Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to pierwsze tego typu i unikatowe wydarzenie. Udział w nim potwierdzili prezesi kluczowych, międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce, którzy – jako prelegenci – wyznaczą strategiczne kierunki działania na najbliższe lata. Kongres to także platforma do dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej, wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania trwałych relacji z partnerami biznesowymi. Szczegółowy program znajduje się na stronie www.dystrybucja.pl
„Chcemy przedstawić strategiczne kierunki działania, dalszy rozwój sieci handlowych i przetwórstwa oraz wspólne dla obydwu sektorów wyzwania, jakimi są nowe technologie i transformacja cyfrowa, nowa generacja konsumenta, rozwój sektora FMCG i dalsze perspektywy współpracy” – mówi Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz przewodnicząca Rady Programowej Kongresu.
W ramach Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji uczestnicy będą mieli możliwość udziału w następujących ścieżkach tematycznych oraz strefach:
• Main Stage – m.in. Nowy model biznesu, Przyszłość handlu, Rozwój produktów regionalnych i ekologicznych.
• RetailTech Stage – m.in. Zastosowanie technologii w sieciach i logistyce, Płatności i e-commerce, Nowoczesne rozwiązania w centrach logistycznych.
• Strefa Kupców – osobna, wydzielona przestrzeń, gdzie osoby odpowiedzialne za zakupy w największych sieciach handlowych podejmą rozmowy z klientami o atrakcyjnej dla współczesnego klienta ofercie handlowej.
Zwieńczeniem Kongresu będzie wieczorna Modern Retail Gala, podczas której zostaną przyznane statuetki Modern Retail Awards dla najlepszych producentów, sieci handlowych, start-upów, firm technologicznych oraz przedsiębiorstw ekologicznych i lokalnych.
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji wpisze się na stałe do kalendarza najbardziej opiniotwórczych wydarzeń sektora handlu, przetwórstwa i dystrybucji.
Organizatorem Kongresu jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, której misją jest propagowanie rozwoju handlu i działania wizerunkowe na rzecz branży.
Więcej info i rejestracja: www.dystrybucja.pl
KONTAKT:
Monika Wilczyńska
Koordynator ds. PR
tel. +48 22 378 16 24
tel. kom. +48 515 401 093
e-mail: wilczynska@fundacjadystrybucji.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 24.10.2019, 11:29 |
Źródło informacji | Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT