Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kino Polska TV S.A. ("Spółka", "Emitent") informuje, że w dniu 18 września 2015 r. otrzymała informację od zależnej od Emitenta spółki Cyfrowe Repozytorium Filmowe Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ("CRF") o złożeniu przez Zarząd CRF w dniu 18 września 2015 r. w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji dwóch wniosków o udzielenie koncesji na rozpowszechnianie programów telewizyjnych.
Wnioski zostały złożone przez Zarząd CRF, w związku z ogłoszonymi w dniu 4 sierpnia 2015 r. przez Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji konkursami, w sprawie możliwości ubiegania się o koncesje na rozpowszechnianie programów telewizyjnych drogą rozsiewczą naziemną w sposób cyfrowy w sygnale multipleksu ósmego (MUX-8). CRF złożyło wnioski o koncesje na poniżej opisane programy telewizyjne:
1) program zawierający w co najmniej 30% tygodniowego czasu nadawania w godzinach 6:00 - 23:00, filmy fabularne, seriale i audycje rozrywkowe, jak również audycje informacyjne i publicystyczne;
2) program promujący aktywny rozwój człowieka, składający się z audycji poświęconych zdrowemu stylowi życia, rozwojowi zawodowemu i społecznemu człowieka, a także popularyzujący aktywność fizyczną oraz zawierający między innymi relacje z wydarzeń kulturalnych i artystycznych.
W przypadku uzyskania przez CRF koncesji rozpoczęcie rozpowszechniania programów będzie mogło nastąpić po uzyskaniu rezerwacji częstotliwości wydanej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, nie później jednak niż w ciągu 6 miesięcy od uzyskania przez CRF koncesji.
Emitent informuje, że wysokość opłaty koncesyjnej za udzielenie jednej koncesji wyniesie 15 982 841,58 PLN, przy założeniu braku zmiany opłat i wskaźników, będących podstawą jej obliczania. Ewentualne uzyskanie koncesji umożliwi dalszy rozwój CRF, zwiększenie jej poziomu przychodów ze sprzedaży, a także pozytywnie wpłynie na Grupę Kapitałową Emitenta poprzez poszerzenie oferty programowej. Przyznanie przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji koncesji przyczyniłoby się do wzmocnienia pozycji Spółki na rynku telewizyjnym.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.09.2015, 18:07 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |