Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Jeep Juventus fot. 2](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2018-05/20180515/30381436_180513_Jeep_HP.jpg?itok=m2PI68l-)
Siódmy raz z rzędu Juventus zdobył Mistrzostwo Włoch w piłce nożnej Serii A TIM 2017-2018. Jest to nowy rekord w narodowej, włoskiej historii tej dyscypliny sportu. Drużyna Biało-Czarnych ponownie pokonała swoje granice, prezentując w ten sposób swoje podobieństwo do marki Jeep, która w charakterze oficjalnego sponsora towarzyszy piłkarzom w paśmie sukcesów już od sezonu 2012-2013. To dwie marki, które razem stanowią siłę, autentyczność, pasję i dążenie do pokonania wszelkich przeszkód.
Liczba siedem od zawsze związana była z historią Jeepa. Już w 1945 roku, CJ-2A, pierwszy Jeep zaprojektowany do użytku cywilnego charakteryzował się siedmioszczelinowym grillem i element ten stał się w miarę upływu czasu jednym z najbardziej rozpoznawalnych i kultowych symboli marki.
Scenerią tego sportowego wydarzenia był ponownie Stadion Olimpijski w Rzymie, na którym w ostatnią środę drużyna Bianconeri zdobyła trzynasty, a czwarty z rzędu Puchar Włoch.
Czwarty sezon z rzędu Juventus z logo Jeepa na koszulkach zawodników, odniósł podwójne zwycięstwo, zdobywając Mistrzostwo i Puchar Włoch. Kolejno, cztery Mistrzostwa i cztery Puchary: to rekord w stylu 4x4, autentycznym stylu Jeepa.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.05.2018, 13:41 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Projekt HBO - największa inwestycja Grupy ORLEN w Gdańsku PAP
Projekt HBO (Hydrokrakingowy Blok Olejowy) to kluczowa, warta ponad 1,8 mld złotych, inwestycja Grupy ORLEN, realizowana w rafinerii w Gdańsku. Nowa infrastruktura umożliwi produkcję nawet 400000 ton rocznie olejów bazowych II generacji, wykorzystywanych w przemyśle i transporcie samochodowym. Powstaną też tysiące ton półproduktów paliwowych, benzyny i oleju napędowego.- 05.07.2024, 15:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Bybit nawiązuje współpracę z BLIK-iem i udostępnia polskim użytkownikom transakcje bez prowizji
- 05.07.2024, 12:29
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire