Newsletter

Biznes i finanse

To już dziesięć lat, jak strategiczny model GWM HAVAL H6 osiąga doskonałe wyniki sprzedaży na całym świecie

28.01.2022, 15:47aktualizacja: 28.01.2022, 15:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

GWM
GWM

BAODING, Chiny, 28.01.2022 /PRNewswire/ -- Jak wynika z oficjalnych danych GWM, międzynarodowa sprzedaż modelu HAVAL H6 osiągnęła w 2021 r. poziom 370437 sztuk, co stanowi nowy kamień milowy dla wyników handlowych firmy.

Na opublikowanej przez Focus2Move, międzynarodową renomowaną agencję badań rynkowych, liście najlepiej sprzedających się SUV-ów na świecie, HAVAL H6 uplasował się na 7. miejscu w 2021 roku. Był to również jedyny chiński model pojazdu w pierwszej dziesiątce. Tymczasem, na rynku chińskim HAVAL H6 już od ponad 100 miesięcy jest najlepiej sprzedającym się pojazdem tego segmentu.

Do roku 2021 model ten doczekał się iteracji w postaci trzeciej generacji HAVAL H6. Pojazd bazuje na platformie L.E.M.O.N. i osiąga lepsze wyniki w trzech aspektach, takich jak inteligencja, bezpieczeństwo i moc.

Z punktu widzenia funkcjonalności najwyższa konfiguracja tego modelu umożliwia automatyczne parkowanie w najróżniejszych sytuacjach. Użytkownicy mogą skorzystać z automatyzacji tego manewru w kierunku poziomym, pionowym oraz skośnie. Dla niektórych rynków elektryczną tylną klapę wyposażono również w funkcję pamięci pozycji pozwalającą na zdalne otwieranie, co znakomicie usprawnia codzienne zakupy.

Ponadto za sprawą innowacyjności konfiguracji trzecia generacja HAVAL H6 jest bezpieczniejsza w prowadzeniu. Najnowszy ESP zainstalowany w modelu jest zaprojektowany tak, aby ułatwić pokonywanie stromych zboczy i w pewnym stopniu zapobiec przewróceniu się samochodu, dzięki czemu auto pozostaje stosunkowo stabilne nawet na zaśnieżonym terenie i śliskich drogach. Dodatkowo trzecia generacja HAVAL H6 wyposażona została w panoramiczne obrazowanie 360 HD, które za pośrednictwem 4-megapikselowych kamer zapewnia kierowcy wszechstronny obraz otoczenia samochodu i gwarantuje jego bezpieczeństwo.

Na rynkach światowych HAVAL H6 trzeciej generacji jest dostępny w wersji zasilanej paliwem lub hybrydowej, oferując użytkownikom zróżnicowane wrażenia z jazdy. Pierwsza z nich jest napędzana silnikiem 2.0GDIT i mokrą skrzynią biegów 7DCT drugiej generacji, która umożliwia osiągnięcie maksymalnej mocy 150kW i maksymalnego momentu obrotowego 320N-m, charakteryzując się większą mocą, szybszą reakcją i niższym zużyciem paliwa. Wersja hybrydowa, która jest wyposażona w system 1.5T PHEV lub HEV, zwiększa oszczędność paliwa, a jednocześnie jest bardziej ekologiczna i przyjazna dla środowiska.

Obecnie model jest sprzedawany w ponad 50 krajach i regionach na całym świecie, w tym w RPA, Chile, Australii, Arabii Saudyjskiej, Rosji i Tajlandii gdzie spotkał się on z dużym uznaniem. Szczególnie zmodernizowana trzecia generacja HAVAL H6, która uzyskała niezwykle pozytywne opinie autorytatywnych mediów. Australijski Carsales określił go mianem „najlepszego jak dotąd chińskiego samochodu w Australii”. Gabo Baeza, dziennikarz chilijskich mediów Rutamotor, uważa, że marka ta dokonała znaczącego skoku naprzód w zakresie inteligentnej technologii i ogólnego designu oraz wykazuje większą konkurencyjność w stosunku do pozostałych aut.

Po 10 latach sprzedaży od momentu wprowadzenia na rynek, HAVAL H6 pozyskał sympatię ponad 3,5 miliona użytkowników na całym świecie. Model ten będzie sukcesywnie plasować się w czołówce światowego rynku SUV-ów i przyspieszać globalizację GWM.

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1735948/3rd_Gen_HAVAL_H6.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.01.2022, 15:47
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ