Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Prelegentami Next Day – Consumer of the Future będą liderzy ze świata biznesu, w tym:
Maciej Herman, CEO, Lotte Wedel, z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat; Dawid Kaźmierczak, social media & PR director 180heartbeats Jung v. Matt, który doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych agencjach reklamowych oraz PR; Michał Kramarz, dyrektor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Google for Startups; Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu, Echo Investment; Maciej Otrębski, strategic partnerships manager, RoślinnieJemy; Marek Rudek, innovation business partner & director, Nielsen, od ponad 10 lat zajmuje się innowacjami, współpracując z największymi producentami w Europie Środkowo-Wschodniej; Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska; Grzegorz Wachowicz, head of sales and marketing, RTV Euro AGD; Michał Wolniak, president & head of advisory, VMLY&R, z branżą marketingową związany od 20 lat; założyciel europejskiego hubu sieciowej agencji reklamowej VMLY&R z holdingu WPP; Bartosz Ziółek, CEO, Amber Consulting, ma ponad 12-letnie międzynarodowe doświadczenie biznesowe w zakresie rozwijania start-upów na nowych rynkach, zwłaszcza na rynku chińskim.
Rzeczywistość po pandemii
Prelegenci będą prezentować wpływ pandemii koronawirusa na konsumenta. Kim on będzie po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?
Next Day to interaktywne wydarzenie skierowane do przedstawicieli kadry kierowniczej, przedsiębiorców i inwestorów z całej Polski. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych wystąpień i dyskusji, zapoznają się z biznesowymi metatrendami i kreatywnymi rozwiązaniami. Zaprezentowane inspiracje będą ich skłaniać do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych.
„Trwająca pandemia już zmieniła nasze życie, ale jej ogólny wpływ na sposób prowadzenia działalności nie został jeszcze w pełni doceniony. Jak mocno kryzys uderzy w gospodarkę? Jak powinniśmy się dostosować do nadchodzących zmian? Ludzie potrzebują wskazówek, spostrzeżeń i inspiracji bardziej niż kiedykolwiek – mówi Michalina Szczepańska, redaktor naczelna miesięcznika „Handel”. – Next Day to prezentacja najbardziej obiecujących i przełomowych trendów. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak najwyższe kierownictwo z rodzimego podwórka radzi sobie z wyzwaniami dnia dzisiejszego i jutra” – dodaje Szczepańska.
Bilety są już dostępne w sprzedaży na stronie internetowej Next Day – Consumer of the Future.
Czytasz, oglądasz, słuchasz, kiedy chcesz
Konferencja Next Day – Consumer of the Future jest realizowana przez zespół doświadczonych dziennikarzy wydawnictwa VFP Communications Ltd., które jest częścią niemieckiego koncernu Deutscher Fachverlag – jednego z największych dostawców informacji branżowych w Niemczech i w całej Europie. VFP Communications jest wydawcą miesięczników i portali branżowych: „Media Marketing Polska”, MMPonline, „Food Service”, OuiChef.pl, „Handel” i handelextra.pl.
Redakcje tych czołowych tytułów branżowych – po raz pierwszy łączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach zaprezentują wiedzę z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa. Konferencja odbędzie się w czterech blokach: blok główny oraz trzy bloki tematyczne – Handel, Food Service, Media Marketing.
Wydarzenie będzie multikanałowe, zaoferuje uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, video on demand, sesje Q&A, sesje konsultingowe, serię podcastów czy też drukowane raporty. Takie połączenie pozwoli odbiorcom na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby.
W programie
Sesja live – podczas niej porozmawiamy m.in. o tym, co będzie kluczowe na zmienionym wirusem rynku z punktu widzenia marketerów, mediów, detalistów i producentów FMCG oraz restauratorów.
Webinary live – w każdym z trzech bloków tematycznych: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa – z sesją Q&A.
Treści VOD – wyselekcjonowane materiały merytoryczne, dostępne wyłącznie po wykupieniu dostępu, do których będzie można wrócić w dowolnej chwili.
Pokonferencyjny raport – poszerzony o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze.
Więcej informacji dostępnych na stronie https://nextdaysummit.pl/
#seeyoutomorrow
Partnerzy i patroni medialni
KONTAKT:
Renata Turowicz
PR & social media manager
tel. +48 604 405 302
e-mail: renata.turowicz@media.com.pl
www.media.com.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.09.2020, 16:10 |
Źródło informacji | Media Marketing Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu