Newsletter

Kat Von D Beauty powołuje zespół artystów Artistry Collective i zakłada kanał YouTube

16.03.2017, 11:39aktualizacja: 16.03.2017, 11:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SAN FRANCISCO, 15 marca 2017 r. /PRNewswire/ - Marka Kat Von D Beauty ogłasza powołanie pierwszego oficjalnego zespołu artystów makijażu marki zwanego Artistry Collective. W skład zespołu wejdzie czwórka najlepszych profesjonalnych makijażystek i influencerek, których zadaniem będzie reprezentowanie marki na całym świecie.

Interaktywny komunikat prasowy dostępny jest pod adresem: https://www.multivu.com/players/English/8058351-kat-von-d-beauty-artistry-collective

Wybrane przez samą Kat Von D specjalistki Kelseyanna Fitzpatrick, Tara Buenrostro, Steffanie Strazzere i Leah Carmichael utworzą zespół Kat Von D Beauty Artistry Collective. Reprezentujące szeroki wachlarz doświadczenia i umiejętności artystki uosabiają misję i talent marki Kat Von D Beauty: spontaniczność, autentyzm, weganizm, wydajność produktu i wolność wyrażania siebie, na co dzień i wyjściowo. Każda z innowacyjnych artystek może poszczycić się nietuzinkowym profilem, od edukacji w zakresie makijażu, przez współpracę z celebrytami i makijażystkami celebrytów po pracę w redakcjach.

"Cieszę się z ekspansji rodziny Kat Von D Beauty i włączenia do niej grupy tak niesamowicie utalentowanych kobiet, które są idealnym odzwierciedleniem marki. Poznałam te utalentowane artystki przez owoce ich pracy publikowane przez nie w serwisie Instagram. Oczywiście każda z nich jest wyjątkowa sama z siebie, ale razem tworzymy niepokonany zespół Artistry Collective. Całkiem szczerze mogę powiedzieć, że jestem fanką każdej z artystek. Leah świetnie radzi sobie z cerą i potrafi zatuszować wady każdej skóry. Tara pokazuje nam surowy styl wywodzący się z jej zacięcia artystycznego. Steffanie natomiast prezentuje estetykę gotycką, którą przenika romantyzm i piękno. Kelsey ma prawdziwy dar do tworzenia makijażu, który wygląda jak obraz, i to w tak młodym wieku! Panie są prawdziwymi artystkami o wielkich sercach i odgrywają kluczową role w szerzeniu marki Kat Von D Beauty na całym świecie na dużo głębszym poziomie. Mam nadzieję, że niepowtarzalne treści, które będziemy tworzyć jako Artistry Collective będą inspiracją dla innych" - komentuje Kat Von D.

"Naszym najważniejszym celem jest odkryć artyzm na nowo w XXI wieku, co chcemy uczynić przez debiut zespołu Artistry Collective marki Kat Von D Beauty" - dodaje Kelly Coller, dyrektor marketingu globalnego, Kat Von D Beauty.

Zespół Artistry Collective marki Kat Von D Beauty będzie pełnoetatowym, stałym, globalnym zespołem artystów, którego praca będzie udostępniana na wszystkich dostępnych platformach w celu promocji umiejętności wśród klientów i w mediach. W ramach pracy w zespole Artistry Collective każda artystka będzie współpracować z samą Kat Von D w wystąpieniach prasowych, przy tworzeniu produktów, sesjach fotograficznych i pracy redakcyjnej, nauczaniu globalnych kursów mistrzowskich i podstawowych, wprowadzaniu na rynek nowych programów marki, tworzeniu treści na wyłączność na kanałach społecznościowych marki i nie tylko.

Marka Kat Von D Beauty także z przyjemnością ogłasza utworzenie pierwszego kanału w serwisie YouTube pod nazwą Kat Von D Beauty YouTube, który posłuży jako główna platforma dla zespołu Artistry Collective. Artystki będą wykorzystywać kanał YouTube marki w celu publikacji ogłoszeń na wyłączność oglądających i subskrybentów, a także udostępniać będą nowe treści przepełnione artyzmem. Już teraz można zobaczyć wideo wprowadzające od Kat, a od poniedziałku co tydzień w południe publikowane będą informacje na temat artystek, historie osobiste, wywiady przeprowadzane przez Kat, a także wideo na temat makijażu.

YOUTUBE: http://youtube.com/katvondbeauty

INSTAGRAM: @KatVonDBeauty

KELSEYANNA FITZPATRICK INSTAGRAM: @kelseyannaf

TARA BUENROSTRO INSTAGRAM: @juscallmetara

STEFFANIE STRAZZERE INSTAGRAM: @sstrazzere

LEAH CARMICHAEL INSTAGRAM: @iamleah

BIOGRAFIE I PORTFOLIO ONLINE ARTYSTEK: http://www.katvondbeauty.com/artistrycollective

#KVDBArtistryCollective

Kat Von D Beauty: wytrzymałość. kolor. pokrycie.

Marka Kat Von D Beauty powstała w 2008 roku na podstawie inspiracji intensywnymi kolorami ze studia tatuażu znanego na całym świecie High Voltage Tattoo. Czerpiąc ze swojego studia Kat stworzyła niepowstrzymaną, ulubioną markę, która specjalizuje się w tworzeniu wytrzymałych, kolorowych produktów zapewniających idealne pokrycie i dających możliwość do wyzwolenia drzemiącego w każdym artysty.

W nieustannym dążeniu do stworzenia idealnych kosmetyków Kat Von D testuje i używa wszystko to, co tworzy, ciągle inspirując się doświadczeniami jako artystka, tatuażystka, muzyk, działaczka na rzecz praw zwierząt, osobowość w mediach społecznościowych i twórczyni. Chwalona i ceniona za artyzm, autentyczność, innowacyjne podejście i obsesję na punkcie jakości Kat Von D stworzyła markę, która może poszczycić się jednym z najszybszych poziomów wzrostu w branży.

Marka Kat Von D Beauty dostępna jest w 25 krajach w Ameryce Północnej, Łacińskiej, Europie, Azji Południowowschodniej, Australii, na Bliskim Wschodzie, w krajach Skandynawskich, Wielkiej Brytanii i Irlandii. Kosmetyki marki można nabyć wyłącznie w sklepach SEPHORA, Naimies, Debenhams i na stronie www.katvondbeauty.com.

KENDO

Firma KENDO z siedzibą w San Francisco jest częścią grupy LVMH Group, wiodącego na świecie producenta produktów luksusowych. Firma skupia się na rozwoju globalnych firm kosmetycznych. Poprzez oryginalne pomysły, współpracę i nabycia firma KENDO wprowadza na rynek świeże, postępowe i innowacyjne marki. Zespół KENDO łączy umiejętności w zakresie tworzenia produktów, marketingu i działań operacyjnych w celu zrewolucjonizowania branży kosmetycznej. W portfelu firmy znajdują się obecnie marki Kat Von D Beauty, Marc Jacobs Beauty, OleHenriksen, Bite Beauty i Fenty Beauty by Rihanna. Firmę KENDO wyróżnia nacisk na jakość produktu, innowację oraz autentyczne historie. Marki firmy KENDO są obecnie w sprzedaży w 25 krajach.

Źródło: KENDO

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.03.2017, 11:39
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii