Pobierz materiał i Publikuj za darmo
WESTLAKE VILLAGE, Kalifornia, 2 czerwca 2015 r. /PRNewswire/ - K-Swiss Global Brands (KSGB), znana także jako K-Swiss Inc., dywizja grupy E-Land Group ma przyjemność ogłosić przejęcie spółki ONE-Distribution, wiodącego producenta odzieży i obuwia w stylu "skate" oraz spółki dominującej firm KR3W Denim Co. i SUPRA Footwear (SUPRA). KSGB przejęła firmę z siedzibą w Fountain Valley w Kalifornii od grupy akcjonariuszy, w tym Bertram Capital, spółki inwestującej na prywatnym rynku kapitałowym, z siedzibą w San Mateo w Kalifornii oraz małej grupy prywatnych inwestorów, w tym założycieli spółki ONE-Distribution, Scotta VanDerripea, Angela Cabady i Scotta Baileya. Ceny nie ujawniono.
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150601/219738
Zdjęcie - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150601/219737
KSGB ogłosiła zarówno powołanie Roberta 'Cape' Capenera na stanowisko prezesa Zarządu marki Supra, jak również KR3W, który będzie podlegać pod Larryego Remingtona, prezesowi Zarządu i dyrektorowi generalnemu KSGB. Cape wyróżnił się wybitną karierą w branży odzieży i obuwia sportowego oraz sportów ekstremalnych, wprowadzając na rynek nowe produkty oraz budując nowe marki. Cape jest założycielem marek Above the Rim oraz Heaton, piastował także wyższe stanowiska kierownicze w spółkach Adidas, Reebok i No Fear.
"Po utworzeniu KSGB zaledwie dwa lata temu, jesteśmy na najlepszej drodze, by stać się jedną z wiodących światowych firm wielomarkowych - powiedział prezes Zarządu i dyrektor generalny KSGB, Larry Remington. - SUPRA i KR3W są markami, które spełniają kryteria wyróżniające, których poszukujemy do naszego portfolio, tj. autentyczność, silna świadomość marki, historia innowacji produktu i możliwości długotrwałego, globalnego wzrostu. Bardzo cieszy nas połączenie sił z zespołem ONE-Distribution oraz stworzenie fundamentu na przyszłość".
Dokonana akwizycja poszerza portfolio KSGB, łącznie do sześciu marek dystrybuowanych na całym świecie, w tym K-Swiss, Palladium, PLDM, OTZ Shoes, KR3W oraz SUPRA Footwear. KSGB jest dywizją E-Land Group, grupy spółek o łącznej wartości 10 miliardów USD, reprezentujących ponad 200 marek, 10 000 sklepów detalicznych oraz przedsiębiorstw z branży odzieżowej, obuwniczej, handlu detalicznego, hotelowej oraz rekreacji i rozrywki. Zespoły kierownicze KSGB i ONE-Distribution będą w ciągu następujących tygodni intensywnie pracowały nad rozwojem zintegrowanych planów spółki i jej nowych podmiotów.
Spółka SUPRA, założona w 2006 r., szybko stała się jedną z największych i najskuteczniejszych, niezależnych marek obuwia typu tenisówki i trampki, poprzez innowację i styl. Inspirowana pasją SUPRA łączy modę, muzykę, jazdę na deskorolce, sztukę oraz ulicę, by zaoferować klasyczne kroje tym, którzy wymagają unikalnego wzornictwa. Słynąca ze swojego rewolucyjnego projektu obuwia Skytop, SUPRA rozwinęła się jako marka lifestylowa o znaczeniu globalnym. Obecnie SUPRA prowadzi salony flagowe w Santa Monica, Nowym Jorku, Paryżu, Mexico City oraz Tokio, a za pośrednictwem sieci wybranych sklepów w stylu skate oraz ekskluzywnych butików, dystrybuuje produkty do ponad 60 krajów.
KR3W to marka odzieży, która powstała z kultury skate, rozpoczęła działalność w 2003 r. Marka ta znajduje się pod wpływem różnorodnej kultury Południowej Kalifornii, jest również inspirowana dążeniem do nieustannego rozwoju. Marka zdobyła rozgłos, dzięki odzieży z jeansu, zmieniając jego postrzeganie wśród młodzieży, wprowadzając spodnie K Slim Denim Jean o wąskim profilu, produkowane z innowacyjnego, rozciągliwego materiału. Od tego czasu spółka KR3W rozszerzyła swój asortyment odzieży, skutecznie zacierając granice pomiędzy stylem skate a modą, zachowując zarazem estetyczność stylu „Dark Americana".
Biura ONE-Distribution obecnie znajdują się w Fountain Valley, Kalifornia; w Barcelonie, Hiszpania; w Sydney, Australia oraz w Dongguan, Chiny.
Źródło: K-Swiss Global Brands
KONTAKT:
Mariana DiMartino
tel. +1-917-536-5411
e-mail: mariana.dimartino@turnerpr.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 02.06.2015, 14:02 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |