Pobierz materiał i Publikuj za darmo

To innowacyjny projekt, który ma uwydatnić nowe cechy obu modeli, dzięki umiejętnościom aktorskim dwóch bohaterów. Kimi Räikkönen i Antonio Giovinazzi już jakiś czas temu dali próbkę swoich umiejętności w ekscytujących ujęciach w Balocco Proving Ground, podczas prezentacji specjalnych edycji Giulii i Stelvio Alfa Romeo Racing. Ta udana próba filmowa spotkała się z pozytywnym odbiorem międzynarodowej opinii publicznej i kontynuowana jest teraz, kiedy to u boku Kimiego w drugoplanowej roli występuje jego żona.
Specjalny kolor nadwozia na Grand Prix Włoch
Wydarzenie było także okazją do zaprezentowania po raz pierwszy bolidu C38 teamu „Alfa Romeo Racing”, który będzie walczył 8 września na torze Monza. Samochód wyróżnia się wyjątkowym kolorem nadwozia zaprojektowanym specjalnie przez Alfa Romeo Style Center z okazji Grand Prix Włoch, który ma podkreślić niepowtarzalny, opływowy kształt samochodu, który Antonio Giovinazzi i Kimi Räikkönen prowadzą. Na pierwszy plan wysuwa się umieszczona na spojlerach włoska flaga, która podkreśla poczucie przynależności narodowej marki Alfa Romeo.
Wyjątkowy wieczór w miejscu, które strzeże historii Alfy Romeo
Dla tych wydarzeń nie mogło być lepszej scenerii niż Muzeum „Macchina del Tempo” w Arese podczas intensywnego tygodnia poprzedzającego Grand Prix na torze Monza, na którym zobaczymy Alfę Romeo oraz szereg atrakcji zorganizowanych w Mediolanie i na torze Monza.
Wydarzenie przyciągnęło przedstawicieli ponad 120 mediów z całego świata oraz gości specjalnych związanych z Formułą 1, w tym obecni byli: kierownik zespołu „Alfa Romeo Racing” Frédéric Vasseur i kierowcy: Michele Cerruti i Cesare Fiorio.
Wieczór zainaugurowali Kimi Räikkönen i Antonio Giovinazzi, którzy przekazali nowe, błyszczące samochody ośmiu szczęśliwym klientom Alfy Romeo.
Wideo z wydarzenia dostępne pod linkiem.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 06.09.2019, 18:26 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Hisense prezentuje nowy telewizor ULED MiniLED serii U8, który sprawia, że możemy poczuć się jak w kinie
- 23.04.2025, 08:45
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Security Operations Center, czyli jak zadbać o ochronę firmy przed cyberzagrożeniami
Aż 83 proc. przedsiębiorstw odnotowało minimum jeden incydent związany z zagrożeniem bezpieczeństwa danych w sieci w 2024 roku - podaje VIII edycja badania „Barometr Cyberbezpieczeństwa” KPMG. Respondenci mieli do czynienia najczęściej z wyciekiem danych wskutek złośliwego oprogramowania. Niestety, firmom trudno zrekrutować i utrzymać wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Rozwiązaniem mogą być subskrypcyjne usługi bezpieczeństwa, np. SOC (Security Operations Center). Dlaczego warto w nie zainwestować?- 22.04.2025, 09:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Orange
-
Image
VELUX na szczycie TOGETAIR: aż 70 proc. budynków w Polsce wciąż jest nieefektywna energetycznie PAP
Aleksandra Stępniak, public affairs manager w VELUX Polska, podzieliła się z gośćmi 6. edycji szczytu klimatycznego TOGETAIR w Warszawie niepokojącymi danymi: tak zwany „syndrom chorych budynków” dotyka co czwartego Polaka, a 70 proc. naszych budynków wciąż jest nieefektywna energetycznie. Oznacza to, że pracujący bądź mieszkający w nich ludzie są narażeni na nadmierny hałas, brak światła lub inne czynniki, istotnie wpływające na ich zdrowie oraz jakość życia.- 22.04.2025, 09:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MeediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ