Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Włoski Juventus, ósmy raz z rzędu, zwyciężył matematycznie w Mistrzostwach Serii A TIM 2018-2019, ustanawiając nowy, krajowy rekord w historii tego sportu. Drużyna Biało-Czarnych po raz kolejny pokazała na co ją stać, wykazując pokrewieństwo z marką Jeep®, która towarzyszy jej w charakterze oficjalnego sponsora podczas zwycięskiej passy rozpoczętej w sezonie 2012-2013.
Świętowaniu tego ważnego sukcesu towarzyszy także nowy spot reklamowy Jeepa wyróżniający się prostym, ale wymownym hasłem „Jesteśmy w ósmym niebie”. Jest to nawiązanie do kolejnego „scudetto” zdobytego w Serii A i zwrotu „być w siódmym niebie” wyrażającego uczucie skrajnej radości. Raz jeszcze, mogliśmy zobaczyć determinację i pasję dwóch marek, Jeepa i Juventusu, by dotrzeć jak najdalej, nawet do metaforycznych miejsc, do których nikt nigdy nie dotarł.
Przesłanie podkreśla filozofię Jeepa polegającą na pokonywaniu każdej przeszkody i ciągłym podnoszeniu poprzeczki każdego wyzwania. Zwycięska współpraca z Juventusem bazuje na wspólnych wartościach, jak autentyczność i pasja.
W ciągu ostatnich siedmiu sezonów Jeep i Juventus razem zdobyli piętnaście tytułów, w tym w Serii A, Pucharze Włoch i Superpucharze Włoch.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 23.04.2019, 11:32 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Polskie Addepto dołącza do globalnej ligi AI. KMS Technology przejmuje spółkę
Addepto, polska firma konsultingowa specjalizująca się w sztucznej inteligencji i danych, została przejęta przez KMS Technology - amerykańską spółkę z obszaru Digital Engineering, Data i AI. Przejęcie wzmacnia globalne kompetencje KMS w obszarze AI i data-driven solutions, jednocześnie otwierając przed Addepto nowe możliwości skalowania działalności na rynkach międzynarodowych.- 22.12.2025, 16:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Addepto
-
Digital Subsidiary of Austrian State Printing Company Wins Infrastructure Tender for German EU Digital Identity Wallet
• youniqx Identity, a digital subsidiary of the Austrian State Printing Company (OSD), has won a Europe-wide tender, together with partner companies, for the infrastructure of the German EU Digital Identity Wallet (EUDI-Wallet).
• EU member states are required by EU regulations to provide a national version of an EU-wide valid EUDI-Wallet by the end of 2026.
• Citizens will be able to use the EUDI-Wallet to prove their personal identity throughout the EU.- 22.12.2025, 15:04
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ