Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Czego można się spodziewać?
- Rozmów na ważne tematy.
- Solidnej dawki aktualnej wiedzy.
- Stawiania odważnych, trudnych pytań.
- Doborowej stawki ekspertek i ekspertów.
- Prezentacji najnowszych publikacji, analiz i raportów Rady Reklamy.
- Dyskusji z autorami naszych publikacji.
Najważniejsze tematy konferencji:
- Czy AI skonsumuje nasz świat?
- Ludzka inteligencja i sztuczna inteligencja - scenariusze dla naszego świata.
- Etyka we władzy algorytmów?
- Reklama dźwignią zmiany w transformacji ekonomicznej?
- Transparentność i etyka przekazu
- Język kreujący świat - archetypy społeczne i kulturowe w reklamie.
Panelistami i panelistkami wydarzenia będą między innymi: prof. Andrzej Dragan, dr Katarzyna Bąkowicz, dr Dominika Kaczorowska-Spychalska, dr Tomasz Rożek, dr Katarzyna Kasia, Tomasz Raczek, Olga Drenda, Jan Wróbel, prof. Jan Kreft, prof. Bolesław Rok, Artur Kurasiński.
Moderację wzięli w swoje ręce Magdalena Rigamonti, Anna Piekutowska, Patrycjusz Wyżga, Agnieszka Gozdyra, Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin, Anna Wittenberg, dr Tomasz Terlikowski.
Rejestracja jest otwarta. Wystarczy jeden klik. Liczba bezpłatnych miejsc jest ograniczona.
Więcej informacji na stronie Algorytmy zmiany.
Media społecznościowe: FB/META, LinkedIn
Pomysłodawcą i organizatorem konferencji jest Rada Reklamy, organizacja pozarządowa non-profit. Rada Reklamy jest organizacją, która stworzyła i zarządza pierwszym w Polsce systemem samoregulacji w obszarze reklamy. Tworzy, chroni i promuje standardy etycznej reklamy. W ramach działań statutowych organizuje działania edukacyjne skierowane do przedsiębiorców i konsumentów w ramach projektu GENETYCZNI.
KONTAKT:
Lucyna Pruska
e-mail: l.pruska@radareklamy.pl
tel. +48 506 283 622
Źródło informacji: Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.11.2023, 14:30 |
Źródło informacji | Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT