Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SEUL, Korea Południowa--(BUSINESS WIRE)-- Kolmar Korea (KRX: 161890) łączy siły z Amazon, czołową platformą e-handlu na świecie, aby wspomóc marki z sektora K-beauty w pomyślnym wejściu na światowy rynek.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20240708727143/pl/
Firma Kolmar Korea poinformowała, że wraz z firmą Amazon była współgospodarzem Konferencji i Dnia Sprzedawcy Amazon K-Beauty 27 czerwca w hotelu InterContinental w Seulu.
W wydarzeniu wzięło udział około 1500 osób, w tym oficjalni przedstawiciele koreańskich marek z branży beauty, a także sektorów dystrybucji i produkcji, zarówno w sieci, jak i offline. Wśród najważniejszych uczestników byli wiceprezes Kolmar Group Sang-hyun Yoon, dyrektor generalny Kolmar Korea Hyun-gyu Choi, wiceprezes wykonawczy Amazon Global Selling Asia Pacific (APAC) Jim Yang oraz Yuki Suita, dyrektor ds. produktów konsumenckich z kategorii beauty w Amazon Japan.
W swoim powitalnym przemówieniu Sang-hyun Yoon wyjaśnił, jaki cel przyświeca imprezie: „Wydarzenie to, zorganizowane wspólnie przez Kolmar i Amazon, to nie tylko przykład partnerstwa biznesowego. Jego celem jest rozpowszechnienie innowacji i wartości K-beauty w skali globalnej. Mamy nadzieję, że będzie ono kamieniem milowym w procesie odkrywania globalnych okazji K-beauty na ekspansję i dzielenia się szczegółowymi strategiami jej realizacji”.
Wydarzenie to odbyło się w czasie, gdy K-beauty zdobywa ogromną popularność na platformie Amazon, i obie firmy chcą aktywnie wspierać wejście koreańskich firm z branży beauty na światowy rynek.
Popularność K-beauty jest tak duża, że sprzedaż produktów z tej kategorii w globalnym sklepie firmy Amazon wzrosła w zeszłym roku o 75%. Kolmar Korea stoi na czele tego trendu i zawarła nowe umowy z 253 klientami, głównie niezależnymi markami, co oznacza wzrost o 48,7% w porównaniu z rokiem ubiegłym. Poprzez atrakcyjne koncepcje i innowacyjne technologie dwie firmy planują nadal wskazywać wyróżniające się marki, które stymulują tendencje na światowym rynku.
W trakcie imprezy firma Kolmar Korea zaprezentowała duże stoisko z pakietami produktów do pielęgnacji skóry, makijażu i ochrony przeciwsłonecznej oraz kosmetyków. Zapewniono także indywidualne konsultacje dla przedstawicieli światowego przemysłu kosmetycznego. Ponadto Sang-Keun Han, wiceprezes Kolmar Korea R&D Complex, wygłosił wykład zatytułowany „Uzasadniona pewność siebie: konkurencyjność koreańskich kosmetyków”.
Przedstawiciel Kolmar Korea powiedział: „Wydarzenie to jest ważne, gdyż inauguruje współpracę między Kolmar Korea, światowym producentem oryginalnych kosmetyków, który stymuluje wzrost znaczenia K-beauty, oraz firmą Amazon, największą na świecie platformą handlu elektronicznego. Kolmar i Amazon będą wspólnie dążyć do osiągnięcia wzrostu, oferując naszym klientom optymalne wsparcie we wchodzeniu na światowe rynki”.
Film ze skrótem wydarzenia: https://www.youtube.com/watch?v=sbqXL8fBgpM
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240708727143/pl/
Źródło: Kolmar Holdings
KONTAKT:
Kolmar Holdings
Jang Woo Lee
e-mail: jay.lee@kolmar.co.kr
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.07.2024, 09:04 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |