Newsletter

Już 1,5 miliona osób korzysta z rozwiązań ochronnych firmy MKU - misja firmy to "Ratowanie życia”

16.06.2014, 11:14aktualizacja: 16.06.2014, 11:14

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KANPUR, Indie, 13 czerwca 2014 r./PRNewswire/ - MKU Pvt Limited, indyjski producent rozwiązań służących do ochrony przeciwpociskowej dla personelu i do zastosowania w platformach ziemia-powietrze-woda potwierdza swoje zaangażowanie w misję „Ratowania życia”, przyjmując filozofię i misję określaną hasłem: "SAVING LIVES EARNING SMILES" ("Ratowanie życia za uśmiech").

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140613/691315-a)

(Zdjęcie: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140613/691315-b)

Firma MKU została założona w 1985 r. i od tego czasu realizuje wizję, do której zalicza się zdobycie pozycji lidera na rynku rozwiązań ochronnych w zakresie ochrony i obserwacji oraz do tej pory zapewniła ochronę dla ponad 1,5 miliona żołnierzy. MKU posiada w swojej ofercie ponad tysiąc rozwiązań zabezpieczających przed ponad 100 zagrożeniami. Ponad 230 jednostek sił zbrojnych na całym świecie zaufało produktom firmy. MKU jest oficjalnym dostawcą dla NATO i posiada certyfikat AS 9100 (Rev. C).

Manoj Gupta, założyciel i prezes MKU, w sposób następujący skomentował osiągnięcia firmy: "Jako obywatele świata, możemy cieszyć się wolnością dzięki odwadze naszych dzielnych żołnierzy i personelu bezpieczeństwa, którzy dla nas nieustannie mierzą się zagrożeniami i stawiają czoła przeciwnościom. Firma MKU z dumą myśli o uśmiechach i ciepłych słowach rodzin tych dzielnych bohaterów w podziękowaniu za ochronę zapewnianą poprzez nasze produkty i usługi".

Manoj Gupta dodał: "Wizja rozwoju MKU opiera się na silnym poczuciu odpowiedzialności. Nasze działania operacyjne, społeczne i etyczne mają dalekosiężne konsekwencje, dlatego nieustannie dążymy do odpowiedzialnego wypełniania naszych zobowiązań".

Eurosatory 2014

MKU ponownie weźmie udział w targach Eurosatory 2014, które odbędą się w Paryżu w dniach 16-20 czerwca 2014 r. Neeraj Gupta, dyrektor generalny i prezes MKU, poinformował, że podczas Eurosatory 2014 zaprezentowany zostanie krótki film poświęcony nowemu hasłu przewodniemu i misji firmy. Podczas targów będzie można również zapoznać się z całkowicie nową, interaktywną stroną internetową, która ma ułatwić siłom zbrojnym i personelowi bezpieczeństwa wybór odpowiednich produktów ochronnych. MKU stale podejmuje działania na rzecz udoskonalania rozwiązań zapewniających ochronę. MKU zapewnia rodziny członków sił zbrojnych i personelu bezpieczeństwa o swoim nieprzerwanym zaangażowaniu na rzecz dostarczania najlżejszych, najbezpieczniejszych i zapewniających największy komfort produktów ochronnych dla ich najbliższych.

Źródło: MKU Pvt Limited

RSVP:

MKU

Rajesh Gupta

tel. +91-5123026700

tel. kom. +91-7897100383

e-mail: r.gupta@mku.com

 

Inter-Corp

Anupama Kalra

e-mail: Anupama@inter-corp.org

http://www.mku.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.06.2014, 11:14
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii