Newsletter

Khloé Kardashian wspólnie z Luxe Brands wprowadza na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem

26.11.2024, 08:55aktualizacja: 26.11.2024, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Luxe Brands Inc
PR Newswire/Luxe Brands Inc

NOWY JORK, 25 listopada 2024 r. /PRNewswire/ -- Światowa ikona i przedsiębiorczyni Khloé Kardashian wspólnie z Luxe Brands wprowadza na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé. XO Khloé debiutuje w sieci luksusowych sklepów detalicznych Harrods w Wielkiej Brytanii już dziś, a następnie 1 grudnia trafi do ekskluzywnej amerykańskiej sieci partnerskiej oferującej kosmetyki Ulta Beauty.

Marka czerpie inspirację od samej Khloé - ma w sobie jej pozytywnego ducha i światło, którym dzieli się ze wszystkimi - dzięki czemu ten produkt jest jej jak dotąd najbardziej osobistą kreacją. XO Khloé, ze swoim ultraluksusowym designem i zapachem, podkreśla ewolucję Khloé jako przedsiębiorczyni, siostry i matki. Od wykwintnego flakonu po nowoczesną wrażliwość i inspirujące przesłanie, marka wykracza poza to, co typowe dla jej kategorii, zapewniając ekskluzywny zapach bazowy, który łączy w sobie luksus, opowieść opartą na wrażeniach i wysoką jakość zapachu.

„Tworzenie tego zapachu było dla mnie wyjątkową podróżą - mówi Khloé Kardashian. - Podchodzę do każdego projektu, w który jestem zaangażowana w sposób praktyczny i chciałam, aby każdy szczegół XO Khloé wyrażał zamierzenie i celowość. Od projektu flakonu po kampanię - byłam w pełni zaangażowana w cały proces tworzenia. Jestem szczególnie dumna z zapachu. Spędziliśmy dużo czasu, aby dopracować go do perfekcji i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się nim ze wszystkimi!”.

XO Khloé to owoc wyjątkowej współpracy dwóch nagradzanych, światowej klasy perfumiarzy - mistrza perfum Alberto Morillasa i starszego perfumiarza Clémenta Gavarry'ego z Firmenich, którzy pracowali razem, aby stworzyć to zapachowe arcydzieło.

Nowy, luksusowy zapach łączy w sobie wysoką klasę perfum rzemieślniczych z dostosowaną do przyszłościowych trendów atrakcyjnością zapachową. Uzależniający i zmysłowy, XO Khloé to kwiatowy zapach, który rozpieszcza zmysły delikatnym bukietem złożonym ze skrystalizowanych płatków róży, odrobiny praliny, seksownego piżma i miękkiego drewna.

„Khloé jest jedną z najbardziej wpływowych osób na świecie - mówi Noreen Dodge, dyrektor ds. marketingu i dyrektor ds. strategii w Luxe Brands. - Wiemy, że ma moc, aby wprowadzać nowe rozwiązania do kategorii zapachów i przyspieszać jej rozwój. Kiedy wprowadzaliśmy w życie olśniewającą wizję Khloé, naszym zamiarem było dostarczenie pięknego zapachu i wciągającej, wysokiej jakości kampanii marki, która rezonuje z fanami Khloé i konsumentami na całym świecie. Pozyskaliśmy niesamowitych partnerów detalicznych - nasza marka zadebiutuje w ramach naszej głównej globalnej współpracy z Harrods, co pozwoli jej rozwijać się dalej w atmosferze doskonałości. W Stanach Zjednoczonych niezrównane wrażenia zapewni klientom nasz zaufany partner detaliczny, Ulta Beauty. Cieszymy się, że możemy budować nowy projekt marki premium”.

„W Luxe Brands tworzymy marki na dłużej - mówi Tony Bajaj, dyrektor generalny Luxe Brands. - Niezmiennie od samego początku naszym celem było tworzenie wysokiej jakości zapachów, które inspirują konsumentów na całym świecie dzięki najlepszej w swojej klasie realizacji i innowacjom na najwyższym poziomie w perspektywie długoterminowej. To zaszczyt móc współpracować z Khloé nad propozycją marki, która przewyższa te oczekiwania. Jej strategiczne i przyszłościowe podejście jest widoczne we wszystkich aspektach tej premiery. Jak dotychczas popyt jest bezprecedensowy - z niecierpliwością czekamy na pełne wprowadzenie na rynek wiosną 2025 r. i później”.

XO Khloé pojawi się dziś wyłącznie w luksusowym sklepie Harrods w Wielkiej Brytanii, a w Ameryce Północnej zadebiutuje wyłącznie w Ulta Beauty 1 grudnia. Zapach zostanie wprowadzony na kluczowych terytoriach na całym świecie w Europie, Australii i Meksyku wiosną 2025 roku.

Khloé Kardashian

Khloé Kardashian jest przedsiębiorczynią i producentem wykonawczym, a także jedną z najbardziej rozpoznawalnych kobiet w Internecie. Khloé ma ponad 300 milionów obserwujących na samym Instagramie, a jej autentyczność i więź z publicznością w mediach społecznościowych sprawiły, że stała się jedną z najczęściej obserwowanych i wpływowych osób na całym świecie.

Duch przedsiębiorczości Khloé jest widoczny w jej sukcesie jako współzałożycielki marki Good American, która wprowadziła na rynek kolekcję dżinsów w różnych rozmiarach. Khloé stworzyła markę, gdy zauważyła brak różnorodności i inkluzywności w aspekcie ciała w branży modowej i odzwierciedla ona jej etos, że kobiety powinny czuć się i wyglądać dobrze. Kampanie przedstawiają kobiety o różnych kształtach, rozmiarach, kolorach i pochodzeniu, a marka odniosła ogromny sukces wśród kobiet o różnych typach sylwetki. Good American ma na koncie największą premierę dżinsów w historii - w dniu premiery osiągnięto sprzedaż o wartości ponad 1 milion dolarów - a od tego czasu rozszerzyła swój asortyment o inne ubrania w produkcji seryjnej, odzież sportową i do pływania.

LUXE Brands Inc.

LUXE Brands, Inc. to prestiżowa międzynarodowa firma kosmetyczna zajmująca się tworzeniem światowej klasy marek kosmetycznych, które inspirują konsumentów na całym świecie. Mająca biura w Nowym Jorku i na Florydzie marka LUXE Brands zdobyła wiele nagród za innowacyjne podejście do projektowania, marketingu i budowania marki z podejściem nastawionym na media cyfrowe.

Jej bogate portfolio obejmuje Arianę Grande, Khloé Kardashian, Nicki Minaj, Eau de Juice by Cosmopolitan oraz partnerstwo licencyjne z General Motors w zakresie marki Hummer.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2565054/Luxe_Brands_Fragrance_by_Khloe_Kardashian.jpg

Źródło: Luxe Brands Inc

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.11.2024, 08:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ