Pobierz materiał i Publikuj za darmo

<p>- Na każdej europejskiej trasie zespołu uczestnicy koncertu Rolling Stones mieli możliwość bliskiego poznania marki Jeep®,
<p>- Podczas tegorocznej trasy "Rolling Stones - No Filter" 2018 prezentowany był nowy Jeep Wrangler.
Sponsorowana przez markę Jeep® trasa "Rolling Stones - No Filter" miała huczne zakończenie w minioną niedzielę, 8 lipca w Warszawie.
Bilety na 14 koncertów zespołu, które odbyły się począwszy od Wielkiej Brytanii, poprzez Irlandię, Francję, Niemcy aż po Czechy, zostały wyprzedane "od ręki", co do jednego.
Jeep wspierał wszystkie europejskie trasy koncertowe grupy, począwszy od spektakularnej trasy "On Fire" z 2014 roku. W bieżącym roku, trasa "Rolling Stones - No Filter" ponownie połączyła zespół oraz Jeepa - producenta najbardziej utytułowanych SUV-ów w historii, którzy wyruszyli znów we wspólną trasę, pozwalając zachwyconym fanom na każdym koncercie poczuć niezwykłą atmosferę, towarzyszącą samochodowej marce.
Nowy Jeep Wrangler - czwarta generacja najbardziej znanego na świecie samochodu terenowego - wciela w życie hasło "Go Anywhere, Do Anything".
Nowy Wrangler, który doskonale sprawdza się na miejskich ulicach, jak i poza utartymi szlakami, łączy legendarną offroadową sprawność Jeepa z najwyższym komfortem, autentycznym stylem oraz zaawansowaną technologią. W wyniku tego powstał najdoskonalszy w historii Wrangler, o wyjątkowym wyposażeniu, które w zależności od wersji, obejmuje dwa zaawansowane systemy napędu 4x4, aktywowane na żądanie systemy Command-Trac i Rock-Trac wraz z elektroniczną blokadą przedniej i tylnej osi Tru-Lock, mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu Trac-Lock oraz elektronicznie rozłączanym przednim stabilizatorem poprzecznym.
Stonesi zrewolucjonizowali muzykę rockową zanim stali się jednym z najbardziej popularnych i legendarnych zespołów na świecie. Jeep, z kolei, jest legendarną, światową marką samochodową produkującą SUV-y, która od ponad 75 lat stanowi kwintesencję prawdziwej wolności oraz ducha przygody.
Związek ten oraz te same wartości przyświecające obu markom były widoczne przez cały czas trwania trasy "Rolling Stones - No Filter", w tym w tłumnie odwiedzanej strefie specjalnej Jeepa Compassa, jednej z wielu atrakcji marki przygotowanych podczas tournée.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.07.2018, 12:32 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
BingX świętuje swoje 7. urodziny kampanią „Twój głos, nasza historia"
- 18.04.2025, 08:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ