Newsletter

Kärcher Sp. z o.o. po raz kolejny najlepsza na świecie

05.09.2016, 12:29aktualizacja: 05.09.2016, 12:29

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

World Meeting Kärcher
World Meeting Kärcher
W konkursie Kärcher dla wszystkich przedstawicielstw firmy na świecie, polska spółka po raz kolejny zyskała miano World Champion! Podwójnie wyróżniona latem tego roku, podczas dorocznego World Meeting Kärcher, okazała się najlepszą pośród reprezentujących 60 krajów przedstawicielstw Kärcher. Polską firmę nagrodzono w za wyniki finansowe 2015 oraz realizację korporacyjnego projektu z zakresu zarzadzania biznesowego pn. "Idealne Procesy".

Tegoroczne wyróżnienie jest 4 uzyskanym w XXI w,. najwyższym trofeum Kärcher Sp. z o.o. w światowej rywalizacji ogłaszanej i ocenianej przez Alfred Kärcher GmbH. Nagród nie brakowało i w poprzednim stuleciu, kiedy to Kärcher Sp. z o.o. wielokrotnie zajmowała w konkursach Kärcher miejsce na podium, także za działania marketingowe, politykę HR czy zarządzanie finansami. Rok 2008 był wyjątkowy dla Kärcher Sp. z o.o., gdyż firma uhonorowana została aż 3 statuetkami równocześnie: za najwyższy poziom realizacji wytyczonych celów Kärcher zgodnie ze strategią rozwoju korporacji, roczny przyrost obrotów handlowych i rentowność sprzedaży! Wyniki osiągnięte przez Kärcher w Polsce w 2009 pozwoliły firmie zająć II miejsce, a w 2014 ponownie I miejsce w rankingu sprzedaży Kärcher na świecie. Wygrana rywalizacji roku 2015 przez polską firmę potwierdza zarówno jej niesłabnącą sprawność biznesową, jak i potencjał polskiego rynku, gdzie sprawdzone urządzenia czyszczące Kärcher są pożądane i nabywane do prac domowych i do profesjonalnego utrzymania czystości.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.09.2016, 12:29
Źródło informacji Kärcher Sp. z o.o.
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ