Newsletter

Jeep na najwyższym podium w plebiscycie „Auto Lider 2018”

20.02.2019, 10:41aktualizacja: 20.02.2019, 10:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jeep Wrangler Rubicon (2)
Jeep Wrangler Rubicon (2)
Redakcje tygodnika „Motor”, miesięcznika „Auto Moto”, portali www.magazynauto.pl oraz www.wyborkierowcow.pl ogłosiły wyniki plebiscytu „Auto Lider 2018”. Zwycięzcą najważniejszej kategorii „Premiera Motoryzacyjna” minionego roku został nowy Jeep Wrangler. Marka Jeep zajęła także pierwsze miejsce w kategorii „Marka Roku”.

Za nami 17. edycja plebiscytu „Auto Lider 2018” zorganizowanego przez tygodnik „Motor”, miesięcznik „Auto Moto”, portale www.magazynauto.pl oraz www.wyborkierowcow.pl.

W tym roku czytelnicy oddali przeszło 140 tysięcy głosów na samochody podzielone na 15 kategorii. I to właśnie czytelnicy wybrali zwycięzcę najważniejszej z nich „Premiera Motoryzacyjna”. Została nim najnowsza generacja legendarnego Jeepa Wranglera. Dodatkowo Jeep pokonał rywali także w kategorii „Marka Roku”. W ten sposób Jeep, jako jedyny w tegorocznym plebiscycie, zajął aż dwa pierwsze miejsca.

Plebiscyt „Auto Lider” od lat wskakuje najważniejsze premiery samochodowe, najlepsze modele, innowacje motoryzacyjne i projekty marketingowe. Wyniki są ogłaszane na eleganckiej gali w obecności najważniejszych przedstawicieli branży. Zwycięzców 17. edycji poznaliśmy podczas uroczystości zorganizowanej w Hotelu Bristol. Zmierzających do hotelu gości witał wyeksponowany Jeep Wrangler – nagroda losowana wśród uczestników plebiscytu i, jak się później okazało, zwycięzca najważniejszej kategorii „Auto Lidera 2018”. Statuetkę „Premiera Motoryzacyjna” minionego roku z rąk redaktora naczelnego Krzysztofa Burmajstra i zastępcy Wojciecha Jurki odebrał Paweł Miszkowski, dyrektor handlowy FCA Poland, natomiast „Marka Roku” Rafał Grzanecki, dyrektor marketingu FCA Poland.

Zwycięska, czwarta generacja Jeepa Wranglera łączy legendarny off-roadowy potencjał z kultową stylistyką marki i zaawansowaną technologią. Najnowszy Wrangler zachwyca niezrównanym wyposażeniem technicznym, w zależności od wersji obejmującym dwa zaawansowane systemy napędu 4x4, Command-Trac i Rock-Trac z trybem do codziennie jazdy Full-Time. Wersja Rubicon wyposażona jest standardowo w elektroniczną blokadą przedniej i tylnej osi Tru-Lock, oraz elektronicznie rozłączany przedni stabilizator.

Nowy Jeep Wrangler doskonale radzi sobie zarówno na bezdrożach, jak i na ekskluzywnych ulicach miast, oferując nowoczesny design, który pozostaje wierny swemu oryginałowi, jednocześnie łącząc w sobie większe poczucie wolności podczas jazdy z otwartą przestrzenią nad głową oraz zaawansowane funkcje technologiczne w zakresie bezpieczeństwa i łączności. Liczne systemy bezpieczeństwa czynnego i biernego obejmują m.in. monitorowanie martwego pola z ostrzeganiem o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu, kamerę cofania ParkView z dynamicznymi liniami siatki, elektroniczną kontrolę stabilności (ESC) z systemem ERM przeciwdziałającym przewróceniu się pojazdu i cztery poduszki powietrzne w standardzie. Z kolei o łączność dba nowy system UconnectTM z aplikacją Apple CarPlay, Android Auto oraz ekran dotykowy o przekątnej 7" lub 8,4" z funkcją „pinch-and-zoom”.

Jeep Wrangler czwartej generacji jest dostępny w trzech różnych poziomach wyposażenia: Sport, Sahara i Rubicon, w konfiguracjach 2- lub 4-drzwiowej. Sahara dodatkowo oferuje nowy pakiet Overland zapewniający bardziej ekskluzywny wygląd. W Europie przyszli właściciele Jeepa Wrangler mogą wybierać spośród dwóch nowych silników: 2,2-litrowego turbo diesla MultiJet II i 2,0-litrowej jednostki benzynowej z turbodoładowaniem, współpracujących z nową, ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów i funkcją Stop-Start (ESS).

Pełna oferta nowego Jeepa Wranglera jest dostępna u autoryzowanych dealerów i na stronie www.jeep.pl.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.02.2019, 10:41
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ