Newsletter

Kahoot! i DragonBox łączą siły w celu utworzenia niesamowitego środowiska nauczania matematyki dla wszystkich

09.05.2019, 18:18aktualizacja: 09.05.2019, 18:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

OSLO, Norwegia, 9 maja 2019 r. /PRNewswire/ -- Globalna platforma edukacyjna Kahoot! Ogłosiła dziś nabycie DragonBox, nagradzanego studia gier edukacyjnych i producenta popularnej rodziny aplikacji nauki matematyki DragonBox. W wyniku nabycia doszło do połączenia obu społeczności edukacyjnych, przez co interesujące aplikacje matematyczne DragonBox trafią do milionów użytkowników Kahoot! na całym świecie.

„Bardzo cieszymy się z tego, że DragonBox dołącza do naszych dążeń ulepszenia doświadczeń edukacyjnych i tworzenia środowisk edukacyjnych przyszłości – skomentował Asmund Furuseth, główny dyrektor wykonawczy i współzałożyciel Kahoot!. – DragonBox wnosi ogromną wartość do naszej globalnej społeczności uczniów, nauczycieli i rodziców, ponieważ matematyka jest najpopularniejszym przedmiotem na naszej platformie” – dodał dyrektor.

Norweska firma DragonBox stojąca za nagradzaną serią aplikacji uczenia matematyki DragonBox wprowadziła na rynek pierwszą grę algebraiczną w 2012 r., a cały program nauczania matematyki w szkołach w roku 2017. Aplikacje DragonBox cieszą się ogromną popularnością wśród dzieci, rodziców, nauczycieli i w szkołach i mają miliony użytkowników na całym świecie.

„Od samego początku DragonBox sprawia, że uczenie się matematyki jest fajniejsze i ciekawsze dla dzieci z całego świata. Wraz z Kahoot! umożliwimy milionom dodatkowych użytkowników uczenie się matematyki z radością w ten sam sposób” – skomentował Jean-Baptiste Huynh, nauczyciel matematyki, główny dyrektor wykonawczy i współzałożyciel DragonBox.

Wizją Kahoot! jest utworzenie wiodącej społeczności edukacyjnej na świecie przez łączenie nauczycieli, uczniów, rodziców i instytucje poprzez wysokiej jakości treści.

W zeszłym roku firma Kahoot! wdrożyła program akceleracyjny Ignite, a dołączenie DragonBox jest kolejnym krokiem w kierunku utworzenia kolekcji aplikacji edukacyjnych będących źródłem wartości dla uczniów na całym świecie.

„Nabycie wzmocni platformę Kahoot! przez nagradzane aplikacje uczenia matematyki DragonBox, a także społeczność i program nauczania. Razem będziemy w stanie udostępnić najlepsze na świecie środowisko uczenia matematyki setkom milionów użytkowników Kahoot! na świecie, tak w salach lekcyjnych, jak i poza nimi” – skomentował Eilert Hanoa, przewodniczący Kahoot!.

Kahoot! i DragonBox przedstawią dodatkowe informacje w ramach publikacji informacji firmy Kahoot! 12 czerwca 2019 r.

Informacje

Kahoot! to platforma gier edukacyjnych, która ułatwia tworzenie, udostępnianie i granie w ciekawe gry edukacyjne i quizy w ułamku czasu. Aplikacje Kahoot! wykorzystywane są w różnych środowiskach, w amerykańskim systemie K-12 i uniwersyteckich salach wykładowych, biurach korporacyjnych, środowiskach społecznych i na dużych wydarzeniach sportowych i kulturowych. Aplikacje Kahoot! wykorzystywane są przez nauczycieli, lubiane przez uczniów, cenione przez organizacje i wykorzystywane przez wydawnictwa. W 2018 r. aplikacje Kahoot! liczyły ponad miliard aktywnych graczy w ponad 200 krajach. Kahoot! realizuje misję uczynienia z nauki niesamowitego doświadczenia i utworzenia wiodącej społeczności edukacyjnej na świecie, która łączy użytkowników z wysokiej jakości treścią. Otwarta w 2013 r. firma ma swoją siedzibę w Norwegii, a biura firmy znajdują się w USA i Wielkiej Brytanii. Let's play! www.kahoot.com.

DragonBox to nagradzane studio produkcji gier, które realizuje misję umożliwienia dzieciom odkrywania i uczenia się matematyki w niesamowity sposób. W 2012 r. pierwsza gra DragonBox stała się z miejsca hitem, a specjaliści okrzyknęli grę rewolucyjnym sposobem uczenia się matematyki. Od tego czasu aplikacje DragonBox kupowane i używane są miliony razy na całym świecie. Mając na celu uczynienie z matematyki niesamowitego doświadczenia edukacyjnego, firma wdrożyła DragonBox School, innowacyjny program nauczania matematyki w szkołach podstawowych. Firma DragonBox ma dziś biura w Oslo, Paryżu i Helsinkach. www.dragonbox.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/884342/Press_image_Dragonbox.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/537189/Kahoot_Logo.jpg

Źródło: Kahoot!

KONTAKT:

Kahoot!, Falguni Bhuta

e-mail: falguni@kahoot.com DragonBox

-

Christian Steen

e-mail: christian@dragonbox.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.05.2019, 18:18
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ