Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jakie wyniki przynosi ranking?
Bank BGŻ BNP Paribas utrzymuje pozycję lidera. Uchodzi nadal za bank wyspecjalizowany w rolnictwie, osiąga najwyższy wynik w kategoriach oferta i jakość obsługi. Wyznacza standardy związane z umiejętnością zrozumienia i dopasowania się do potrzeb rolnika.
Bliskie rolnikom pozostają Banki Spółdzielcze. Spółdzielcza Grupa Bankowa odnotowuje wysoką drugą lokatę w rankingu. Od trzech lat jest w czołówce rankingu, posiadając jednocześnie najwięcej deklaracji respondentów, wskazujących ten bank jako główny.
Stabilną pozycję zajmuje Bank Polskiej Spółdzielczości. Utrzymuje trzecie miejsce, posiadając dobre oceny we wszystkich kategoriach. Jest bankiem równomiernie się rozwijającym, blisko rolnika, z dobrym wizerunkiem i ofertą.
Czwartą pozycję zajmuje Bank PKO BP. W stosunku do roku ubiegłego, bank ten awansował z miejsca 7. na 2. w kategorii oferta. PKO BP ma mocno rozbudowaną sieć placówek, która podobnie jak kompetencje bankowe doradców, indywidualne podejście do rolnika oraz prosta i zrozumiała komunikacja jest wysoko oceniana.
Na co rolnik zwraca uwagę?
Dla rolnika nadal kluczowe pozostają czynniki związane z ofertą bankową oraz jakością obsługi. Oferta powinna szczególnie uwzględniać rozwiązania internetowe, dostępność i wysokość kredytów, warunki spłaty, czasochłonność rozpatrywania wniosków. W zakresie jakości obsługi, rolnicy zwracają uwagę na dyskrecję, dostępność informacji o ofercie oraz prostą i zrozumiałą komunikację. Na znaczeniu tracą warunki lokalowe oraz wizerunek typowo rolniczy.
Jak powstał ranking?
W trzeciej edycji rankingu „Bank Najlepszy dla Rolnika” wzięło udział 9446 rolników, będących właścicielami gospodarstw rolnych, zarządcami lub osobami powiązanymi rodzinnie z właścicielem gospodarstw. Z tej puli wyłoniono 2331 respondentów, którzy zadeklarowali korzystanie z jednego banku jako banku głównego. Do rankingu zaklasyfikowano 12 banków o największych udziałach (liczonych liczbą rolników deklarujących dany bank jako główny) w sektorze agro.
Badanie prowadzono między 26 lutego a 19 marca 2018 roku na losowej próbie użytkowników rolniczych portali internetowych, techniką CAWI. Respondenci byli dobierani w oparciu o model Real Time Sampling. Dodatkowe informacje dostępne na stronie banknajlepszydlarolnika.pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.05.2018, 14:39 |
Źródło informacji | Martin & Jacob |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Firma Creditsafe - klient BlackLine - odnotowuje 234-procentowy zwrot z inwestycji i zdobywa nagrodę 2025 Nucleus Research ROI Awards
Wyróżnienie od niezależnej instytucji potwierdza, że bazująca na SI platforma wsparcia działów finansowych przedsiębiorstw, którą stworzyła firma BlackLine, ma wymierny wpływ na modernizację światowej branży finansowej.- 03.07.2025, 16:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
PAP i Google będą współpracować na rzecz cyfrowej transformacji
Polska Agencja Prasowa i Google podjęły współpracę służącą wzmocnieniu procesów cyfrowej transformacji Agencji poprzez m.in. pełniejsze wykorzystanie w pracy redakcyjnej zaawansowanych narzędzi technologicznych, w tym rozwiązań sztucznej inteligencji. Partnerska umowa obejmuje też współdziałanie w organizacji wydarzeń istotnych dla środowiska polskich mediów.- 03.07.2025, 15:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP/Google
-
Image
Hisense przybliża fanów z całego świata do gry dzięki doświadczeniom „Own the Moment” w trakcie FIFA Club World Cup 2025™
- 03.07.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ