Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Działając na podstawie art. 56 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych (Dz.U.2009, Nr 185, poz. 1439 ze zm.) oraz na podstawie § 103 ust. 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (Rozporządzenie), Zarząd KOFOLA S.A. z siedzibą w Kutnie ("Spółka") podaje do publicznej wiadomości terminy przekazywania raportów okresowych w roku 2015.
Raport roczny za 2014 r. - 17 marca 2015 r. (wtorek)
Skonsolidowany raport roczny za 2014 r. - 17 marca 2015 r. (wtorek)
Rozszerzony skonsolidowany raport półroczny za I półrocze 2015 - 26 sierpnia 2015 r. (poniedziałek)
Rozszerzone skonsolidowane raporty kwartalne zawierające skrócone kwartalne sprawozdania finansowe:
Raport za I kw. 2015 r. - 11 maja 2015 r. (poniedziałek)
Raport za III kw. 2014 r. - 09 listopada 2015 r. (poniedziałek)
Jednocześnie Zarząd KOFOLA S.A. informuje, że zgodnie z § 101 ust. 2 oraz § 102 ust. 1 Rozporządzenia, Spółka nie będzie przekazywała raportu kwartalnego za drugi oraz czwarty kwartał 2015 r. Zgodnie z § 83 Rozporządzenia, Zarząd oświadcza, iż Spółka nie będzie przekazywała również odrębnych jednostkowych raportów kwartalnych i półrocznych.
Więcej na: biznes.pap.pl
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 27.01.2015, 10:04 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |