Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Po raz kolejny design Alfy Romeo porwał niemieckich miłośników samochodów. Czytelnicy magazynu Auto Bild zagłosowali na modele Stelvio, Giulia i Giulietta Alfy Romeo, ogłaszając je zwycięzcami w klasie „Design" konkursu „Best Brands". Tak samo jak w 2017 i 2018 roku, Alfa Romeo Stelvio została wyróżniona za najpiękniejsze wzornictwo, jako „Kompaktowy SUV". Czterodrzwiowa, sportowa limuzyna Alfa Romeo Giulia też świętuje swoje trzecie z kolei zwycięstwo w „Klasa średnia". Oprócz tego, Alfa Romeo Giulietta ponownie obroniła pierwsze miejsce za najpiękniejszy design w kategorii „Samochód kompaktowy”.
„Trzeci raz z kolei, czytelnicy Auto Bild zagłosowali na design Alfy Romeo Giulietty, Alfy Romeo Giulii i Alfy Romeo Stelvio. Modele zajęły pierwsze miejsce w konkursie +Best Brands+. Jestem szczególnie zadowolony z tego sukcesu, ponieważ obejmuje on trzy różne kategorie samochodów. Prezentuje to, jak szeroka jest gama, w którą wzornictwo Alfy Romeo doskonale się wpisuje"- powiedział Klaus Busse, dyrektor ds. designu EMEA.
W ósmej edycji konkursu „Best Brands” czytelnicy tradycyjnego i cyfrowego wydania magazynu Auto Bild oceniali różne aspekty związane z eksploatacją samochodów. Wśród samych samochodów do wyboru było 38 najważniejszych marek konkurujących w różnych kategoriach, od małych samochodów po kabriolety i SUV-y. W konkursie wzięło udział ponad 63 000 czytelników.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.03.2019, 10:26 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Woda staje się kluczowym czynnikiem determinującym inwestycje PAP
- 14.05.2025, 16:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Niebieski Ład: woda może stać się źródłem przewagi konkurencyjnej polskiego rolnictwa PAP
„Niebieski Ład UE” to kompleksowa, wielosektorowa strategia wodna. „Ta rewolucyjna inicjatywa powinna być jak najszybciej wdrożona w życie, by zapobiec negatywnym skutkom niedoboru wody w krajach członkowskich UE” - przekonywał Marek Kowalski, przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP) podczas „Blue Deal Congress. Changing the future”, którego organizatorem była FPP.- 14.05.2025, 16:01
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Prof Dr Klemens Joos back as CEO of the EUTOP Group
- 14.05.2025, 15:15
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ