Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Głównymi obszarami działalności innowatorów ze spółki Neptis są: sprzedaż urządzeń stanowiących jeden z elementów systemu Yanosik (czyli aplikacji do monitoringu i nawigacji pojazdów) i abonamentów do nich, reklama w aplikacji, sprzedaż danych oraz ubezpieczeń. Od początku 2024 r. przychody firmy wyniosły 42,6 mln zł, rosnąc o 9,9 proc. rok do roku. Zysk spółki netto za trzeci kwartał br. to przeszło 1,07 mln zł, a od stycznia do września br. 1,68 mln zł. Ponadto na koniec września br. łączna liczba pobrań aplikacji Yanosik sięgnęła blisko 34 mln.
Poznańska spółka od 2014 roku notowana była na alternatywnym rynku warszawskiej giełdy. Dekadę na NewConnect firma spożytkowała na budowanie rozpoznawalności i zaufania wśród inwestorów.
„O przejściu na główny parkiet myśleliśmy już od kilku lat. Za nami dużo pracy nad przygotowaniem spółki do działania w innej rzeczywistości. Chcemy popracować nad zwiększeniem rozpoznawalności i świadomości, że Neptis to Yanosik. Planujemy wyjść do nowych inwestorów i pokazać im, co robimy oraz jaki jest w tym potencjał” - mówi Adam Tychmanowicz, prezes zarządu Neptis S.A.
Przeniesienie notowań na Rynek Główny GPW nastąpiło bez emisji nowych akcji. Do obrotu zostało dopuszczonych 488036 akcji serii B, 43000 akcji serii C oraz 50000 akcji serii D o wartości nominalnej 0,10 zł każda.
W ramach przyjętej strategii na najbliższe lata środowy debiutant deklaruje chęć m.in. dalszego umacniania pozycji na krajowym rynku komunikatorów dla kierowców oraz rynku nawigacji online, poszerzania kompetencji oraz know-how w obszarze analiz BIG DATA, a także rozwijania działalności opartej o formułę partnerstwa ze znanymi na rynku podmiotami, powiązanymi z branżą motoryzacyjną.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.12.2024, 15:00 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ