Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Empathy and Emotional Connection: smart, interactive and empathic international business stories" - pod tym hasłem międzynarodowi prelegenci zaprezentują innowacyjne rozwiązania biznesowe i przedstawią podstawę do dyskusji na temat znaczenia emocji i empatii w kontekście biznesowym.
Szczególnie w obszarze skutecznej obsługi klienta istotna jest umiejętność empatii w obszarze potrzeb i spraw klienta. Głównym celem jest wzajemne zrozumienie zamiast wyłącznego nawiązywania kontaktów oraz umiejętność do wyrażania entuzjazmu w każdej formie kontaktu.
W ten sposób możliwe jest zachowanie w pamięci pozytywnych wrażeń, które zapewnią klarowne pozycjonowanie i zróżnicowanie na rynku.
Prelegenci, którzy będą obecni w tym roku:
- Alper Alten, Customer Services Quality Management and Planning Senior Management, Vodafone Turkey, Turcja,
- Ela Banu, Head of Advisory Contact Centres & Mihaela Predica, Head of Business Area (Accounts, Payments, Value Added Services), ING BANK, Rumunia
- Ilker Baydar, CEO, Markafoni, Zizigo, Enmoda, Misspera at Naspers Group Turkey, Turcja,
- Carmen Beissner, Global Director Customer Care & CRM, Delivery Hero/Lieferheld, Niemcy,
- Piotr Merkel, Managing Partner, IQMart, Polska,
- Driss Saibi, Deputy CTO, Priceminister, Francja
10. nagroda specjalna CCC
Szczególny jubileusz czeka na Państwa podczas tegorocznej konwencji CCC. Już po raz 10. nagrodą specjalną CCC wyróżniona zostanie osoba za osiągnięte wyniki oraz zaangażowanie na rzecz przemysłu centrów obsługi klienta i zostanie przyjęta w poczet CCC Hall of Fame.
O tym, kto będzie laureatem naszego jubileuszu w 2015 r., dowiecie się Państwo 8 października 2015 r. w Berlinie!
O konwencji CCC
Konwencja CCC to impreza biznesowa związana z obszarem obsługi klienta, obejmująca wiele krajów i wspierająca wymianę międzynarodowych ekspertów. Konwencja CCC została powołana do życia w 1998 r. w Wiedniu w celu profesjonalizacji i rozwoju wizerunku w obszarze obsługi klienta. To wydarzenie co rok wykracza poza obszar przemysłu i w prelekcjach keynote oraz podczas wspólnych dialogów tematem są międzynarodowe trendy w gospodarce oraz skuteczne modele biznesowe.
18 Konwencja CCC
"Empathy and Emotional Connection: smart, interactive and empathic international business stories"
Czwartek, 8 października 2015 r., Humboldt Carré, Berlin
Program: godz. 12:00 - 20:00 z Networking Event
Cena biletu: 990 EUR bez VAT (łącznie z wieczorną wspólną imprezą, wyżywieniem, dokumentami z prezentacji)
Osoba do kontaktu w sprawie konwencji CCC:
Irene Husczawa
Events
Competence Call Center
tel. +43 1 811 22-7724
e-mail: convention@yourccc.com
-
Marianne Rutrecht
Public Relations
tel. +43 1 811 22-7703
e-mail: Marianne.Rutrecht@yourccc.com
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 28.05.2015, 11:41 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
ORLEN dwukrotnie zwiększył fundusz wsparcia dla straży pożarnych
W tym roku koncern rozdysponuje rekordową pulę aż 20 milionów złotych. „ORLEN na straży” to wsparcie dla jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej. Granty o wartości do 150 tys. zł będą przeznaczone na zakup nowoczesnego sprzętu i specjalistyczne szkolenia.- 05.05.2025, 15:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Image
Od małej firmy do dostawcy NATO: Wojas świętuje 35-lecie z przychodem ponad 400 mln zł
Rok 2025 jest ważny dla polskiej marki Wojas, która z okazji jubileuszu 35-lecia może pochwalić się wzrostem sprzedaży detalicznej o 5% rok do roku, osiągając ponad 400 mln zł przychodu. Produkcja samego obuwia w zeszłym roku przekroczyła 900 000 par, a marka aktywnie działa już na 10 europejskich rynkach. Jako jedyny polski producent, Wojas dostarczał specjalistyczne obuwie dla NATO i polskich służb mundurowych, co potwierdza najwyższą jakość produktów.- 05.05.2025, 14:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Wojas
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ