec, w specjalnym tunelu umieszczonym na poziomie -2, prezentowany jest nowy model Wrangler Sahara (w konfiguracji trzydrzwiowej) pokonujący ekstremalną trasę off-road, obok niego w światłach współczesnej metropolii błyszczy nowy Grand Cherokee Trackhawk, najmocniejszy SUV Jeepa w historii, prezentując swoją imponującą posturę i ukrywając pod maską potężny doładowany 6,2-litrowy silnik V-8 o mocy 700 KM przy 6000 obr./min i momencie obrotowym 868 Nm przy 4800 obr./min., zapewniający przełomowe osiągi: przyspieszenie od 0 do 100 km/h zaledwie w 3,7 sekundy, maksymalną prędkość 290 km/h i drogę hamowania 100-0 km/h na dystansie 37 m. dzięki nowemu systemowi hamulcowemu Brembo.
Wystawa Jeep Adventure ma na celu zwiększenie popularności całej gamy SUV-ów marki Jeep.
Podczas wystawy w centrum uwagi znajdą się również inne modele Jeepa, w tym edycje specjalne Brooklyn (przeznaczona wyłącznie na rynek francuski) i Wrangler JK.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.05.2018, 12:23 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Kolejny raz przedsiębiorcy z Dolnego Śląska wezmą udział w darmowych szkoleniach organizowanych w ramach Akademii e-marketingu
Już 4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę np. z zakresu tworzenia strony www, prowadzenia działań SEO czy wykorzystania narzędzi promocyjnych czy sztucznej inteligencji.- 16.05.2025, 12:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet
-
Image
STRABAG: wykonawcy dużych inwestycji infrastrukturalnych postulują wprowadzenie certyfikacji podmiotów i podniesienie waloryzacji kontraktów powyżej 10 proc. PAP
Sektor budownictwa infrastrukturalnego jest kołem zamachowym polskiej gospodarki. Zakres i kierunki inwestycji wyznaczają unijne regulacje, uwarunkowania środowiskowo-klimatyczne oraz wymogi związane z bezpieczeństwem i obronnością. O wyzwaniach sektora w budowaniu nowoczesnej infrastruktury, jak płynność zamówień, niestabilność regulacyjna czy luka na rynku pracy, mówi Dariusz Kolasa, członek zarządu STRABAG.- 16.05.2025, 11:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
IMPACT’25: ponad 6,5 tys. uczestników i ponad 1600 firm PAP
W 10. edycji IMPACT’25 wzięło udział ponad 6,5 tys. osób, a ponad 1600 firm zaprezentowało się podczas tego wydarzenia. „Ta edycja IMPACT-u zaskoczyła uczestników i jakością, i wielkością” – zaznaczyła Katarzyna Sokołowska, szefowa komunikacji w IMPACT, firmie organizującej IMPACT’25 w Poznaniu.- 16.05.2025, 10:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ