Pobierz materiał i Publikuj za darmo
OSLO, Norwegia, 9 maja 2019 r. /PRNewswire/ -- Globalna platforma edukacyjna Kahoot! Ogłosiła dziś nabycie DragonBox, nagradzanego studia gier edukacyjnych i producenta popularnej rodziny aplikacji nauki matematyki DragonBox. W wyniku nabycia doszło do połączenia obu społeczności edukacyjnych, przez co interesujące aplikacje matematyczne DragonBox trafią do milionów użytkowników Kahoot! na całym świecie.
„Bardzo cieszymy się z tego, że DragonBox dołącza do naszych dążeń ulepszenia doświadczeń edukacyjnych i tworzenia środowisk edukacyjnych przyszłości – skomentował Asmund Furuseth, główny dyrektor wykonawczy i współzałożyciel Kahoot!. – DragonBox wnosi ogromną wartość do naszej globalnej społeczności uczniów, nauczycieli i rodziców, ponieważ matematyka jest najpopularniejszym przedmiotem na naszej platformie” – dodał dyrektor.
Norweska firma DragonBox stojąca za nagradzaną serią aplikacji uczenia matematyki DragonBox wprowadziła na rynek pierwszą grę algebraiczną w 2012 r., a cały program nauczania matematyki w szkołach w roku 2017. Aplikacje DragonBox cieszą się ogromną popularnością wśród dzieci, rodziców, nauczycieli i w szkołach i mają miliony użytkowników na całym świecie.
„Od samego początku DragonBox sprawia, że uczenie się matematyki jest fajniejsze i ciekawsze dla dzieci z całego świata. Wraz z Kahoot! umożliwimy milionom dodatkowych użytkowników uczenie się matematyki z radością w ten sam sposób” – skomentował Jean-Baptiste Huynh, nauczyciel matematyki, główny dyrektor wykonawczy i współzałożyciel DragonBox.
Wizją Kahoot! jest utworzenie wiodącej społeczności edukacyjnej na świecie przez łączenie nauczycieli, uczniów, rodziców i instytucje poprzez wysokiej jakości treści.
W zeszłym roku firma Kahoot! wdrożyła program akceleracyjny Ignite, a dołączenie DragonBox jest kolejnym krokiem w kierunku utworzenia kolekcji aplikacji edukacyjnych będących źródłem wartości dla uczniów na całym świecie.
„Nabycie wzmocni platformę Kahoot! przez nagradzane aplikacje uczenia matematyki DragonBox, a także społeczność i program nauczania. Razem będziemy w stanie udostępnić najlepsze na świecie środowisko uczenia matematyki setkom milionów użytkowników Kahoot! na świecie, tak w salach lekcyjnych, jak i poza nimi” – skomentował Eilert Hanoa, przewodniczący Kahoot!.
Kahoot! i DragonBox przedstawią dodatkowe informacje w ramach publikacji informacji firmy Kahoot! 12 czerwca 2019 r.
Informacje
Kahoot! to platforma gier edukacyjnych, która ułatwia tworzenie, udostępnianie i granie w ciekawe gry edukacyjne i quizy w ułamku czasu. Aplikacje Kahoot! wykorzystywane są w różnych środowiskach, w amerykańskim systemie K-12 i uniwersyteckich salach wykładowych, biurach korporacyjnych, środowiskach społecznych i na dużych wydarzeniach sportowych i kulturowych. Aplikacje Kahoot! wykorzystywane są przez nauczycieli, lubiane przez uczniów, cenione przez organizacje i wykorzystywane przez wydawnictwa. W 2018 r. aplikacje Kahoot! liczyły ponad miliard aktywnych graczy w ponad 200 krajach. Kahoot! realizuje misję uczynienia z nauki niesamowitego doświadczenia i utworzenia wiodącej społeczności edukacyjnej na świecie, która łączy użytkowników z wysokiej jakości treścią. Otwarta w 2013 r. firma ma swoją siedzibę w Norwegii, a biura firmy znajdują się w USA i Wielkiej Brytanii. Let's play! www.kahoot.com.
DragonBox to nagradzane studio produkcji gier, które realizuje misję umożliwienia dzieciom odkrywania i uczenia się matematyki w niesamowity sposób. W 2012 r. pierwsza gra DragonBox stała się z miejsca hitem, a specjaliści okrzyknęli grę rewolucyjnym sposobem uczenia się matematyki. Od tego czasu aplikacje DragonBox kupowane i używane są miliony razy na całym świecie. Mając na celu uczynienie z matematyki niesamowitego doświadczenia edukacyjnego, firma wdrożyła DragonBox School, innowacyjny program nauczania matematyki w szkołach podstawowych. Firma DragonBox ma dziś biura w Oslo, Paryżu i Helsinkach. www.dragonbox.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/884342/Press_image_Dragonbox.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/537189/Kahoot_Logo.jpg
Źródło: Kahoot!
KONTAKT:
Kahoot!, Falguni Bhuta
e-mail: falguni@kahoot.com DragonBox
-
Christian Steen
e-mail: christian@dragonbox.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.05.2019, 18:18 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |