Newsletter

Biznes i finanse

Kohler i Daniel Arsham wprowadzają sztukę eksperymentalną na Milan Design Week

05.05.2022, 15:09aktualizacja: 05.05.2022, 15:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Kohler Co.
PR Newswire/Kohler Co.

KOHLER, Wis., May 5, 2022 /PRNewswire/ -- Kohler, globalna marka lifestyle’owa i lider w zakresie produktów do kuchni i łazienki, powraca na Milan Design Week ze światową premierą immersyjnego doświadczenia artystycznego we współpracy z artystą-projektantem Danielem Arshamem.

Goście mogą doświadczyć marki Kohler w Palazzo del Senato (Via Senato 10) codziennie od 12:00 do 22:00 od czwartku 7 czerwca do niedzieli 12 czerwca.

Wystawa FuoriSalone firmy Kohler obejmuje wielkie i wciągające artystyczne doświadczenie nazwane „Divided Layers” (Podzielone warstwy). Jest to specjalnie przygotowana instalacja, która za punkt wyjścia przyjmuje Rock.01 – drukowaną na drukarce 3D umywalkę zaprojektowaną przez Daniela Arshama we współpracy z Kohler w 2021 r.

Pełna wrażeń instalacja składa się z szeregu ustawionych jeden na drugim połączonych ze sobą paneli tworzących tunel, po którym można chodzić. Opracowując Rock.01 Arsham znalazł w sobie inspirację do stworzenia Divided Layers, aby dać gościom możliwość zwiedzenia nowej umywalki od wewnątrz. Każdy panel to jedna płaszczyzna drukowanej w 3D gliny, która tworzy warstwy umywalki. Druk 3D to proces dodawania kolejnych warstw; z kolei tunel stanowi w nich wycięcie – odejmowanie fragmentów tworzące przestrzeń, po której mogą poruszać się goście.

W obrębie instalacji umieszczony został staw, który służy jako lustrzana powierzchnia podwajająca i odbijająca rozległą przestrzeń. Arsham chciał, aby goście mogli kontemplować akceptację przestrzeni i jej plastyczność, by zrozumieć relacje pomiędzy przestrzeniami. Rytm ścian odzwierciedla rozmieszczenie kolumn w obiekcie Palazzo, przyczyniając się do stworzenia atmosfery, która oddaje ruch lub przepływ.

„Przepływ wody spotykamy zarówno w przestrzeni ujemnej, jak i dodatniej, niezależnie od >>funkcji<< danej formy – mówi Daniel Arsham. – W instalacji Divided Layers, zwiedzający trafiają do samego wnętrza umywalki, wychodząc poza bycie zwykłymi użytkownikami przedmiotu o określonej funkcji”.

Kohler i Arsham wykorzystują tę chwilę celebracji designu i sztuki, aby ogłosić wieloletnie partnerstwo, w ramach którego nadal eksplorować będą sztukę za pośrednictwem form i funkcji. Kohler z dumą kontynuuje tradycje marki w zakresie promowania sztuki.

Ponadto, aby uczcić Milan Design Week, Kohler przekazał fundusze na projekty WASH organizowane przez Water Mission w Indonezji, które pomagają zapewnić bezpieczną wodę i urządzenia sanitarne nawet dla 10 tys. ludzi w obrębie 15 przedsięwzięć realizowanych w 2022 r. Dzięki wywierającym wpływ na branżę produktom i inspirującym partnerstwom, platforma Kohler o nazwie Believing in Better (Wierzymy w lepsze) dąży do poprawy jakości życia obecnego i przyszłych pokoleń poprzez design, jakość wykonania i innowacje.

Kohler zaprezentuje też swoje najnowsze globalne innowacje produktowe podczas targów Salone del Mobile w Hali 22 – stanowisko H15 H19.

Media zainteresowane ekskluzywnymi relacjami z obu imprez prosimy o kontakt z Kohler PR.@kohler.com>

Dla mediów dostępny jest zestaw materiałów prasowych Kohler Milan Design Week Press Kit: LINK.

Kohler Co.

Utworzona w 1873 r. firma Kohler Co., posiada ponad 50 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Jest światowym liderem w dziedzinie projektowania, innowacji i wytwarzania produktów kuchennych i łazienkowych; luksusowych szafek, płytek ceramicznych i oświetlenia; silników, generatorów i rozwiązań z zakresu czystej energii; a także właścicielem/operatorem dwóch pięciogwiazdkowych ośrodków hotelarsko-golfowych w Kohler w stanie Wisconsin i w St. Andrews w Szkocji. Spółka opracowuje rozwiązania naglących problemów, m.in. związanych z dostępem do czystej wody i sanitariatów dla potrzebujących społeczności z całego świata w celu poprawy jakości życia obecnego pokolenia i przyszłych pokoleń.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1809204/KOHLER_DividedLayers_Front_RT_0502.jpg

Źródło: Kohler Co.

KONTAKT:

Vicki Hafenstein

e-mail: victoria.valdezhafenstein@kohler.com

-

Jillian Rosone

e-mail: jillian.rosone@kohler.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.05.2022, 15:09
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ