Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Siódmy raz z rzędu Juventus zdobył Mistrzostwo Włoch w piłce nożnej Serii A TIM 2017-2018. Jest to nowy rekord w narodowej, włoskiej historii tej dyscypliny sportu. Drużyna Biało-Czarnych ponownie pokonała swoje granice, prezentując w ten sposób swoje podobieństwo do marki Jeep, która w charakterze oficjalnego sponsora towarzyszy piłkarzom w paśmie sukcesów już od sezonu 2012-2013. To dwie marki, które razem stanowią siłę, autentyczność, pasję i dążenie do pokonania wszelkich przeszkód.
Liczba siedem od zawsze związana była z historią Jeepa. Już w 1945 roku, CJ-2A, pierwszy Jeep zaprojektowany do użytku cywilnego charakteryzował się siedmioszczelinowym grillem i element ten stał się w miarę upływu czasu jednym z najbardziej rozpoznawalnych i kultowych symboli marki.
Scenerią tego sportowego wydarzenia był ponownie Stadion Olimpijski w Rzymie, na którym w ostatnią środę drużyna Bianconeri zdobyła trzynasty, a czwarty z rzędu Puchar Włoch.
Czwarty sezon z rzędu Juventus z logo Jeepa na koszulkach zawodników, odniósł podwójne zwycięstwo, zdobywając Mistrzostwo i Puchar Włoch. Kolejno, cztery Mistrzostwa i cztery Puchary: to rekord w stylu 4x4, autentycznym stylu Jeepa.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.05.2018, 13:41 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Shanghai Electric wzięła udział w World Future Energy Summit 2025 w Abu Zabi, prezentując technologie zrównoważonego rozwoju stosowane w produkcji czystej energii i wykorzystaniu wody morskiej
Rozwiązania Shanghai Electric w obszarze ekologicznego wodoru, zrównoważonej produkcji formaldehydu, fotowoltaiki, magazynowania energii z różnych źródeł oraz odsalania wody morskiej sprawdziły się w praktyce i odgrywają czołową rolę w proekologicznych działaniach na rzecz naszej planety.- 17.01.2025, 16:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Polska firma liderem ESG. Envirly rozwija skrzydła w Europie
Rok 2024 był przełomowy dla Envirly, firmy łączącej innowacyjną technologię z doradztwem ESG (Environmental, Social, Governance). W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma zyskała pozycję lidera na rynku raportowania zrównoważonego rozwoju, zdobywając zaufanie szerokiej bazy klientów i partnerów oraz realizując ekspansję na rynki międzynarodowe. Rozszerzenie działalności na rynki czeski i rumuński to tylko początek globalnej ścieżki rozwoju. Polski biznes udowadnia, że ich rozwiązania mogą z powodzeniem rywalizować z międzynarodowymi liderami.- 17.01.2025, 14:49
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Envirly
-
GoldenPeaks Capital nabywa 400 MW aktywów gotowych do budowy w okresie od 24 grudnia do 25 stycznia
- 17.01.2025, 09:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire