Pobierz materiał i Publikuj za darmo

25 lat marki Lovela w Polsce
Ten rok jest dla Loveli szczególny z powodu jubileuszu - to już 25 lat obecności na polskim rynku, podczas których marka wspiera mamy od pierwszych dni życia ich dzieci. Wszystko dzięki bogatej ofercie hipoalergicznych produktów do prania dziecięcych ubranek Lovela Baby, które najczęściej wybierają rodzice. Produkty te posiadają pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka oraz wyjątkowo delikatną, dermatologicznie przetestowaną formułę. Lovela towarzyszy nie tylko najmłodszym, ale także pozostaje obecna w kolejnych latach życia dziecka, dostarczając produkty Lovela Family, akredytowane przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne. Są one przeznaczone dla dzieci powyżej 1. roku życia i skutecznie dbają o czystość ubrań wszystkich domowników.
Lovela & WOŚP - do końca świata i o jeden dzień dłużej
Tegoroczny 33. Finał już po raz piąty połączy siły dwóch gorących serc - Loveli i WOŚP. Z tej okazji, jak co roku, na sklepowych półkach pojawiła się limitowana kolekcja mleczek do prania Lovela Baby w butelkach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Opakowania zdobi charakterystyczne serduszko WOŚP. Produkt dostępny jest w sprzedaży w całej Polsce, w sklepach i sieciach współpracujących z marką Lovela.
Na tym jednak nie koniec. Jak wspomina przedstawicielka marki, Katarzyna Sowa:
„Cieszymy się, że po raz kolejny jesteśmy częścią tego wyjątkowego wydarzenia, jakim jest Finał WOŚP. Nie ukrywam, że jest to czas, na który wszyscy co roku czekają. Lovela i WOŚP niezmiennie łączą te same priorytety - troska o zdrowie i bezpieczeństwo już od pierwszych dni życia. Wierzę, że wspólnie możemy sięgnąć gwiazd i po raz kolejny zaskoczyć wynikiem tegorocznej zbiórki. Zachęcamy do wspierania naszej e-Skarbonki, wspólnej zabawy podczas finałowego weekendu oraz odwiedzenia strefy Lovela na błoniach PGE Narodowego”.
Z myślą o wszystkich, którzy w ostatni weekend stycznia zdecydują się odwiedzić miasteczko WOŚP na błoniach PGE Narodowego, marka przygotowała wyjątkową rodzinną atrakcję - karuzelę, pod którą kwestować będą dziesiątki pełnych pozytywnej energii wolontariuszy Lovela. Natalia Steinert, odpowiedzialna za kampanię, dodaje:
„W tym roku gramy na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Jesteśmy całym sercem z najmłodszymi, których początkowa droga przez życie nie jest najłatwiejsza. Będziemy grać ze wszystkich sił, trzymając kciuki za ich zdrowie i dokładając cegiełkę w walce o dostęp do najlepszych metod leczenia na oddziałach onkologii i hematologii dziecięcej”.
Źródło informacji: Lovela
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.01.2025, 10:57 |
Źródło informacji | Lovela |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ