Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<p>• Dwa Złota zdobyte w kategorii „Wydarzenie" i „Mediastar/Kategoria Promotion".
<p>• Do tej pory projekt zdobył 13 nagród krajowych i międzynarodowych.
<p>• W swoim jedenastym roku istnienia, 500* uzyskała najlepsze wyniki w historii, w Europie z ponad 74 000 egzemplarzy sprzedanych w pierwszych czterech miesiącach 2108 roku.
W Mediolanie odbyła się ceremonia wręczenia MediaStar, niezależnej nagrody, której celem jest podkreślenie wartości profesjonalizmu tych, którzy technicznie przyczyniają się swoim wkładem w powodzenie przekazu reklamowego. W imprezie, którego gospodarzem było Auditorium Testori wzięły udział prestiżowe agencje reklamowe, wytwórnie oraz postprodukcja i web factoring.
Konkurs składa się z czterech różnych obszarów, które odpowiadają różnym zakresom komunikacji, a te z kolei składają się z 12 różnych kategorii. Jury 22. edycji postanowiło nagrodzić dwoma pierwszymi miejscami w kategorii „Wydarzenie" i „Mediastar/Kategoria Promotion" trasę "Forever Young Tour Experience" zorganizowaną w zeszłym roku dla uświęcenia 60. urodzin Fiata 500.
Do 13 wzrosła zatem liczba zwycięstw, krajowych i międzynarodowych, zdobytych przez ten projekt zrealizowany przez agencję Ideal, który w zeszłym roku, w Cannes, Monaco i Madrycie odtworzył klimat z 1957 roku, aby uczcić 60. urodziny Fiata 500, prawdziwej „podróży w czasie". Każdy etap trasy był organizowany z uwzględnieniem lokalnej kultury i charakteru danego miejsca i zakończył się w Madrycie niezwykłą imprezą, w której uczestniczyło prawie stu aktorów i statystów w strojach z tamtych czasów, poruszających się wśród niesamowitych sklepików vintage, reprezentujących doskonałość produktów Made in Italy: mody, kuchni i wzornictwa oraz zabytkowych Fiatów 500.
Bezdyskusyjną gwiazdą wszystkich etapów projektu „The Fiat 500 Forever Young Experience" była seria specjalna 500, powstała z okazji 60. urodzin tego modelu. Podobnie jak gwiazda filmowa, prezentowała się na przykład po promenadzie francuskiego Cannes słynącego z odbywającego się tam Międzynarodowego Festiwalu Filmowego, i gdzie była witana przez tysiące ciągle fotografujących ją turystów. Taki sam hołd został jej oddany na reprezentacyjnym Wiener Platz w Monachium, jednym z najbardziej znanych miejsc tego bawarskiego miasta, w pobliżu którego znajduje się stale czynny bazar oraz sławny browar Hofbräuhaus. Siedem tysięcy odwiedzających pojawiło się w tętniących życiem okolicach Calle Jorge Juan, jednego z głównych miejsc rozrywki w Madrycie, „rozświetlając go" fleszami aparatów fotograficznych i smartfonów, by uwiecznić samochód wyprodukowany w limitowanej i numerowanej edycji i zobaczyć niezwykłą inscenizację poświęconą ponadczasowej włoskiej ikonie.
Związek pomiędzy hiszpańską stolicą a ikoną Fiata jest tak silny, że to właśnie tutaj, 23 maja 2018 zakończyła się inna europejska trasa, która wiodła do Mediolanu, Londynu, Berlina, Paryża i Madrytu. Jej absolutną gwiazdą była fascynująca 500 Collezione, trzydziesta spośród edycji specjalnych, które pojawiały się w ostatnich 11 latach i która dostępna jest we wszystkich salonach Fiata w całej Europie. Trzeba podkreślić, że Fiat 500 zawsze był uznawany za „trendsettera", który, pozostając wierny samemu sobie, potrafił kreować swoje kolejne odsłony, wiążąc się z kultowymi markami, od mody poprzez luksusowa żeglarstwo, sztukę aż po sport, tworząc w ten sposób naprawdę unikatowe wersje specjalne, dzięki którym eksplorowane są obszary nieodkryte jeszcze dla miejskiego samochodu.
Wprowadzony na rynek w 1957 roku i zakorzeniony w świadomości ludzi, jako symbol masowej motoryzacji, Fiat 500 powtórnie narodził się w 2007 roku, kiedy to zadebiutował nowy model, stając się w krótkim czasie światowym fenomenem. Świadczą o tym ponad 2 miliony egzemplarzy sprzedanych w ponad 100 krajach na całym świecie, w tym 80% poza granicami Włoch. Ten sukces wyniósł w 2013 roku 500* na pierwsze miejsce w Europie wśród aut z tego segmentu. Rezultat ten potwierdził się również w pierwszych czterech miesiącach 2018 roku, podczas których 500 zajmowała pozycję lidera na 9 rynkach (Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Belgii, Szwajcarii, Portugalii, Austrii, Węgrzech, Chorwacji i Słowenii) i znajdowała się w najlepszej trójce w innych 7 krajach (Włoszech, Niemczech, Francji, Szwecji, Słowacji, Rumunii i Bułgarii). Jest to wzrost, który nie uznaje stagnacji, tym bardziej, że już w pierwszych czterech miesiącach 2018 roku i w swoim 11 roku istnienia, 500 jeszcze raz pobiła swój rekord ze sprzedażą w Europie w ponad 74 000 egzemplarzy.
* Wszystkie wersje Fiat 500 i Abarth 500.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.06.2018, 17:41 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Nagroda główna dla HEUTHES w rankingu IT@BANK2024
Firma HEUTHES po raz pierwszy w historii swojej działalności zwyciężyła w prestiżowym rankingu głównym IT@BANK organizowanym przez Miesięcznik Finansowy BANK. Tym samym w tegorocznej, dziewiętnastej edycji rankingu firma uzyskała tytuł najbardziej wszechstronnej firmy IT. Warto podkreślić, iż nagrodę firma HEUTHES zdobyła w jubileuszowym roku 35-lecia istnienia.- 22.11.2024, 11:09
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: HEUTHES sp. z o.o.
-
Image
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę na produkcję nowoczesnego payloadu dla programu HummingSat ESA PAP
W dniu 21 listopada b.r., Thorium Space S.A. podpisało przełomową umowę ze szwajcarską firmą SWISSto12, liderem w programie HummingSAT Europejskiej Agencji Kosmicznej. Umowa, obejmująca opracowanie i produkcję w pełni elastycznego i sterowanego cyfrowo payloadu dla platformy satelitarnej na orbitę GEO HummingSat, otwiera nowe możliwości dla polskiego sektora kosmicznego i europejskiego rynku telekomunikacyjnego. Kompleksowa realizacja projektu, potrwa cztery lata i przyniesie Thorium Space co najmniej 33 mln EUR.- 22.11.2024, 10:56
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Andersen rozszerza globalną ofertę usług wyceny w 10 krajach Azji i Pacyfiku
- 22.11.2024, 09:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire