Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Włoski Juventus, ósmy raz z rzędu, zwyciężył matematycznie w Mistrzostwach Serii A TIM 2018-2019, ustanawiając nowy, krajowy rekord w historii tego sportu. Drużyna Biało-Czarnych po raz kolejny pokazała na co ją stać, wykazując pokrewieństwo z marką Jeep®, która towarzyszy jej w charakterze oficjalnego sponsora podczas zwycięskiej passy rozpoczętej w sezonie 2012-2013.
Świętowaniu tego ważnego sukcesu towarzyszy także nowy spot reklamowy Jeepa wyróżniający się prostym, ale wymownym hasłem „Jesteśmy w ósmym niebie”. Jest to nawiązanie do kolejnego „scudetto” zdobytego w Serii A i zwrotu „być w siódmym niebie” wyrażającego uczucie skrajnej radości. Raz jeszcze, mogliśmy zobaczyć determinację i pasję dwóch marek, Jeepa i Juventusu, by dotrzeć jak najdalej, nawet do metaforycznych miejsc, do których nikt nigdy nie dotarł.
Przesłanie podkreśla filozofię Jeepa polegającą na pokonywaniu każdej przeszkody i ciągłym podnoszeniu poprzeczki każdego wyzwania. Zwycięska współpraca z Juventusem bazuje na wspólnych wartościach, jak autentyczność i pasja.
W ciągu ostatnich siedmiu sezonów Jeep i Juventus razem zdobyli piętnaście tytułów, w tym w Serii A, Pucharze Włoch i Superpucharze Włoch.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.04.2019, 11:32 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
BTCS (d. Vakomtek) rozpoczyna emisję akcji i zapowiada ekspansję. Chce budować infrastrukturę dla globalnych sieci blockchain
Notowana na NewConnect spółka BTCS S.A. (dawniej Vakomtek S.A.) konsekwentnie realizuje nową strategię, rozpoczynając subskrypcję prywatną akcji serii F. Pozyskany kapitał zostanie w przeważającej części przeznaczony na zakup aktywów cyfrowych, które posłużą do generowania przychodów z nagród za staking na walidatorach spółki. Firma informuje również, że prowadzi zaawansowane rozmowy z kolejnymi dwoma globalnymi projektami w celu rozszerzenia działalności.- 09.09.2025, 16:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BTCS S.A.
-
Image
BingX głównym sponsorem TOKEN2049 Singapore 2025 z gościem specjalnym, legendą Chelsea FC, Johnem Terrym
- 09.09.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
TCL przoduje w światowych rankingach dostaw telewizorów Mini LED i pokazuje swoją silną pozycję na targach IFA2025
Napędzana innowacjami i rosnącym popytem na kinowe wrażenia w domu, firma TCL przoduje w globalnej rewolucji Mini LED i dzięki najnowszym technologiom utrzymuje silną pozycję na kluczowych rynkach europejskich.- 09.09.2025, 14:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ